Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi tietää, ettei kova päänsärky ole aivokalvontulehdusta?

Vierailija
12.10.2009 |

Tiedän kyllä mitä muita oireita siihen kuuluu, mutta silti en pääse yli hirveästä pelosta, että minulla on aivokalvontulehdus. Päätä särkee kovasti eikä lääke auta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin aivokalvontulehduksessa pää oli niin kipeä etten olis fyysisesti pystynyt kysymään asiasta täältä. :D Oli pientä lämpöä, niska jäykkä ja oksentelin. Ja oksentelu joka kerta pahensi päänsärkyä ja se kipu oli siis jotain aivan järkyttävää ja mulla on korkea kipukynnys yleensä. Mutta tuo kipu oli sellaista etten voinut kun maata ja itkeä.

Vierailija
22/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä sairastaneilla virus- vai bakteeriperäinen tulehdus? Viesteistänne ymmärsin, että olisitte sairastaneet kotona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selkeä merkki aivokalvontulehduksesta on se, että oireet helpottavat hieman makuulle mentäessä. Ja kuumetta pitää olla.

Vierailija
24/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos saat leuan painettua alas niin ei ole aivokalvontulehdus

Ei se ihan noin yksiselitteistä ole. Voi sen leuan saadakin rintaa vasten,riippuu kipuherkkyydestä. Mutta se niskan erikoinen jäykkyys(ei normaali niskajäyk. ja kipu) ja juuri se että kipulääke ei auta tai auttaa vain hetkeksi(esim1/2T).Myös korkea kuume käsittääkseni kuuluu asiaan. Varmuuden saa vain menemällä tk.

Vierailija
25/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolet niin se varmaan sitten oli sitä, mutta ei se sua enää vituta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi