Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä unelmieni talo ja sisustus... kun olisi vain tarpeeksi rahaa

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i keksimme viimeisen rivin omasta päästä. Hienolta se näyttää." Ajattelin silloin tuota lukiessani, että tosiaan "hienolta" näyttää, mutta substanssi puuttuu.

[/quote]

Tuota käytetään nykyisin, mikä se Mason... jotakin, juuri tuon tyyppisiä white-on-white -juttujakin tekevä firma runoilee jotain pseudoranskaa/italiaa yms. tekstiileihinsä.

Mutta kyllä jotenkin tulee fiilis, että ei olla ihna samalla aallonpituudella, jos joku kutsuu kattiaan "prinsessakissaksi" :o.

Vierailija
62/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä en ehkä ihan noin valkoiselle linjalle lähtisi, esim. tummat puiset senkit ja lipastot toisivat vähän lämpöä sisustukseen. Mutta todella kaunis ja harkittu kokonaisuus! Ja upeat valokuvat muuten, harvoin asuntojen myynti-ilmoituksissa on noin hyvät kuvat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOka oli pakattu täyteen sisustuskrääsää?

Vierailija
64/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään tyylistä todella paljon mutta liikaa valkoista, verhot puuttuu jokapaikasta, niillä saisi vähän lämpöä. Samoin muutamalla värikkäällä tyynyllä voisi hieman piristää tuota haamumaista lookkia.

Laittaisin siis tekstiileillä hieman kantrityylistä lämpöä niin olisi hyvä.

Vierailija
65/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle tulee jotenkin olo, että tuossa talossa ei sauta. Ei ole liesituuletinta (vai onko tuo kaappi hämäystä? Ainakaan se ei yllä lieden päälle).

Ja khh:ssa penkki blokkaa pesukoneen oven edustan. Aika hankalaa pyykinpesua.

Vierailija
66/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle tulee jotenkin olo, että tuossa talossa ei sauta.

Siis asuta.

Vierailija
67/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 Päivää -lehti? Ei kyllä sopinut sisustukseen ja jouduin tarkastelemaan muutkin kuvat suurennuslasilla, josko jotain muuta WT-kamaa olisi siroteltu sinne tänne.

Vierailija
68/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa jo suorastaan vanhanaikaiselta...

Noista kuvista tulee mieleen kerran tv:ssä näkynyt Mister Bean-jakso, jossa se mister Bean halusi maalata valkoiseksi koko huoneen, joten laittoi muistaakseni maalipurkin johonkin pyörivään häkkyrään, joka sitten suihkutti valkoista maalia ympäri huonetta; tuloksena tietty, että KAIKKI oli valkoista... Aivan kuin joku olisi tuolla talossa tehnyt saman Beanin tempun...

Jos niillä kerran on lapsiakin, niin luulisi, etteivät lapset mitenkään viihdy noin ANEEMISESSA ympäristössä; normaalit lapset pitävät väreistä ympärillään.

Vierailija
69/69 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka valkoisesta tykkäänkin niin tuo menee kyllä jo överiksi. Kertoivat tuossa iltiksen jutussa rakennuskustannuksiksi 350 t, joten aika paljon on hintapyynnössä ilmaa. Varsinkin kun isäntä kehuu olevansa tee se itse mies joka säästää tekemällä kaikki itse: "ihan helppoa takan asennuskin kun vaan katsoo netistä ohjeet".

Sitä paitsi piha on todella hoitamattoman näköinen, oliko siellä yhden ainutta istutusta missään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä