Harrastin seksiä viimeyönä naimisissa olevan miehen kanssa.
Seksi oli tosi hyvää, ja sovittiin että otetaan uusiks ens viikonloppuna. Niin ja minä en ole tuon ko. miehen vaimo.
Kommentit (51)
Kuvaile itseäsi ja itsetuntoasi?
Oletko rakastunut kyseiseen mieheen? Eikö sinulla ole omaa puolisoa? Oletko masentunut? Käytkö terapiassa? Rakastatko itseäsi? Onko sinulla päihdeongelma? Tai jokin muu riippuvuusongelma?
Koska molemmat sitä haluttiin. Ollaan tapailtu pari kuukautta aika tiiviisti ja tämä kerta oli ensimmäinen kun harrastettiin seksiä. Olen tuntemattomien seurassa melko ujo, mutta tutussa porukassa oikea räpätäti ja joukon viihdyttäjä. Olen avoin ja suorasanainen, näytän tunteeni ja pyrin olemaan ajattelematta mitä muuta ajattelee mun sanomisista ja teoista. Olen aika itsekäs, mutta osaan silti huomioida muut tiettyyn rajaan asti. Itsetuntoni on hyvä, tiedän omat hyvät ja huonot puoleni ja olen sinut itseni kanssa. En ole rakastunut ko. mieheen, mutta ihastunut olen. En ole poissulkenut rakastumisen mahdollisuuttakaan. Minulla ei ole puolisoa, joten välillä tunnen itseni aika yksinäiseksi. En ole masentunut enkä käy terapiassa, minulla ei myöskään ole päihde- tai muuta ongelmaa. Ja kyllä rakastan itseäni. Jos ei itseään rakasta niin ei sitä tee kukaan muukaan.
-ap
Koska molemmat sitä haluttiin. Ollaan tapailtu pari kuukautta aika tiiviisti ja tämä kerta oli ensimmäinen kun harrastettiin seksiä. Olen tuntemattomien seurassa melko ujo, mutta tutussa porukassa oikea räpätäti ja joukon viihdyttäjä. Olen avoin ja suorasanainen, näytän tunteeni ja pyrin olemaan ajattelematta mitä muuta ajattelee mun sanomisista ja teoista. Olen aika itsekäs, mutta osaan silti huomioida muut tiettyyn rajaan asti. Itsetuntoni on hyvä, tiedän omat hyvät ja huonot puoleni ja olen sinut itseni kanssa. En ole rakastunut ko. mieheen, mutta ihastunut olen. En ole poissulkenut rakastumisen mahdollisuuttakaan. Minulla ei ole puolisoa, joten välillä tunnen itseni aika yksinäiseksi. En ole masentunut enkä käy terapiassa, minulla ei myöskään ole päihde- tai muuta ongelmaa. Ja kyllä rakastan itseäni. Jos ei itseään rakasta niin ei sitä tee kukaan muukaan. -ap
Olet miehelle hetken huvi, tuskin perhettään vuoksesi tulee jättämään, aika harvoin niin käy. Itsetunto menee aivan nollille varatun kanssa seurustelemisesta, loppupeleissä aina olet vaan se kakkonen. Kokemuksesta voin sanoa, että turhaa tuhlata aikaa varattuun mieheen.
Herran pieksut! Että semmoisiakin miehiä ja naisia on suomenmaassa! ÄLÄ!
Tästä tulee meidän suvun puheenaihe tämäniltaisilla sukupäivällisillä.
Muttei muita. Sellaisella ominaisuudella taitaa saada vain satunnaisseksiä toisaalle varatuilta miehiltä, muttei itselleen ketään.
sitäkin vaihtoehtoa, että turpiin tulee ja kovaa. Ja sitten itketään. Ja totta, vapaata miestä en ole "löytänyt", mutta enpä ole etsinytkään. En kyllä etsinyt tuota varattuakaan, mutta näin tässä nyt kävi. Kannan kyllä vastuun teoistani.
-ap
sitäkin vaihtoehtoa, että turpiin tulee ja kovaa. Ja sitten itketään. Ja totta, vapaata miestä en ole "löytänyt", mutta enpä ole etsinytkään. En kyllä etsinyt tuota varattuakaan, mutta näin tässä nyt kävi. Kannan kyllä vastuun teoistani.
-ap
ikään kuin me haluaisimme sitä kuulla, bimbo.
Varsinainen puolihullujen terapiapalsta tämä av.
Elämääni mahtuu paljon ihmisiä joita rakastan.
-ap
-ap
ikään kuin me haluaisimme sitä kuulla, bimbo.
Varsinainen puolihullujen terapiapalsta tämä av.
Ilmaista terapiaa, ja näköjään tämäkin avaus kiinnosti sen verran että avasit sen :D
Miksi aloittajan pitäisi olla rakastunut tms? Kyllä seksiä saa harrastaa ihan kun panettaa ja se on hyvää terveydellekin.
että kaikki ei mene niin kuin suunnittelit. Varattuun sekaantumisessa on aina omat riskinsä.
turhaa yrittää syyllistää vapaata naista, tässä tapauksessa ap, eikö kenenkään mieleen juolahda ajatella miehen sielunmaisemia? Hänhän tässä stoorissa varattu on. Jos mies ei olisi vaimoaan pettänyt aapeen kanssa niin sitten jonkun toisen. Sitä taasen en usko tai en ainakaan toivo, että kukaan nainen niin sinisilmäinen ja naiivi olisi, että kuvittelisi miehen suuresti rakastuneen itseensä ja vain odottelisi tämän jättävän vaimonsa. Siinä tosiaan on omat riskinsä. Mutta jos riskien kartoitus on tehty niin eipä kai muuta kuin että jokainen tekee omat valintansa.
vastuun myös silloin kun ero tulee ja teistä tulee uusperhe. Kestät vinkumatta ne exän vittumaiset kakarat, jotka se on tehnyt vain ihan kiusallaan ja raiskaamalla miehen.
-ap
Mä olen harrastanut seksiä naimisissa olevan 10v minua nuoremman miehen kanssa:
-ollessani sinkku
-ollessani avoliitossa
-ollessani naimisissa
Ja itseäni 10v vanhemman naimisissa olevan miehen kanssa:
-ollessani naimisissa
-ollessani sinkku
ja varmaan tulen näin tekemään jatkossakin. Oliko tossa ap joku uutisen arvoinen asia?
niin se ei tule tapahtumaan ihan lähiaikoina. Jos mies ottaa eron vaimostaan, niin sitten me vasta voidaan alkaa seurustelemaan (tällä hetkellä ei seurustella). Enkä todellakaan ota yhtään miestä luokseni asumaan suoraan toisen naisen helmoista. Jos me joskus yhteen muutetaan niin siihen menee vuosia, mutta en kuvittele että niin tulisi välttämättä tapahtumaan. Ja kestän kyllä tekojeni seuraukset tein mitä tahansa.
-ap
Minä taas en enää koskaan tule harrastamaan seksiä naimisissa olevan miehen kanssa.
Minä valitettavasti aion harrastaa seksiä naimisissa olevan miehen kanssa vielä kauan ja aina kuin mahdollista.
-z-
Olen tatuoitu jätkä!