Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vauvalle patja?

Vierailija
09.10.2009 |

Eikös vauvalla pitäis olla sellanen napakka patja sängyssä eikä mitään lurua vaahtomuovia? En löydä mistään kovahkoa patjaa pinnasänkyyn, etenkään kun pinnari on vanhaa mallia eikä siis 60x120. Miten teillä on asia ratkaistu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä ihan tavallinen vaahtomuovipatja. On se mun mielestä aika napakka, kun ottaa huomioon vauvan painon. Ei siihen kovin kummoista "kuoppaa" saa omalla painollaan. Ei kai sen sentään mikään erityisen kova tarvitse olla.

Vierailija
2/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lastentarvikeliikkeesta ostettu patja jossa on kovapuoli vauvalle ja sit pehmeämpi puoli isommalle.. Mun mielestä hyvä patja. Varsinkin silloin kun alkaa kääntyilemään mahalleen, pehmeässä patjassa naama hautautuu helpommin patjaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastentarvikeliikkeestä, tosin meillä on standardikokoinen pinnasänky. Kannattaa ostaa myös petari. Jos tulee vahinkoja, niin on helpompi pestä pelkka petari kuin patja.

Unikulmasta kannattaa myös kysellä. Mä sain sieltä lastensänkyyn hyvän patjan ja petarin.

Vierailija
4/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on mahdollista leikata patjasta juuri sopivan kokoinen pala pinnasänkyyn

Vierailija
5/5 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuehko vaahtomuovinen, jota jouduttu mattoveitsellä lyhentämään sänkyyn sopivaksi.

Hyvin ovat ajaneet asiansa, ja tämä mielestäni asia jossa meitä nykyajan vanhempia on hyvä vedättää, kun tarvitaan sitä ja tätä ja kaikki viimeisen päälle..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi