Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tosi moni puhuu potaskaa....

Vierailija
14.10.2009 |

Täällä moni kommentoi kaunistellen totuutta ja esittää täydellistä kaikki tietävää kasvattajaa. Totuus on kuitenkin toinen. Kuinkahan moni oikeesti jaksaa olla täydellinen ja virheetön...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylla ihan juuri niin kuin asiat itse naen jos ja kun vastaan totuudenmukaisesti. Joskus toki provona kirjoitan sarkastisia vastauksia.

nimierkit: ent. YH + nyt toista kertaa naimisissa + tyoton + ent. teiniaiti + ulkomaalaisten kanssa lapsia tehnyt + lapsilla eri isat + ties mita muuta sloganeita tahan jatkoksi

Vierailija
2/2 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohon "olet jo tarpeeksi iso tekemään sitä sun tätä" -ketjuun viitaten, en todellakaan koskaan sano niin. Tuollainen tapa puhua lapselle on niin kaukana tavastani ilmaista asioita ettei asiaa tarvitse erikseen päättää tai yrittää. Itse asiassa olen laiska kasvattaja ehkä ja kaukana täydellisestä mutten koskaan syyllistävä tai vaativa. Paremmat tulokset ja vähemmän vaivaa vanhemmilta vaatii kehua lasta silloin kun hän onnistuu kuin moittia pää punaisena aina kun lapsi tekee jotakin väärin.

Kärsivällisyyttä minulla on ehkä enemmän kuin monella. Jos asiat ei suju ja alkaa itseäni kiukuttaa, lopetan yrittämisen ja kutitan lasta ja leikitän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla