Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin seksiä viimeyönä naimisissa olevan miehen kanssa.

Vierailija
11.10.2009 |

Seksi oli tosi hyvää, ja sovittiin että otetaan uusiks ens viikonloppuna. Niin ja minä en ole tuon ko. miehen vaimo.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sen pitäisi perustella sulle omia valintojaan.

kantaa sen vastuun? Kun mun exä jäi pettämisestä kiinni, ko. naikkonen piiloutui hänen selkänsä taa ja alkoi piipittää, että ei ole tehnyt mitään väärää. Totta tässä oli se, että ei hän meidän liittoa rikkonut (se tehtiin kyllä ihan itse), mutta joka tapauksessa hän teki sen valinnan, että ryhtyi suhteeseen naimisissa olevan miehen kanssa ja kun tuli aika ottaa vastuu omista valinnoista niin kappas vain, rohkeus katosi.

sitäkin vaihtoehtoa, että turpiin tulee ja kovaa. Ja sitten itketään. Ja totta, vapaata miestä en ole "löytänyt", mutta enpä ole etsinytkään. En kyllä etsinyt tuota varattuakaan, mutta näin tässä nyt kävi. Kannan kyllä vastuun teoistani. -ap

Vierailija
42/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran naiset solvaa toisiaan ja unohtaa, että olemassa on se toinenkin osapuoli, synneistä välittömästi ilman oikeudenkäyntiä armahdettu mies! Tuo viettiensä viemä ja vaimonsa laiminlyömä miesparka jolla ei, taaskaan,ollut mahdollisuutta kieltäytyä seksistä kun sitä niin suorasukaisesti tyrkytettiin iloisen sinkkunaisen toimesta. Miesparka, voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sen pitäisi perustella sulle omia valintojaan.

kantaa sen vastuun? Kun

Vierailija
44/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me satumme miehen kanssa olemaan onnellisia yhdessä enkä näe syytä miksi hänen silloin pitäisi jatkaa yhteiseloa vaimonsa kanssa vain siksi että sattui tapaamaan hänet ensin.

Me olemme onnellisia - minä en näe syytä miksi hänen pitäisi jatkaa vaimon kanssa bla bla blaa.

Oikeasti, aikuiset ihmiset! No vaikka sen lapsen takia sen isän olisi kannattanut jäädä kotiin?

Naimisiin mennessä annetaan lupaus siitä, että ollaan yhdessä myös silloin kun on vaikeaa ja elämä ei ruusuilla tanssimista ole ja tästä lupauksesta tulee erityisen tärkeä silloin, kun avioliittoon syntyy lapsia, joilla on oikeus heidän eheään perheeseensä, kotiinsa.

Tosi kurja lukea, että naimisiinmenijöillekin tuo lupaus on yksi kärpäsen kakka joka toimii vaan niin päin että ollaan yhdessä vain hyvässä.

että ollaan yhdessä kunnes kuolema erottaa. Lainasit kirjoituksessasi mun kirjoitusta ja ehkä sitten olen itsekäs jos ajattelen ettei kenenkään kannata jäädä onnettomaan suhteeseen roikkumaan pelkästään lasten takia.

Itsekkin eronneena tiedän ettei aina ole lapsille paras että vanhempien suhde ei toimi ja ero voi olla paras ratkaisu, liittyi kuvioon sitten kolmansia osapuolia tai ei. Valitettavasti elämä ei aina mene niin että sen ensimmäisen rakkauden kanssa mennänä naimisiin ja hankitaan perhe ja eletään onnellisena elämän loppuun asti.

Joku täällä osui asian ytimeen muistuttamalla että kukaan varattu mies tuskin on ollut syytön alkaessaan suhteeseen ollessaan naimisissa, ja harvoin nämä toiset naiset miestä ovat siihen pakottaneet.

Vierailija
45/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo vain pahasta mielestä ja huonosta omastatunnosta. Ap eihän tuo ole mikään saavutus, se olisi, että pysyt uskollisena parisuhteessa, huolimatta vastoinkäymisistä. Jos olet tuollaisen miehen kanssa, niin hän ei todennäköisesti osaa hoitaa ihmissuhteitaan ja sama peli voi jatkua kanssasi. Toki tuollaisiin ihmissuhderikkomuksiin liittyy myös riski siitä, että joku ottaa oikeuden omiin käsiinsä ja rankaisee sinua teoistasi, toivottavasti niin ei käy nyt..

Vierailija
46/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta ei tuu mitään hyvää nimim. been there done that

Vierailija
47/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka yrittää iskeä kavereiden poikaystäviä teininä, nuorena kavereiden avokkeja ja lopulta aviomiehiä.

Mikä lie siinä on, että joillekin on tärkeää tämä, että saa iskettyä toisen naisen miehen.

Surullisinta on siinä vaiheessa kun lapset kärsivät koko loppuelämänsä tästä. Tiedän monta naikkosta, jotka on tunkemalla tunkeneet väliin kun ovat huomanneet, että kaverilla menee miehensä kanssa heikosti. Sen sijaan, että olisivat tukeneet kaveriaan, on yritetty iskeä miestä.

Säälittävää. Uusperheet on muuten perseestä. Olen seurannut lukuisten uusperheiden elämää ja kyllä ne vastuunsa kantavat naiset inhoavat niitä miehen lapsia ja yrittävät päästä niistä eroon keinolla millä tahansa.

Vierailija
48/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä en nyt ymmärrä mitä helvettiä te haukutte ap:ta?

Ei sitä naimisis olevaa miestä varmaan pakotettu ase ohimolla...

Miksi te ette sitä ukkoa hauku?

Haloo taas....

Vierailija
49/51 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut se joka ensimmäisenä osoitti kiinnostuksensa. Tämä mies on "piirittänyt" minua viime talvesta asti. Soitellut, pyytänyt kahville ym. Tuossa loppukesästä sitten päätin että mitään ei saa jos ei uskalla kokeilla. Siitä asti ollaankin nähty yhteisymmärryksessä melko usein. Yhteydessä ollaan päivittäin, joista n. 80% on miehen aloitteita. En kuitenkaan väitä etten itse olisi tehnyt mitään väärää, mutta mitään en silti kadu.

Vähän kyllä epäilen että tästä pienestä puolustuspuheesta av-mammat saa vaan lisää vettä myllyynsä.

-ap

Vierailija
50/51 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on laittanut avioeron vireille ja asuntohakemuksia vuokrayhtiöille.

-ap

Vierailija
51/51 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan eroa on ottamassa kun joku piirakka heitti. Sähän et ollut edes rakastunut siihen? sano sille että "älä nyt ota noin tosissasi, olen itsenäinen ja vapaa nainen ja sellaisena aion pysyä". Ei kannata ottaa sellaista joka on noin "helppo".