Tässä unelmieni talo ja sisustus... kun olisi vain tarpeeksi rahaa
Kommentit (69)
liian väritön! Suomalisilla on aina tuo vitivalkoinen ja sehän on oikeasti kamala väri kun mekin olemme harmaita ja värittömiä 9kk vuodesta!
Tanskalaiset mitä tässäkin on yritetty jäljitellä käyttävät eri valkoisen sävyjä
Minunkin unelmatalo, mutta sisustus menisi uusiksi!
Lisää väriä niin minäkin tykkäisin! Muutenkin vähän lisää persoonallisuutta ;)
huoneissa kuitenkin avaruutta ja valoa, ulkonäkö oli kyllä hirvittävä
tästä perheestä muualtakin. Muistaakseni heillä on seinässä jossain sellainen sabluunakirjoitus. Se Lisileuxin Jeesuksen pikku Theresan rukous. He eivät siitä mitään tajunneet kun on ranskaa, joten kun heiltä puuttui tekstin viimeinen rivi jostain syystä niin he saivat nerokkaan idean laittaa viimeiselle riville omat nimensä : - O
Että ihan sitä seiskaa tosiaan.
kun laittais väriä enemmemmän.Tollasessa talossa en uskaltas ees hengittää,liian vaaleaa mun makuun
Sisustus on vähän pliisu. Ei johdu valkoisuudesta. Keittiöstä en pitänyt. Tuollaisen talon pitää sijaita meren rannalla.
- Kannustaloissa on jotakin häiritsevää, teennäinen vanhuus, en osaa oikein paikallistaa. Voisin kuvitella, että tuollainen sisustus sopisi oikeasti vanhaan taloon, nyt se tuntuu tehdyltä
- Arton viimeinen teesi kannustalojutussa oli hämmentävä, en ole huomannut että satavuotiaan puutaloni jälleenmyyntiarvo olisi iästä kärsinyt
Sisustus kaipaisi kauniin valkoisen lisäksi paria muutakin väriä per huone.
Sisustus on vähän pliisu. Ei johdu valkoisuudesta. Keittiöstä en pitänyt. Tuollaisen talon pitää sijaita meren rannalla.
10 vuotta sitten.
Mutta en todellakaan enää.
Tyylit ja mieltymykset muuttuu.
Tosiaan, silloin 10 vuotta sitten tuo olisi ollut todellinen unelmieni täyttymys, mutta nyt en mistään hinnasta haluaisi asua tuossa talossa, etenkään tuolla sisustuksella. Ahdistaisi.
Minun makuuni jo niin "menneen kesän muotia".
Onneksi nykyinen sisustus ei ole tuonne päinkään. :)
Voi että kun olis ees vähän rahaa laittanut pihaan ja tehnyt lapio kourassa töitä.
Mutta eikö Julian ole pojan nimi??? Kuvista päätelleen toinen lapsista kuitenkin tyttö. Voiko tytön nimi olla tosiaan Julian?
Tunnen nääs parikin Robinia jotka poikia, ja siksi luulin että white housenkin Robin olisi nimenomaan poika! Mutta ei hyvää päivää nimenvalintaa...
...mä ajattelen vähän samoin...
Sori ;)