Ei miestä voi keneltäkään viedä!
Mä en ymmärrä ajattelua, että jotkut naiset "nappailevat" ukkomiehiä, tai että jonkun avioliiton oli tullut rikkomaan joku huoralutkakanttura.
Kyllä se vika on niissä miehissä yhtälailla ja oikeastaan paljon enemmänkin. Toki vika on myös naisessa, joka ei kunnioita toisten liittoa, mutta ei niin paljoa kuin miehessä.
Jos minulle kävisi noin, niin en minä tahtoisi ajatella, etä joku nainen vain tuli ja vei mieheni. Sehän olisi suoraan sen myöntämistä, että hänen täytyy olla sata kertaa parempi kuin minä, kun kerran sai mieheni noin vain napatuksi! Ennemmin ajattelisin, että mieheni vain on täysi ääliö.
Eikö teistä näissä huoramätisäkkilutkissa, jotka kuitenkin saavat jokaisen miehen lankeamaan, ole jotain ristiriitaista? Jos ovat niin kamalia, miksi miehenne sitten pitää heitä vaimoa parempina? Ehkä olisi aika muistaa, että mieskin on aikuinen vastuullinen ja syyntakeinen ihminen?
Kommentit (33)
Pettämiseen voi johtaa muutkin syyt kuin siitä omasta puolisosta riippuvat.
Ja ei se toinen nainen ole sen syyllisempi sen mukaan, milloin se mieheen iskee. Joka suhteessa on hyvät ja pahat ajat ja ne on yhdessä kestettävä ja vastuu siitä on vain niillä puolisoilla. Toinen nainen kantakoon (kieltämättä syvän) häpeän siitä, että koskee varattuun. Kuitenkaan se nainen ei YKSIN aiheuta sitä, että mies lähtee, eikä ole miehen teosta lainkaan vastuullinen, MIES ON.
Mutta eipä ole sen toisen naisenkaan osa kadehdittava. Itse en ottaisi hopeatarjottimeltakaan sellaista limanuljaskaa, joka pettää puolisoaan.
ap
vaikkei olisi välttämättä sen parempi. Varsinkin, jos on pitkä liitto takana, ja välillä niitä tylsempiäkin kausia.
Jos siis joku ihastuu naimisissa olevaan, olisi minusta fiksuin teko jättää väliin ja unohtaa koko juttu. Jos alkaa flirtata ja pelata pelejä, voi olla hyvinkin helppo saada pitkässä suhteessa vähän leipääntynyt ihminen mukaan tunteeseen. Totta kai se vaatii kaksi, että pettäminen muuttuu teoiksi. Mutta mun mielestä vastuu on myös sillä, joka aloittaa jahdin.
En edes halua ajatella, että olisin naimisissa miehen kanssa, jota voitaisiin viedä kuin pässiä naurussa!
Parisuhde vaatii naiseltakin varsinkin pikkulapsivaiheessa paljon: lasten lisäksi myös miestä täytyy huomioida, täytyy olla myös vaimo sen äitiyden lisäksi. Joskus tämä unohtuu, suhde väljenee ja sinne mahtuukin kolmanneksi pyöräksi "joku". En ole sitä mieltä, että suhteen pitäminen hyvänä on vain naisen tehtävä, mutta en silti edes halua kokeilla, mitä voisi tapahtua, jos jättäisin mieheni huomiotta. Nautin elämästämme kaikkineen aivan liikaa luopuakseni siitä! Jotkut naiset olettavat, että mies työpäivän jälkeen hoitaa kaikki asiat vähintään puoliksi tai vaihtoehtoisesti kokonaan, sillä nyt on naisen vuoro olla itsekseen (niinhän se mieskin oli koko työpäivänsä).
Näistä mielipiteistä huolimatta kannan erityisen paljon kaunaa entiselle ystävälleni, joka pokasi yhteisen ystävämme miehen, kolmen lapsen isän! Kaverien miehiin ei kosketa! Niitä ei edes vilkuilla sillä silmällä! Siis vaikka tottakai mieskin oli ihan tyhmyyden tiivistymä, mutta silti enemmän kiukkua aiheuttaa tämä nainen: kyllä ystävyyden pitäisi ylittää tällaiset teot mennen, tullen ja palatessa.
Tässä tapauksessa tämä ns. toinen nainen on huoralutkakantturamätisäkki! Kertoisin sen mielelläni hänellekin - harmi, kun ei vastaa puhelimeen...
Jos jo alussa tietää että toinen on pettäjä/valehtelija sitä on helppo jättää väliin ja unohtaa koko juttu. Se on kyllä ihan uskomaton määrä paskaa mitä nää pettäjät keksii, ammattimaisia valehtelijoita.
Kyllä ne toiset, kolmannet ja neljännetkin naiset ovat usein 'petettyjä'. Ovat suhteessa valheen perusteella.
