Mun mitat 168cm ja 57kg
Farkkujen tuumakoko 26/32, housut 34, yläosa 34/36 tai s.
Onko ok?
Kommentit (48)
Minulla rinnanympärys on 90cm (ja rintojen alta 79cm, eli ei mikään kapea rintakehä), vyötärö 69cm ja lantio 91cm.
Mietin siis, että oonko liian hoikka. En siis meinaa todellakaan laihduttaa, päin vastoin. Oon yrittäny saada vähän lisää painoa, mutta ei oikein onnistu. Mulla ei kyllä läskiä löydy, treenaan tosi paljon.
ap
pyllykin eikä ole mikään lautaperse;)
eli ei voi kyllä sanoa että on kapealanteinen, jos lantio on 92cm. Muuten ei siis mitään vikaa tuossa lantionkoossa, mutta ei se kapea ole.
sulla olis mitat vaikka 90-60-90 ja sulla ei olisi persettä ollenkaan ja toinen samoilla mitoilla omais tosi ison perseen niin pakkohan sillä toisella on olla enemmän muotoja jos mitat on samat. Esim. toinen näyttää sivusta ihan laudalta ja toinen muodokkaalta vaikka mitat olisi ihan samat. Ei se tiimalasivartalo ihan niin ykspiippuinen juttu ole.
jos et vaa'alta näe. Ei kannata kysellä täältä.
Jos mahdut omiin vaatteisiin ja fiilis on ok, niin silloin on varmaan ok.
Vai odotitko, että me täällä suitsutetaan, että olet tosiaan ihan mallin mitoissa?
Vai että kehotetaan syömään enemmän donitseja?
se on rinnan, vyötärön ja lantion suhde. Siinä ei katsota sitä "paksuutta". Eli tiimalasi-vartaloinen voi olla hyvinkin hoikka, tai sitten pyöreämpi. Se juttu siinä on, että vyötärö on selvästi kapeampi kuin rinta ja lantio.
kun olen luullut että tiimalasi tarkoittaa sitä että rinnanympärys on (suht) sama kun lantionympärys ja vyötärö sit kapeempi?
Siksi kysyinkin vain neutraalisti, että onko ok... Koen että näytän aika luisevalta ja ihmettelen esim. tuota farkkujen tuumakokoa. Ostin siis viime viikolla uudet farkut ja otin vanhasta muistista 27 tuuman housut, kun luulin että se on mun koko edelleen. Puntari siis näyttää samaa kuin ennen, mutta vanhat vaatteet on liian isoja. Siksi mietin, että onkohan tää ok vai mitä pitäis tehdä.
ap
jos et vaa'alta näe. Ei kannata kysellä täältä.
Jos mahdut omiin vaatteisiin ja fiilis on ok, niin silloin on varmaan ok.
Vai odotitko, että me täällä suitsutetaan, että olet tosiaan ihan mallin mitoissa?
Vai että kehotetaan syömään enemmän donitseja?
se on rinnan, vyötärön ja lantion suhde. Siinä ei katsota sitä "paksuutta". Eli tiimalasi-vartaloinen voi olla hyvinkin hoikka, tai sitten pyöreämpi. Se juttu siinä on, että vyötärö on selvästi kapeampi kuin rinta ja lantio.
on turha luulla tiimalasivartaloksi jossa on vain leveä lantio ja lättänä peppu, se on tyypillinen päärynävartalo. Tiimalasivartalossa rasva on jakautunut tasaisesti ja tiimalasivartaloinen on nimenomaan muodokas nainen niinkuin esim. marilyn monroe ja siksi paino ei kerro välttämättä onko ihminen tiimalasivartaloinen vai ei. Tiimalasivartaloinen on siis AINA kurvikas nainen eikä lättänäpeppuinen tai lättänärintainen nainen voi olla tiimalasivartalo.
kun olen luullut että tiimalasi tarkoittaa sitä että rinnanympärys on (suht) sama kun lantionympärys ja vyötärö sit kapeempi?
mutta niiden mittojen ei tarvitse siis olla mitään missimittoja, jotta voi olla tiimalasi-vartalo. Yleensä toki lihoessa vyötärölle tulee ylimääräistä, ja vartalon mittasuhteet muuttuu.
on turha luulla tiimalasivartaloksi jossa on vain leveä lantio ja lättänä peppu, se on tyypillinen päärynävartalo. Tiimalasivartalossa rasva on jakautunut tasaisesti ja tiimalasivartaloinen on nimenomaan muodokas nainen niinkuin esim. marilyn monroe ja siksi paino ei kerro välttämättä onko ihminen tiimalasivartaloinen vai ei. Tiimalasivartaloinen on siis AINA kurvikas nainen eikä lättänäpeppuinen tai lättänärintainen nainen voi olla tiimalasivartalo.
