Tässä unelmieni talo ja sisustus... kun olisi vain tarpeeksi rahaa
Kommentit (69)
Itse kyllä en ehkä ihan noin valkoiselle linjalle lähtisi, esim. tummat puiset senkit ja lipastot toisivat vähän lämpöä sisustukseen. Mutta todella kaunis ja harkittu kokonaisuus! Ja upeat valokuvat muuten, harvoin asuntojen myynti-ilmoituksissa on noin hyvät kuvat!
JOka oli pakattu täyteen sisustuskrääsää?
tykkään tyylistä todella paljon mutta liikaa valkoista, verhot puuttuu jokapaikasta, niillä saisi vähän lämpöä. Samoin muutamalla värikkäällä tyynyllä voisi hieman piristää tuota haamumaista lookkia.
Laittaisin siis tekstiileillä hieman kantrityylistä lämpöä niin olisi hyvä.
mutta minulle tulee jotenkin olo, että tuossa talossa ei sauta. Ei ole liesituuletinta (vai onko tuo kaappi hämäystä? Ainakaan se ei yllä lieden päälle).
Ja khh:ssa penkki blokkaa pesukoneen oven edustan. Aika hankalaa pyykinpesua.
mutta minulle tulee jotenkin olo, että tuossa talossa ei sauta.
Siis asuta.
7 Päivää -lehti? Ei kyllä sopinut sisustukseen ja jouduin tarkastelemaan muutkin kuvat suurennuslasilla, josko jotain muuta WT-kamaa olisi siroteltu sinne tänne.
Vaikuttaa jo suorastaan vanhanaikaiselta...
Noista kuvista tulee mieleen kerran tv:ssä näkynyt Mister Bean-jakso, jossa se mister Bean halusi maalata valkoiseksi koko huoneen, joten laittoi muistaakseni maalipurkin johonkin pyörivään häkkyrään, joka sitten suihkutti valkoista maalia ympäri huonetta; tuloksena tietty, että KAIKKI oli valkoista... Aivan kuin joku olisi tuolla talossa tehnyt saman Beanin tempun...
Jos niillä kerran on lapsiakin, niin luulisi, etteivät lapset mitenkään viihdy noin ANEEMISESSA ympäristössä; normaalit lapset pitävät väreistä ympärillään.
vaikka valkoisesta tykkäänkin niin tuo menee kyllä jo överiksi. Kertoivat tuossa iltiksen jutussa rakennuskustannuksiksi 350 t, joten aika paljon on hintapyynnössä ilmaa. Varsinkin kun isäntä kehuu olevansa tee se itse mies joka säästää tekemällä kaikki itse: "ihan helppoa takan asennuskin kun vaan katsoo netistä ohjeet".
Sitä paitsi piha on todella hoitamattoman näköinen, oliko siellä yhden ainutta istutusta missään?
[i keksimme viimeisen rivin omasta päästä. Hienolta se näyttää." Ajattelin silloin tuota lukiessani, että tosiaan "hienolta" näyttää, mutta substanssi puuttuu.
[/quote]
Tuota käytetään nykyisin, mikä se Mason... jotakin, juuri tuon tyyppisiä white-on-white -juttujakin tekevä firma runoilee jotain pseudoranskaa/italiaa yms. tekstiileihinsä.
Mutta kyllä jotenkin tulee fiilis, että ei olla ihna samalla aallonpituudella, jos joku kutsuu kattiaan "prinsessakissaksi" :o.