Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi eilen hiprakassa:

Vierailija
01.01.2009 |

"Olisko tää nyt se vuosi, kun sä laihdutat?"

Kiloja on tullut vuosien varrella joo, mutta voisiko uutta vuotta juhlia ilman, että mies huomauttaa painostani! Suutuin niin paljon, että nukuttiin lopulta eri huoneissa. En ole viitsinyt vieläkään sanoa tuolle ukolle sanaakaan. Hemmetti, olen sentään kaksi lasta sille synnyttänyt.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sellanen ukko et ei varmasti kehtaa sanoa. Toivottavasti sitten joskus sanoo jos on tarpeen. En halua ylimääräsiä kiloja hyh..

Vierailija
22/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin silloin aina laiha, mutta tuo olis jotenkin niin hänen tapainen kommentti. Piti suunnilleen pettämisen tasoisena sitä, että (nainen) lihoo sen jälkeen kun on tavattu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on miehelläkin oikeus ilmaista huolensa, jos toinen on selkeästi ylipainoinen. Ylipaino lyhentää elinikää ja huonontaa elämänlaatua, ehkä ap:n mies rakastaa vaimoaan niin paljon, että uskalsi nostaa asian esille(tosin alkoholin rohkaisemana). Meillä minunkin piti huomautta miehelle liiallisesta mässäilystä ja sen seurauksena syntyneestä ylipainosta. Ainoa syy oli, että haluan nauttia mieheni seurasta vielä vuosikymmeniä... en menettää häntä esim. sydärin tms. seurauksena. En hetkeäkään ajatellut ulkonäöllisiä asioita, kun painosta huomautin.

Vierailija
24/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisista asioista jotka häntä häiritsevät ja joille voin jotain tehdä. Noihin kuuluvat paino, meikki, hiukset, vaatteet yms. Saa toki ostaa geishakuulat ja ryppyvoidettakin jos luulee että niistä on jotain hyötyä :) Minulla raja menee siinä että leikkelemään minua ei aleta vaikka mitä kommenttia tulisi.

Niin ja kyllä minäkin (hoikalle) miehelleni olen huomauttanut mm. vatsakummun kohoamisesta ja hiustyylistä.

Vierailija
25/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mies kirjoitti, että vaimonsa on lihonnut kovasti, koska ei ole pätkääkään itsekontrollia herkuttelun suhteen tai että hän ei vaivaudu lähtemään lenkille.

Hän kysyisikin, onko se kovasti eri asia, jos miehiltäkin menee itsekuri ja he käyvät vieraissa...?

Olen nainen ja voin allekirjoittaa tuon. Mikä hemmetin oikeus meillä naisilla on lihoa lapset saatuamme? Itsekurista siinä on kyse, eikä mistään muusta! Jos vaadimme miehiltämme itsekuria toisten naisten suhteen, eiköhän vaadita sitä myös itseltämme herkuttelun suhteen! Haluista ja niiden kontrolloimisesta on kummassakin tapauksessa kyse!

Vierailija
26/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suhde mikä perustuu ulkonäköön, ei kestä. Ja painosta yms. voi sanoa kauniisti tai esim. kannustaa lenkille tms.

Toista ei tarvitse loukata olemalla idiotti! Eiköhän puoliso itse tiedä myös, että on lihava, ilman että pitää rumasti sanoa. Sillä ei saa kuin huonoa aikaan. Kun kaiken on lähdettävä itsestä, ei kukaan laihdu niin, että puoliso siitä rumasti sanoo. Pahalla ei saa kuin pahaa aikaan.

Vierailija
27/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on epäterveellistä. Syö ja herkuttelee tosin paljon mutta kuluttaa myös paljon. 18

Vierailija
28/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei saa sanoa vaimolle mistään asiasta koskaan mitään, ei hiprakassa, ei selvin päin, ei riidassa eikä sovussa. Vaimo sen sijaan saa sanoa miehelle aina kaikesta ja lisäksi haukkua häntä erilaisilla palstoilla. Mistä me sen tiedämme kuinka monta vuotta ap on puhunut painon pudottamisesta ilman, että mitään on tapahtunut? Emme tiedä sitäkään, miten hyväntahtoisesti naljaillen mies vaimolleen tuon sanoi. Ap on toivoton tosikko ja lisäksi tietää miehen olevan oikeassa. Siitä tuo naurettavan kohtuuton suuttumus (ja kantelu av-mammoille) johtuu, ei miehen sanomisesta.

Vierailija
29/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset joku syy lihota? Mielenkiintosta!

Vierailija
30/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot ovat kuulemma häirinneet jo pitkän aikaa, mutta äijä ei ole kehdannut siitä aiemmin suutaan avata. Vähän katui ajankohtaa, että piti sillälailla meidän ilta pilata. Haikailee kuulemma sitä naista, joka näkyy hääkuvassa meidän olkkarin seinällä.

No, sama nainenhan minä edelleen olen, vähän pulleampi versio vain.

20kg olisi ainakin pudotettavaa tiedän sen hyvin itsekin. Muuten oon kyllä itseäni nätiksi laittanut vaikka iso nainen oon.

ap

Vierailija
31/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi mies kirjoitti, että vaimonsa on lihonnut kovasti, koska ei ole pätkääkään itsekontrollia herkuttelun suhteen tai että hän ei vaivaudu lähtemään lenkille.

Hän kysyisikin, onko se kovasti eri asia, jos miehiltäkin menee itsekuri ja he käyvät vieraissa...?

Olen nainen ja voin allekirjoittaa tuon. Mikä hemmetin oikeus meillä naisilla on lihoa lapset saatuamme? Itsekurista siinä on kyse, eikä mistään muusta! Jos vaadimme miehiltämme itsekuria toisten naisten suhteen, eiköhän vaadita sitä myös itseltämme herkuttelun suhteen! Haluista ja niiden kontrolloimisesta on kummassakin tapauksessa kyse!

Vierailija
32/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä kaikki suhteet loppuneet, missä vahdattu toisen ulkonäköä.

Meillä hyväksytty toinen aina vikoineen päivineen ja yhdessä jo 20 vuotta.

Vierailija
33/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin ihmeellisesti kakkoseksi hyppäsi taas joku muu...???

Vierailija
34/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen lihomista voi verrata miehen lihomiseen, ja miehen pettämistä voi verrata naisen pettämiseen. Kaksi eri asiaa.

Vierailija
35/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eil sain joululahjaksi juomapullon, sisäpelikengät, lenkkipaidan ja toiset urheilujalkineet... ja kyllä ylipainoa on kymmenisen kiloa. rsin kuitenkin viestin ja en loukkaantunut.

Vierailija
37/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä se minua valitettavasti häiritsisi aika paljon. Se aivan varmasti vähentäisi meheni seksuaalista vetovoimaa minun silmissäni.

Eikö tuossa tilanteessa ole vain reilua avoimesti kertoa, että häiritsee, eikä vain itsekseen harmitella? Varsinkin, kun asialle voi jotain tehdä. Miehesi olisi kyllä toiminut tahdikkaammin, jos vaikka olisi tarjoutunut lenkkiseuraksi tms, olisitte yhdessä alkaneet kuntokuurille. Ei kaikkein diplomaattisinta käytöstä.

Vierailija
38/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä huomauttele miehelle lihoamisesta, parrasta tai epäsiististä pukeutumisesta.

4 lasta ja laihempi kuin koskaan, joten ei se lapsen saanti ole oikeutettu lihoamiselle.

Toki en voi myöntää että ei loukkaisi jos mies sanoisi sen jotenkin rumasti. mutta oliko kysymyksessä vitsi tai ns. heitto.

Vierailija
39/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei olla noin pinnallisia. molemmat saa olla niin rennoissa vaatteissa kotona kuin haluaa, mulla hiukset harjaamatta (jos ei ulos lähdetä) miehellä parta ajamatta, kiloja tullut molemmille, mulle enemmän, eikä se meidän rakkautta oo vähentäny. mikään terveysriski mun kilot ei vielä ole.

ihan yhtä paljon mä miestäni haluan vaikka onkin vähä resusen näkönen välillä :)

Vierailija
40/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottaakseen tuota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi