Tässä unelmieni talo ja sisustus... kun olisi vain tarpeeksi rahaa
Kommentit (69)
mainostaminen näillä sivuilla on kiellettyä.
Tytön nimi on Julia ja poika on Robin.
Perheestä löytyy paljon kuvia ja juttua googlettamalla. Sitä ei kuitenkaan kerrota, miksi myyvät taloa ; )
kun kerran yritystoiminta perustuu tuohon taloon! Vai ovatkohan rakentamassa taas uutta taloa...
valtava ero kuvissa kun ne on ammatilaisen ottamia ja oikein valaistuja. Etuoven kuvissakin on muutama kuva tatusti noista kuvauksista ja loput välittäjän napsimia. Huono valo saa sisustuksen näyttämään kolkolta.
Meillä on Kannustalon Rauhala, joskin julkisivua on rauhoitettu tietyistä jutuista mitä tuossa talossa on ja sisustus on hiukan eri maailmasta :)
Mun makuun ihan liian romanttinen sisustus ja valkoinenkin, vaikka valkoisesta pidänkin. Olisi vaatinut jotain tuomaan ryhtiä. Kannustalon kuvissa oli stailauksella saatu väriä ja kontrastia, noissa myyntikuvissa on vaan kolkku ja pliisu...
Kannustalo ei vaan ole osannut taivuttaa nimeä oikein.
ensinnäkin mikä idea on ollut ottaa kuva keittiöstä siten että pöydällä on jauhot yms ja kakku..? :)
kenellä on lehtiteline vessassa?
ja valkoinen kiiltävä kaakeli kylpytilojen lattiassa on aika vaarallisen liukkaan näköinen.
todella liikaa valkoista!, huonekalut eivät erotu seinästä. se kuva missä oli ilmeisesti yläkerran aula särki silmiin..
itse maalaisin/tapetoisin seinät heti kättelyssä, esin vaalean hiekan väriseksi, toisi lämmintä kodikkuutta. vaikka itse olen valkoisen ystävä, yhdistän siihen aina jotain väriä, ruskeaa, punaista, vihreää.
kun sama kakku ja samat jauhot pöydällä
Tosin kaiken Ikeasta ostetun jättäisin väliin ja sekoittaisin joukkoon ripauksen modernejakin kalusteita sekä klassikoita, valkoisena tietty.
Ainoa asia mikä toden teolla häiritsi tuossa sisustuksessa (ja sama vika useimmissa suomalaisissa kodeissa) on mattojen puute tai pienuus. Käytämme tuollaisia onnettoman kokoisia lattioilla kelluvia mattoja. Ei hyvä.
itse en tykkaa tuosta talosta ollenkaan.. en ulkoa enka sisalta. sauna oli kiva ja se jalallinen kylpy, mutta muuta en ottaisi.
"Arto askarteli siihen tussilla ja kirjainmuoteilla vanhaa ranskaa.
Ste Therese De L'enfant Le Sepeneur Pardonne Sans Here.
Mitä siinä mahtaa lukea?
- Ei aavistustakaan, Arto nauraa.
- Löysimme sen netistä, ja kun teksti loppui kesken, keksimme viimeisen rivin omasta päästä.
Hienolta se näyttää."
Ajattelin silloin tuota lukiessani, että tosiaan "hienolta" näyttää, mutta substanssi puuttuu.
uusi ja käytännöllinen, mutta mielestäni sisustus on aika kauhea. On ihan kiva idea sisustaa esim. yksi makkari ja kylppäri valkoisella (itse kyllä laittaisin silloinkin mukaan joitain värillisiä sisustusesineitä tai tekstiilejä), mutta että koko talo... Hui.
Pätee kai tähänkin se vanha sanonta, että kohtuus kaikessa... Mutta toisaalta, jos se on ap:n unelmien talo niin mitäs siihen voi sanoa. Pääasia että on unelmia, kaikilla omansa :)
Ajattelin silloin tuota lukiessani, että tosiaan "hienolta" näyttää, mutta substanssi puuttuu.
mun makuun, jotain tummaakin sais olla
mutta oletteko huomanneet katso kartalta, millainen sijainti? Motarin kyljessä!
oli myynnissä n. kk sitten joka oli myös joku Kannustalo ja joka oli IHAN TÄYNNÄ SISUSTUSTARVIKKEITA? Sen talon omistaja omisti jonkun sisustusliikkeen ja nettikaupankin?
Muistaako joku?