Tupakoitsijat erikoisasemassa työpaikoilla
Minkä vuoksi ei-tupakoitsijat joutuvat tekemään moninverroin enemmän töitä tupakoitsijoihin verrattuna? Tupakkatauko vähintään kerran tunnissa, kesto 5-15 minuuttia, kahvitauko vain 10-12 min kaksi kertaa duunipäivän aikana. Epäreilua vaiko omaa hölmöyttä? Kannataisi alkaa kai polttamaan, että saisi samat edut.
Kommentit (28)
netissä erilaisilla keskustelupalstoilla eikä tee töitä. Ja ne samat vielä rutisee tupakoitsijoiden tupakkatauoista....
kykenen pidättämään kumpaakin hätää koko päivän 8h. en käytä yleisiä vessoja. Pidätys kyky on oma päätös kuten se poltanko vai enkö polta.
Pidätys kyky on oma päätös kuten se poltanko vai enkö polta.
Työskentelen koululla ja välitunnilla sitten hoidetaan tupakallakäymiset. siis ne harvat opettajat, jotka polttavat. Se aika ei ole keneltäkään pois.
pidätän koko työpäivän vessahätääni. Minusta myös tupakoitsijat voisivat välttää turhaa ramppaamista työaikana.
Ja mua voi ihan vapaasti kellottaa. Väitän kyllä että ettei multa kulu sen enempää työaikaa hukkaan kuin niiltä paskanjauhajilta kahvihuoneessa. Luulen olevani ehkä hitusen tehokkaampi sillä harrastuksiini ei kuulu tuo henkevä hengailu. Ja kyllähän ne pienet tauot tekevät hyvää itse kullekin. Moni asia ratkeaa sillä että hieman pysähtyy miettimään mitä onkaan tekemässä...toisilla tämä on tupakkatauko.
Kävin vinkkaamassa pomolle. Ilmiannoin erään työntekijän. No se oli virhe sillä pomo polttaa itsekin.
Sain kuulla elämäni huudot. En ollut kuullut sellaisia sitten kun kolaroin isäni auton teininä.
Sain kuulla miten paha addiktio tupakointi on ja mmiten se on haitannut hänen ja perheensä elämää.
Muutuin ihmisenä tuon puhuttelun aikana. Pidän itseäni kusipäänä. Ei meillä kunnon ihmisillä ole mitään asiaa tarkkailla tupakoitsijoita sillä silmällä :(
antakaa anteeksi tupakoitsijat
Herkkä vatsa on myös joillain sellainen, mihin ei voi itse vaikuttaa, söi miten tahansa. Tupakointi on jokaisen oma valinta.