Oletko tosi lihaksikas? Itse olen 175/68 ja farkut pääasiassa 29/34 kokoa.
joku järkyttävän littanalla pepulla, laihoilla reisillä ja pienillä tisseillä ei voi olla kurvikas tiimalasivartaloinen!
joku järkyttävän littanalla pepulla, laihoilla reisillä ja pienillä tisseillä ei voi olla kurvikas tiimalasivartaloinen!
miten luulet, että pienillä tisseillä voi olla suht iso rinnanympärys? Se on mahdotonta. Ne on vartalon mittasuhteet jotka tämän asian määrittää.
miten luulet, että pienillä tisseillä voi olla suht iso rinnanympärys? Se on mahdotonta. Ne on vartalon mittasuhteet jotka tämän asian määrittää.
voihan lättäpepulla ja pyöreäpeppuisella olla sama lantionmitta mutta sillä jolla on enemmän rasvaa pepussa on suhteessa pienempilantioinen.
mahdut 26-tuumaisiin farkkuihin? Minulla sama lantionympärys ja vyötärö viitisen senttiä kapeampi enkä mahtuisi survomallakaan noin pieniin, yleensä käytän kokoa 28, joskus 27
Ja 92-senttinen lantio on vielä ihan hoikka, vain jollain anorektikoilla ja hyvin pienillä, siroilla naisilla on lantio alle 90 cm
Minulla rinnanympärys on 90cm (ja rintojen alta 79cm, eli ei mikään kapea rintakehä), vyötärö 69cm ja lantio 91cm.
Mietin siis, että oonko liian hoikka. En siis meinaa todellakaan laihduttaa, päin vastoin. Oon yrittäny saada vähän lisää painoa, mutta ei oikein onnistu. Mulla ei kyllä läskiä löydy, treenaan tosi paljon.
ap
sama kuin kiistelisi siitä onko paloauto punainen vai ei. Fakta on se, että tiimalasissa vartalon mittasuhteet ovat tietynlaiset: pyöreä povi, kapea vyötärö ja pyöreä lantio. Se on ainoa seikka joka määrää sen, onko jollain tiimalasi vai ei.
http://www.halens.fi/ContentPage.aspx?pid=224
Tuolta voi jokainen lukea että nainen jolla lantionympäruys on sen 92 senttiä, on kokoa 36. Ja koko 36 on hoikan naisen koko
sama kuin kiistelisi siitä onko paloauto punainen vai ei. Fakta on se, että tiimalasissa vartalon mittasuhteet ovat tietynlaiset: pyöreä povi, kapea vyötärö ja pyöreä lantio. Se on ainoa seikka joka määrää sen, onko jollain tiimalasi vai ei.
lantio ja hartiat ovat lähestulkoon suhteessa saman mittaiset. Vyötärö on väh. 20 cm lantiota kapeampi ja rinnat sekä takapuoli ovat pyöreät. Nimenomaan se kurvikkuus siis tekee tiimalasin ja vartalon rasva jakautunut tasaisesti. Kun tiimalasia pyörittää voi huomata, että kaikki mitat ovat suhteessa samoja, ei tiimalasikaan ole sivulta littana:)mikään ei tiimalasissa siis pistä silmään kuin, että siinä on erittäin kapea keskikohta ja muuta mitat ovat täysin absoluuttisia suhteessa toisiinsa.
lantio ja hartiat ovat lähestulkoon suhteessa saman mittaiset. Vyötärö on väh. 20 cm lantiota kapeampi ja rinnat sekä takapuoli ovat pyöreät. Nimenomaan se kurvikkuus siis tekee tiimalasin ja vartalon rasva jakautunut tasaisesti. Kun tiimalasia pyörittää voi huomata, että kaikki mitat ovat suhteessa samoja, ei tiimalasikaan ole sivulta littana:)mikään ei tiimalasissa siis pistä silmään kuin, että siinä on erittäin kapea keskikohta ja muuta mitat ovat täysin absoluuttisia suhteessa toisiinsa.
silloin vartalon mitat olisivat toisenlaiset. Tai on erittäin harvinaista, että jollain olisi niin isot luut juuri lantion kohdalla ja rinnanympäryksen kohdalla, että saisivat aikaan tiimalasi-mitat. Kyllä ne mitat juuri siitä rasvakerroksen jakautumisesta tulee.
eli ei voi kyllä sanoa että on kapealanteinen, jos lantio on 92cm. Muuten ei siis mitään vikaa tuossa lantionkoossa, mutta ei se kapea ole.