Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyi eilen hiprakassa:

Vierailija
01.01.2009 |

"Olisko tää nyt se vuosi, kun sä laihdutat?"

Kiloja on tullut vuosien varrella joo, mutta voisiko uutta vuotta juhlia ilman, että mies huomauttaa painostani! Suutuin niin paljon, että nukuttiin lopulta eri huoneissa. En ole viitsinyt vieläkään sanoa tuolle ukolle sanaakaan. Hemmetti, olen sentään kaksi lasta sille synnyttänyt.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/54 |
02.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen lihomista voi verrata miehen lihomiseen, ja miehen pettämistä voi verrata naisen pettämiseen. Kaksi eri asiaa.

Entäs jos mies ei lihoa, kun hillitsee halunsa?

Entäs, jos nainen ei hillitse halujaan vaan repsahtaa syömään itsensä muodottomaksi, ja silloin ei ole kyse vain yhdestä hairahduksesta, vaan pitkäkestoisesta, himolleen antautumisesta...

Saako silloin mieskin antautua haluamalleen himonsa kohteelle...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on niin, että jos olet lihonnut 20 kg ( joka on todella paljon), niin eiköhän ole tosiaankin aika alkaa skarppaamaan. Ei lasten teko lihota. Se on aivan ihme teoria. Syö vähemmän ja terveellisesti. Liiku enemmän. Miehesi on aivan oikeassa.

Vierailija
4/54 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen lapsen syntymän jälkeen kiloja kertyi salakavalasti lisää, mutta kun paino oli noussut 58 kg:sta vähän yli 60 kg:n (61-63 kg), huomasin asian itse ja aloin puhua siitä exälle.

Exä myönsi, että olin vähän pullistunut reisistä ja vatsasta - ja alkoi kannustaa minua lenkille. Kävimme juoksemassa myös yhdessä ja kuntoilimme kotona mm. painojen avulla.

Exä ei siis sanonut mitään ennenkuin otin asian itse puheeksi, mutta oli heti hengessä mukana kun päätin tehdä asialle jotakin. Olen ihan varma, että hoikkana ja itsestään huolta pitävänä exä olisi sanonut, jos mulle olisi paukahtanut 10 kg lisää enkä olisi asialle aikonut mitään tehdä.

Kuinka te mammat voitte antaa itsenne lihoa 10-20 kg? mulle tuo 3-5 kg:n painonnousu merkitsi epämukavaa oloa, kiristäviä vaatteita ja itseinhoa.

Tavallaan ap:n mies oli siis oikeassa. Jos nainen "huomaa" lihonneensa muttei tee asialle mitään, on siihen jo syytäkin puuttua. Lihomisesta on aina seurauksia - toinen pitää ulkonäöllisiä seikkoja merkittävämpänä kuin terveydellisiä, mutta yhtä kaikki; lihomisella on vaikutuksensa.

Vierailija
5/54 |
03.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun takia pitäisi laihduttaa niin itsesi, ei miehen! Vähän turhan 50-luvun kotirouvakommentteja nuo, että kyllä puolison silmää pitää miellyttää aina ja koko aika, jos on tosirakkautta niin muutama kilo sinne tänne! Olisin minäkin suuttunut!!!

Vierailija
6/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se laihtuminen tärkeää myös terveyden ja esim. jaksamisen takia. Ulkonäkö asiat tulee vaan plussana siinä sivussa.

Vierailija
7/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se kehtaakin. Nyt kyllä piikität takaisin jollain aiheella minkä tiedät olevan sille herkkä.Esim "pitäiskö ostaa dildo, että sais kerrankin isoa.." ;)

Vierailija
8/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kakkonen :D

Vierailija
9/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa miehesi on, kun kerran oikein loukkaannuit.

Vierailija
10/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut toisaalta laihdutus lienee tarpeen ja lihomisesi häiritsee miestäsi. Kyllä puolison huomiointi on aika tärkeää, myöls itsestä huiolehtiminen. Mutta jos alat liikkua ja miehesi on sohvaperuna, niin voit sitten kyllä huomauttaa takas. Miehesi ei voi vaatia sinulta mitään mihin ei itse pysty.

