Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Audi Q7 vai BMW X5?

Vierailija
10.10.2009 |

Nyt pitäisi osata valita jompikumpi noista luxus-maastureista. Mieheni aikoo ostaa meille käteisellä uuden kunnon auton.

Nykyinen Audi A6 menee vaihdossa.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyyäänkö tulille? Hyrskytihyrsk.

Valitettavasti olen jo edellä!

Vierailija
22/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tulee kipakkaa tekstiä kun kyseessä ns. parempi auto. Jos joku pohtii ostaako passatin vai avenssiksen? niin ei sitä kukaan kummastele ja kyselläkin saa ihan vapaasti.

No, mulla ainakin on tapana ottaa selvää autoista mitä ostan, ei pelkästään koeajaa, kysyn kokemuksia ja käyn lukemassa netistä kommentteja. Esim. audi-foorumilta olen hakenut tietoa.

Ap:eelle vastaan että, meillä on Q5 ja ollaan oltu siihen tyytyväisiä, edellinen auto oli bemari ja sekin ihan jees. Vaihdettiin ihan vaan vaihtelun vuoksi autoa ja merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin noista Q7:n, mut vain siks että meillä on neljä lasta, muuten kallistuisin Bemariin.

Hienoin ökymaasturi on kuitenkin MB GL, miksette sitä osta jos oikeasti hienon, kalliin ja hyvän auton haluatte?

Vierailija
24/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin noista Q7:n, mut vain siks että meillä on neljä lasta, muuten kallistuisin Bemariin. Hienoin ökymaasturi on kuitenkin MB GL, miksette sitä osta jos oikeasti hienon, kalliin ja hyvän auton haluatte?

Itse en tykkää mersun maasturin ulkonäöstä. Mersut ei muutenkaan ole mun mieleen pahemmin, elleivät sitten ole AMG-malleja.

Vierailija
25/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ostaa noista kumpi tahansa, en kehtaisi sillä ajaa.

Hieno ja kallis auto ei aiheuta kateutta, vaan lähinnä sääliä ja naurettavuutta...

Vierailija
26/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ostaa noista kumpi tahansa, en kehtaisi sillä ajaa. Hieno ja kallis auto ei aiheuta kateutta, vaan lähinnä sääliä ja naurettavuutta...

Mä kehtaan. Hyvä kuitenkin kun kerroit rahatilanteenne, pitäähän meidän nyt kuitenkin tietää että ei se teillä rahasta kiinni ole :D

Se on tärkeää aina mainita!!

Vierailija
27/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin ostaa noista kumpi tahansa, en kehtaisi sillä ajaa. Hieno ja kallis auto ei aiheuta kateutta, vaan lähinnä sääliä ja naurettavuutta...

Mä kehtaan. Hyvä kuitenkin kun kerroit rahatilanteenne, pitäähän meidän nyt kuitenkin tietää että ei se teillä rahasta kiinni ole :D

Se on tärkeää aina mainita!!

No pakkohan se oli mainita, muuten olisit haukunut köyhäksi ja kateelliseksi...!!

Mut meissä on näköjään pieni ero, mulla ei ole tarvetta esitellä rahojani muille, toisin kuin eräillä..... ;)

Vierailija
28/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehtaan. Hyvä kuitenkin kun kerroit rahatilanteenne, pitäähän meidän nyt kuitenkin tietää että ei se teillä rahasta kiinni ole :D Se on tärkeää aina mainita!!

No pakkohan se oli mainita, muuten olisit haukunut köyhäksi ja kateelliseksi...!! Mut meissä on näköjään pieni ero, mulla ei ole tarvetta esitellä rahojani muille, toisin kuin eräillä..... ;)

Ja ajelen tyytyväisenä autollani! Sekös sua jurppii niin paljon että oli ihan pakko tulla toisten valintaa mollaamaan.

Nuku yösi rauhassa, en epäile että ole kateellinen tai köyhä, se on nyt jo tullut selväksi :D

Vierailija
29/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehtaan. Hyvä kuitenkin kun kerroit rahatilanteenne, pitäähän meidän nyt kuitenkin tietää että ei se teillä rahasta kiinni ole :D Se on tärkeää aina mainita!!

No pakkohan se oli mainita, muuten olisit haukunut köyhäksi ja kateelliseksi...!! Mut meissä on näköjään pieni ero, mulla ei ole tarvetta esitellä rahojani muille, toisin kuin eräillä..... ;)

Ja ajelen tyytyväisenä autollani! Sekös sua jurppii niin paljon että oli ihan pakko tulla toisten valintaa mollaamaan.

Nuku yösi rauhassa, en epäile että ole kateellinen tai köyhä, se on nyt jo tullut selväksi :D

mutta olepas ystävällinen ja lue kirjoittamasi viestit (varsinkin ensimmäinen), tiedät ehkä miksi vastasin näin ;)

Onneksi ihan kaikilla ei mene raha päähän ;)

Vierailija
30/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajelen tyytyväisenä autollani! Sekös sua jurppii niin paljon että oli ihan pakko tulla toisten valintaa mollaamaan. Nuku yösi rauhassa, en epäile että ole kateellinen tai köyhä, se on nyt jo tullut selväksi :D

mutta olepas ystävällinen ja lue kirjoittamasi viestit (varsinkin ensimmäinen), tiedät ehkä miksi vastasin näin ;) Onneksi ihan kaikilla ei mene raha päähän ;)

Vierailija
31/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tänäpäivänä. Laatu huippuluokkaa, päästöt pienet ja tehoa enempi kuin monessa muussa.

EIkä tule joka päivä vastaan. Noita Audeja ja bemareitahan on kohta jokaisella. Jos kerran rahaa on ja sen haluaa näyttää, niin silloin Lexus on oikea merkki.

Vierailija
32/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tänäpäivänä. Laatu huippuluokkaa, päästöt pienet ja tehoa enempi kuin monessa muussa. EIkä tule joka päivä vastaan. Noita Audeja ja bemareitahan on kohta jokaisella. Jos kerran rahaa on ja sen haluaa näyttää, niin silloin Lexus on oikea merkki.

Mä ajoin viikon Lexuksen maasturilla, se on mun miehen autoliikkeessä myynnissä ja meinasin melkein ostaa sen itselleni, mutta jätin nyt kuiteskin väliin.

Tykkäsin!!

Vierailija
33/82 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...Lexuksen veroista hybriditekniikkaa ei ole muilla.

Täytyy sekin käydä koeajamassa joskus.

Vierailija
34/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopeta jo persaukinen se haaveilu ja ajele sillä ladallasi vaan.

Vierailija
35/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, että audi on vaan yksinkertaisen hyvä ja luotettava.

Vierailija
36/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin Hummereihin ei c-korttia tarvita. Etpä kovin paljoa ole perehtynyt...

Vierailija
37/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin Hummereihin ei c-korttia tarvita. Etpä kovin paljoa ole perehtynyt...

En väittänytkään että hirveästi olisin perehtynytkään :P

Vierailija
38/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bemarin maasturin omistajia en tunne yhtäkään, mutta eihän bemari noin muuten ole mikään hyvä auto, ojiin lipsahteleva merkonomin unelma.

Vierailija
39/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä Bemaria. Meillä ollut pari niitä ja jatkuvasti sai korjaamolle hinauttaa erinäisten vaikojen takia.. Ei enää koskaan Bemaria meille!!

Vierailija
40/82 |
10.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mersu kehiin vaan, suosittelen omien kokemusten pohjalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi