Mun mitat 168cm ja 57kg
Farkkujen tuumakoko 26/32, housut 34, yläosa 34/36 tai s.
Onko ok?
Kommentit (48)
"Dear Eki, mun mitat on xx-xxx, onx ok?"
Kuka tunnistaa?
Oikeasti ap, onko tää nyt sitten hyvä paikka kysellä tuollaista asiaa, vai haluatko vaan kehuskella pienellä farkkujen tuumakoolla? Tulee ihan syömishäiriöinen mieleen, kun on pakko kysellä onko omat mitat ok. Kysy lääkäriltä, jos oot terveydestäs huolissas. Muuten varmaan saat itsekin selville tällaisen asian.
joku tuolla kirjoitti että 92-senttinen lantio ei ole pieni/hoikka, mutta sen kokoinen ihminen on siis samalla kokoa 36 joten ei se lantiokaan voi olla iso, vaan sen on oltava siis pieni
ja silti lantio mulla 88 cm, juuri mittasin. Rinnanympärys 95, vyötärö 78. Eli ei voi yleistää tuon lantiomitan suhteenkaan.
Ja 92-senttinen lantio on vielä ihan hoikka, vain jollain anorektikoilla ja hyvin pienillä, siroilla naisilla on lantio alle 90 cm
"todella kapealanteinen", kuten tämä yksi tässä sanoi. Se on normaali, hoikan naisen lantio, ei kuitenkaan erityisen kapea.
Monet mittaavat liian ylhäältä ja saavat näin pienemmän tuloksen. Jos mittasit oikeasta kohtaa, olet todella miesmäistä Y-vartalotyyppiä
ja silti lantio mulla 88 cm, juuri mittasin. Rinnanympärys 95, vyötärö 78. Eli ei voi yleistää tuon lantiomitan suhteenkaan.
Ja 92-senttinen lantio on vielä ihan hoikka, vain jollain anorektikoilla ja hyvin pienillä, siroilla naisilla on lantio alle 90 cm
joku tuolla kirjoitti että 92-senttinen lantio ei ole pieni/hoikka, mutta sen kokoinen ihminen on siis samalla kokoa 36 joten ei se lantiokaan voi olla iso, vaan sen on oltava siis pieni
kirjoitin, että 92-senttinen lantio ei ole kapealanteinen (viitaten tähän toiseen kirjoitukseen). Missään en ole väittänyt ettei olisi hoikka lantio! Kapealanteisilla on sellainen n. 82-86-senttinen lantio (siis jos on "todella kapealanteinen")
kirjoitin, että 92-senttinen lantio ei ole kapealanteinen (viitaten tähän toiseen kirjoitukseen). Missään en ole väittänyt ettei olisi hoikka lantio! Kapealanteisilla on sellainen n. 82-86-senttinen lantio (siis jos on "todella kapealanteinen")
Olen todella miesmäinen, hartiat selvästi leveämmät kuin lantio, kapeat raajat, ei vyötäröä muttei juuri lantiotakaan. Rinnat sentään löytyy ettei pojaksi luulla ;)
t. 95/78/88, 165cm/57kg