Totta kai se vaatii kaksi, että pettäminen muuttuu teoiksi. Mutta mun mielestä vastuu on myös sillä, joka aloittaa jahdin.
Siinä nuori tyttö vamppasi "vanhan ketun" ja siinä leikittiin perhettä pari vuotta, kunnes tämä mies pakeni tylsää arkea samojen tuttujen keinojen kautta: antautui/ iski nuoren tytön, ja POKS MIEHELLÄ ALKOI UUSI ELÄMÄ, ja nainen jäi hoitamaan lapsia.
Ikinä en ota miestä, joka on valmis lähtemään vakisuhteesta, koska mies tekee sen mahdollisuuden tultua uudestaan!
Parasta seksiä silloin kun mies haluaa, koti ja kakarat tip top. Mies pettää silti jos on pettääkseen vaimon syyttäminen on ihan hanurista. Miksi mies ei sano nyt menee huonosti, mulla on tunteet muuttuneet. Ei vaan ensimmäisen hameen alla ollaan heti kun keretään.
Parasta seksiä silloin kun mies haluaa, koti ja kakarat tip top. Mies pettää silti jos on pettääkseen vaimon syyttäminen on ihan hanurista. Miksi mies ei sano nyt menee huonosti, mulla on tunteet muuttuneet. Ei vaan ensimmäisen hameen alla ollaan heti kun keretään.
tulee lasten sairauksia, omien vanhempien äkillisiä kuolemia, työpaikkakiusaamista... yllätykset on elämän laki. ja joskus energia on ihan muualla koska energiaa ei vaan riitä mihinkään muuhun kuin selviytymiseen. Vakiparisuhteessa pitäisi voida luottaa siihen, että toinen ei lähde ensimmäisen keimailijan matkaan siinä tilanteessa, koska parisuhde ei juuri silloin ollut "ihana" 24h.
Petetty ei ole pettämiseen syyllinen.
Vai olenko minä se idiootti joka ei ymmärrä?
En kyllä lukenut koko ketjua, joten en tiedä mitä asiasta on kirjoiteltu.
Oma näkemykseni on se, että minulla ja miehelläni on parisuhde, jossa on yhdessä sovitut, tietyt pelisäännöt. Vain mieheni on niistä minulle vastuussa, ei muut. En ole solminut kenenkään toisten naisten kanssa mitään sääntöjä. Jos joku mieheeni ihastuu (ja tätä on tapahtunutkin vuosien varrella), on vastuu asiasta VAIN ja ainoastaan miehelläni (=torjuu nämä muut naiset tai sitten jättää minut ja lähtee sen toisen matkaan).
Olen aina sanonut miehelleni, että en hetkeäkään kuvittele, etteikö maailmassa olisi monia minua parempia naisia. Ja jos hän sellaisen löytää, tottakai parempaan saa vaihtaa,jos itse niin haluaa. Mutta pettämistä en voi sietää.
Suhteessa oleva mies tai nainen on vastuussa omasta uskollisuudestaan sen puitteissa mitä on kumppaninsa kanssa sopinut. Ei sitä vastuuta voi kenenkään kolmannen osapuolen niskaan sysätä, varsinkaan kun moni pettäjä ei edes kerro kolmannelle osapuolelle olevansa varattu tai muuten vääristelee totuutta itselleen edullisempaan suuntaan. Tämä kohuttu ja solvattu toinen nainen ei petä ketään, mikäli on itse sinkku. Suhteessa oleva osapuoli pettää, sinkut ovat vapaita tekemään mitä itse haluavat ja monet juuri siksi ovat sinkkuuden valinneetkin. Ei kakkua voi sekä syödä että säästää - jos ei osaa olla uskollinen tai vastustaa houkutuksia joita elämä varmasti jokaisen eteen heittää, on parempi olla olematta suhteessa joissa uskollisuutta lupaillaan.
Eli, nämä toiset naiset/toiset miehet tuskin ovat mitään uskollisuudenvaloja tai muitakaan sopimuksia puolisojenne kanssa tehneet. On naivia syyttää oman puolisonsa harharetkistä kolmansia osapuolia. Ei aikuista ihmistä noin vain viedä syrjähyppyyn, jossa se ei tahdo olla itse mukana - varsinkaan jos omassa suhteessa on kaikki kunnossa. Näistä toisen naisen/miehen haukkujista saa jotenkin sen kuvan, että seurustelevat aivan omaa tahtoa ja omaa vastuuta vailla olevan marionetin kanssa. Herätkää.
Vaikka 22:sen kaltaisiakin lieneen 10 % miehistä ja naisista.
Pääsääntöisesti jokaisella on vastuu omasta suhteestaan. Tangoon tarvitaan edelleen kaksi.
Mä oon ihan kypsä, mutta ei toi taida kenellekkään kelvata. En vaan usko että se pärjäis itsekseen, sen verran on vielä tunteita jäljellä että haluaisin että joku ottaisi sen hoitoonsa. Pääsisi kevyesti eroon tästä tilanteesta.