Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei halua toista lasta.

Vierailija
12.10.2009 |

Meillä on 6v eskarilainen (poika) ja miä olen halunut toista lasta jo noin kolme vuotta. Mies ei halua koska omien sanojensa mukaan ei halua sitä vaippahelvittiä ja niitä yöllisiä huutosessioita (pojalla oli koliikki). Ei auta vaikka olen puhunut mitä ja yrittänyt esitellä positiivisia puolia asiassa. Kaikki on miehen mielestä vaan huonoa.

Minua ahdistaa ja itkettää joka kerta kun kuulen, että joku ystävistäni on raskaana (viimeksi kuulin lauantaina) tai kun näen raskaanaolevan naisen.

Tässäkö tämä minun elämäni nyt on? Jatketaan työntekoa eläkeikään asti ja kotona sitä samaa kauraa päivästä toiseen? Olenko kaikki nämä vuodet säästänyt pojan vauvanvatteita turhaan? Yhtä hyvin olisin voinut antaa kaikki kavereille eikä säästää mitään... Mitä hiivattia mä niitä säästän kun sitä vauvaa ei meidän taloon enää koskaa kumminkaan tule?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itsensä. Rohkea päätös olla haluamatta toista lasta, vaikka monien mielestä "pitäisihän se leikkikaveri olla".

Vierailija
42/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua enää toista lasta ja vaikka olisi miljardi vauvanvaatetta niin asia ei siitä miksikään muuttuisi.

Ymmärrän myös sinun tuskasi. Vaikea asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te sekstailette niin ainahan on mahdollisuus tulla raskaaksi. Vai kieltäytyykö hän kokonaan?

Vierailija
44/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min olen 35v ja mies 32v, joten kiire alkaa olemaan jos haluaa vielä toista....

Tuskin muuttaa mielensä ikinä.... oli pojan vauva-aika kuulemma niin karseen rankkaa...joo toki ymmärrän sen, että unet jäi vähille mutta minä kuitenkin hoidin talouden koko sen ajan kun olin kotona (kunnes poika oli 1,5v). Yksin olin päivät kun ei ollut kaveroita silloin kotona....

Lisää kommentteja/kokemuksia saa kirjoitella.

Vierailija
45/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te sekstailette niin ainahan on mahdollisuus tulla raskaaksi. Vai kieltäytyykö hän kokonaan?

Kyllä miehelläkin on sanansa sanottavana. Vai olisiko teistä oikein sekin että mies esim vaihtaa e-pillerisi kalkkitabletteihin...

Vierailija
46/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komdomia käytetään kun itselleni ei sovi juurikaan mikään muu ehkäisy.

Joten tuota kortsua on paha mennä "unhohtamaan"

Vierailija
47/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on nyt 4 vuotta ja toista ei kuulemma tule :( Olen yrittänyt tehdä surutyötä myymällä vaatteita ja tavaroita pois mutta itkettää kuitenkin. Asiaa ei helpota sukulaiset, jotka kyselee koko ajan koska toinen.

Ärsyttävintä tässä on se, että ennen naimisiin menoa juttelimme, että kaksi lasta olisi kiva (siis kummatkin oli tätä mieltä). Mulla on jotenkin petetty olo, erota en kuitenkaan halua, sillä mieheni on muuten juuri mulle passeli. En tiedä miten pääsen myöskään yli tästä. Jos tää kestää monta vuotta tää mun olotila niin on pakko tehdä jotain.

Vierailija
48/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksisitkö jotain muuta tekemistä kuin uuden lapsen? Kuulostaa, että olet vähän tympääntynyt muuten elämääsi ja kaipaisit vaihtelua? Auttaisiko virkavapaa tms., opiskelu, uusi työpaikka, uudet harrastukset..? Onhan siinä hyviäkin puolia, että ei ole pikkulasta ja että on vain yksi lapsi. On enemmän rahaa ja aikaa.

Mutta ymmärrän kyllä suakin, pelkäänpä, että meillä on joskus edessä sama tilanne.

Vierailija
49/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika on nyt 4 vuotta ja toista ei kuulemma tule :( Olen yrittänyt tehdä surutyötä myymällä vaatteita ja tavaroita pois mutta itkettää kuitenkin. Asiaa ei helpota sukulaiset, jotka kyselee koko ajan koska toinen. Ärsyttävintä tässä on se, että ennen naimisiin menoa juttelimme, että kaksi lasta olisi kiva (siis kummatkin oli tätä mieltä). Mulla on jotenkin petetty olo, erota en kuitenkaan halua, sillä mieheni on muuten juuri mulle passeli. En tiedä miten pääsen myöskään yli tästä. Jos tää kestää monta vuotta tää mun olotila niin on pakko tehdä jotain.

Muakin ärsyttää kaikkien kommentit siitä toisesta lapsesta. Ensalkuun sepitin tarinaa siitä, että juuri nyt mutta nykyään sanon suoraan, että toista ei voi siihen pakottaa....siitähän sen kysymystulva vasta alkaa....ja mua alkaa itkettäämään ja suututtamaan.... argh...

Itse olen nyt taistellut jo 3,5vuotta tämän olotilan kanssa ja kohta alkaa olla mitta täysi.

Vierailija
50/50 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia on aivan ylivoimainen, toinen on ehdoton ei, ja toinen ehdoton kyllä, eipä siinä taida tulevaisuutta olla. Tai en tiedä? Ei oo kokemusta, mutta hankalalta kuulostaa.

Kummallakin on paha olla tuossa tilanteessa..