En voi liittyä Facebookiin, koska mies on sitä vastaan :(
Haluaisin liittyä, mutta mies on sanonut selkeän kantansa asiaan.
Kommentit (32)
tukehtuisin tuollaisessa suhteessa. mies ilmeisesti itse pettää? vai miksi epäilee sinua ja vieraita miehiä?
vaan muuttui tälläiseksi sen jälkeen kun veljensä vaimo petti veljenään. Ei olisi koskaan uskonut sitä tästä ko naisesta, joten kaipa se ajattelee että minäkin voisin jotain sellaista tehdä.
ap
mieheni ei hakkaa minua eikä ole koskaan hakannutkaan (ei mustasukkaisuus suoraan tarkoita hakkaajaa!!). :)
Ja kyllä, työpaikallani on miehiä hyvin paljon ja heitä on myös fb-kavereinani.
Ja ei, mieheni ei omista minua, hän vain on mustasukkainen minusta. Minä osaan elää ihan hyvin (ja vapaasti) sen asian kanssa, ei luulisi olevan ongelma sinullekaan!
30
näkee, millaista työni on ja kenen kanssa työskentelen... silloin ei vielä Facebookia ollut, mutta tivasi jokaisen puhelinnumeron "omistajaa" puhelimestani, että mistä tunnen... se oli kamalaa aikaa!
Oma mieheni on sitä mieltä, että FB on tyhmä juttu mutta ei tuo ikinä ole paheksunut sitä, että minä siellä ole varsin aktiivinen. Enkä tosiaan kysy mieheltä lupaa moisiin. Kunnioitan hänen FB-vastaisuuttaan siinä määrin, että en mainitse hänestä mitää siellä.
kirjaudu facebookin käyttäjäksi siis.
t punkkari äiti
joka on fb:ssä "yhdessä", nimenä siis Matti ja Maija Meikäläinen. Ilmeisesti kumpikaan ei saa tehdä mitään erikseen, vaan kaikki yhteydenpito tapahtuu yhdessä, on yhteinen sähköposti jne.
tee niin kuin itse haluat. Ihme nyhveröitä täällä.
Onko miehelläsi kenties oma profiili FB ja ei halua sinun näkevän sitä? Kandee tarkistaa...
Eipä tuo nyt mitenkään kamalan älyllistä touhua ole, mutta mikä on syy siihen, että miehesi kieltää?
Ja toinen asia, jos et aikuisena ihmisenä ole oikeutettu päättämään mokomaa asiaa itse, onko suhteenne ihan terveellä pohjalla?
kertoa miehelle että liityit. Mitä se sille kuuluu?
Ja sit täällä itketään niiden narsisti-vaimonhakkaaja-miesten tekosia. Ei herranjumala, kai teillä nyt on työpaikallakin muita miehiä?! Ja kaupassahan saattaa törmätä miehiin? Ei ne miehenne teitä OMISTA!!!