Vierailija
11/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kommenti kakkoselta :)

suuttunu mäki olisin miehelle tollasesta. on vaan asioita joita ei sanota..

Vierailija
12/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ihan selkeesti henkilökohtainen loukkaus. Suuttunut olisin minäkin!

Vierailija
13/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parisuhteessa ei saisi sanoa mitään jos painoa on tullut esim. 20 kiloa hääpäivän jälkeen? Mun mielestä on reilumpaa että mies sanoo rehellisesti jos vaimon kilot häiritsee liikaa.

Vierailija
14/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pystytte yleensä mistään puhumaan jos tuo jo saa sut mököttämään :/ Kyllä meillä miehen kanssa puolin ja toisin huomautetaan jos toisella kroppa alkaa turhan paljon turpoamaan. Yks päivä mies sanoikin että ei pieni pyöreys haittaa mutta jos alkaisin kymmeniä kiloja lihoamaan niin hän kuulemma vaikka kantaisi minut jumppaan :) Samoin tekisin jos mies lihoisi paljon. Lihavana toinen ei oikein sytyttäisi toista, ehkäpä sekin on miehesi sanomisen takana, plus sitten terveysvaikutukset ja yleinen jaksaminen. Sinuna olisin mielissäni että miehesi edes hiprakassa uskaltaa sinulle tuosta sanoa, joku toinen mies ei välttämättä yrittäisi edes sanoa vaimolleen mitään vaan saattaisi vain etsiä hoikemman kun vaimo ei itsestään välitä ja antaa itsensä rupsahtaa. Ota miehesi huomioon ja ala laihduttaa.

Vierailija
15/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis parisuhteessa ei saisi sanoa mitään jos painoa on tullut esim. 20 kiloa hääpäivän jälkeen? Mun mielestä on reilumpaa että mies sanoo rehellisesti jos vaimon kilot häiritsee liikaa.

kyllä mä oon sitä mieltä. mulle on tullu n 15kg lisää painoa siitä ku aletiin oleen yhdessä ja kyllä mä sen tiedän ilman että mun miehen siitä tarvii huomautella. miehen huomauttelut nyt ei ainakaan asiaa auta millään tavalla.

Vierailija
16/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös katsonut peiliin ja miettinyt asiaa. Kysehän on kuitenkin siitä, sanoiko miehesi sen loukatakseen vai ihan vaan kysyäkseen, että aiotko lähiaikoina alkaa tekemään ulkonäöllesi jotain.

Kuten joku jo aikaisemmin sanoikin, niin hienoa, että mies otti asian puheeksi jos se häntä häiritsee.

Vierailija
17/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikävästi sanottu juhlatunnelmassa. Asiasta olisi voitu keskustella vaikka joku toinen päivä.

Vierailija
18/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies saa huomautella painosta niin mistä muusta mies sitten saa sanoa riipputisseistä, raskausarvista, rypyistä, pillun löystymisestä synnytysten jälkeen, suonikohjuista, selluliitista, vaatteet, meikit, hiusten väri on väärä yms.. ? issä sitten menee raja..

Vierailija
19/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niistä huomauttaminen ei ole oikein kohtuullista. Vaatteista ja meikeistä taas voi jo sanoa.

jos mies saa huomautella painosta niin mistä muusta mies sitten saa sanoa riipputisseistä, raskausarvista, rypyistä, pillun löystymisestä synnytysten jälkeen, suonikohjuista, selluliitista, vaatteet, meikit, hiusten väri on väärä yms.. ? issä sitten menee raja..

Vierailija
20/54 |
01.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suhde mikä perustuu ulkonäköön, ei kestä. Ja painosta yms. voi sanoa kauniisti tai esim. kannustaa lenkille tms.

Toista ei tarvitse loukata olemalla idiotti! Eiköhän puoliso itse tiedä myös, että on lihava, ilman että pitää rumasti sanoa. Sillä ei saa kuin huonoa aikaan. Kun kaiken on lähdettävä itsestä, ei kukaan laihdu niin, että puoliso siitä rumasti sanoo. Pahalla ei saa kuin pahaa aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän