Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä ylireagointia?

Vierailija
09.10.2009 |

Mies tuli työmatkalta koneella kotiin. Soitin ja kysyin, että tullaanko lasten kanssa (3v ja 1v) vastaan lentokentälle. Sanoi, että tulkaa vaan.

Mentiin kentälle (mulla ei ollut kännykkää mukana) ja odotettiin saapumisaulassa. Miestä ei kuulu. Kone on laskeutunut ja kaikki sen matkustajat tulleet ja menneet... miehellä ei ollut matkatavaroita kun oli päivän reissu vaan.

Miestä ei kuulu ja vanhempi poika jo poraa ääneen, että "missä iskä on"... yritän siinä selitellä, että on nyt jäänyt jonnekin. Mennään lopulta info-tiskiltä soittamaan... ja mies sanoo tulevansa ihan justiinsa.

Ja sieltä tuleekin sitten vartin päästä. Kännissä kuin ankka 2 duunikaverinsa kanssa. Olivat jääneet kentällä baariin (!!!) vaikka tiesi mun olevan lasten kanssa vastassa. Ja ilmoitti siinä iloisena, että "Pekka tulee muuten meille saunaan"

Mulla pimahti. En tietty mitään huutanut vaan sanoin todella jäätävällä äänellä, että ollaan melkein tunti nyt odotettu lasten kanssa tässä aulassa ja olen todella hiilenä, että kiitoksia vaan. Että menit sitten baariin...

No se työkaveri tajusi tilanteen ja sanoi, että "otetaan saunailta hei joskus toiste" ja lähti himaan. Ja nyt ukko mököttää, että MÄ olen hirviö?? Sanoin sille, että miksi et laittanut viestiä Ruotsin kentältä, että olette viihteellä, että en tulis lasten kanssa vastaan? Niin yksinkertaista olisi ollut.

Ei ollut edes Suomen päässä yrittänyt soittaa, että "tullaan kohta, otetaan vielä yhdet bisset" vaan mitään ilmoittamatta odotutti mua kahden pienen lapsen kanssa aulassa.

Olenko mielestänne niuho kun hermostuin? Vai olisko pitänyt ymmärtää??

Mies ei ole koskaan ennen tällaista tehnyt, minkä takia itse olen ehkä eniten depiksessä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille noloa

Vierailija
2/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti aamulla on tukanjuuri edes kipeä ja silloin laitat matontampaukseen ukon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olisin suuttunut tuollaisesta.

Jostain kumman syystä miehet ei vaan ajattele. Naisille ei tulisi mieleenkään tehdä mitään tuollaista.

Ja olen huomannut, että miehille juuri tuo ilmoittaminen, että olen siellä tai täällä ja menee vielä hetki on vaikeaa. JOhtuuko se sitten siitä ettei ne uskalla sanoa että on ottanut vähän kaljaa. En tiedä...

Vierailija
4/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii!!!!!

Vierailija
5/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset eivät tule näkemään mua eikä isäänsä humalassa ennen kun ovat täysikäisiä ja tuskin edes silloin!

Vierailija
6/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä mielestäni millään tavalla ylireagoinut.

Meillä mies tekee tuollaista hyvinkin usein. Hän on yrittäjää ja muutenkin tuhottoman vähän kotona. Saattaa käväistä nopeesti kotona ja sanoo lapsille, että käyn vaan hoitamassa yhden jutun ja tulen heti sen jälkeen kotiin. Me sitten lasten kanssa odotellaan ja lapset alkaa jossain vaiheessa jo hermostua ja itkeä. Isää vaan ei kuulu kotiin... Ja sitten joskus yöllä kömpii sänkyyn kännissä.

Sun miehellä oli muuten harvinaisen fiksu kaveri, kun tajusi tilanteen.

Mun miehen kaveriporukassa on sellainen tyyli, että toisten tekemisiin ei puututa. Kerrankin kun mies oli ryyppäämässä eikä vastannut puhelimeen soitin sen kaverille. Kerroin kaverille, että mies lupas tulla kotiin jo ennen lasten nukkumaan menoa ja kello on nyt yli 3. Pyysin sanomaan miehelleni, että vois alkaa tulla jo kotiin ja vois alkaa pitää niitä lupauksiaan edes lasten takia. Tämä kaveri vaan tuumasi "Matti tekee itse mitä haluaa".

Sori meni vähän ohi aiheen :D

Vierailija
7/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt vielä korjaa, että "kännissä kuin ankka" on nyt hieman ylireagointia. Oikeampi termi lienee "hilpeässä hiprakassa" eli toki oli ihan tolpillaan.

Mutta mua niin korpee. Ruotsista lentää Suomeen alle tunnin! Siis tunnin aikaisemmin jo varmasti tiesi, että fiilis on päällä. Laittoi vielä viestin ennen koneeseen menoa "kohta nähään, rakastan sua" -niinpä niin... se "kohta" olikin vaan hiukan pidempi kuin osasin arvata.

Mäkin nimenomaan sanoin, että mä en ikinä tekis noin, jos tietäisin, että joku odottaa kentällä. Ja kone oli vielä puoli tuntia myöhässä (lienee turha mainita) ja SENKIN päälle menee vielä kavereiden kanssa baariin ennen kuin tulee aulaan.

Kiitoksia #3:lle vinkistä. Taitaa ukko päästä imurointi ja lattianpyyhintä hommiin huomenna.

AP

Vierailija
8/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa helvetin tyhmä ukko. järjenjuoksu ei taida olla aivan jouhevaa...

Vierailija
9/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö miehet tajua, että ne pääsee paljon helpommalla kun kertoo ettei vielä tule kotiin tms.

Mä en ainankaan haluaisi, että joku on turhaan huolissaan minusta. Mutta miehet ei varmaan ajattele sitä, että lapset tai vaimo huolehtii.

mun miehelle käy usein niin, että kun se lähtee viihteelle niin siellä ollaan sitten seuraavan puoleen päivään asti. Tähän olen jo tottunut, mutta aluksi aina valvoin ja olin tosi huolissani minne mies on jäänyt.

Ja todistetusti on kyllä aina ollut jossain kaverillaan tai veljellään tms. joten mitään pettämistä en epäile, vaikka joskus on sekin tullut mieleen...

Vierailija
10/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisen kanssa tuommoista. Varsinkin jos juo alkoholia. Sillä kun on tapana sumentaa järki.

Ole vaan iloinen, että tuli Pekan kanssa eikä vaikka Tatjanan!

Anna ukon selvitä ja keskustele asia huomenna loppuun. Tänään sitä on turha tehdä. Harmi juttu lapsille. Mutta kuten sanoin, parempi Pekka kuin Tatjana!

Vierailija
11/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tossa tilanteessa olisi kilahtanut ja pahasti..

Vierailija
12/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tietää, että tulis tupenrapinat... Ja sanosin ihan tasan tuommosessa tilanteessa että meille ei tuu kyllä ketään ja tää Jormakaan ei saa tulla leikkimään loppuvuoteen töitten jälkeen kenellekkään...

Oikeesti törkeetä touhua. Meillä onneks isukki on sellanen, että lapset ei takuulla tuu ikinä näkemään sitä ees hiprakassa. Eikä minuakaan sen puoleen. Mies just eilen pohti, että on juonu kaljaakin viimeeks 1,5 vuotta sitten... ihan vaan siks, kun ei huvita.

Vierailija
13/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi koko äijä jäädä kentälle kännäilemään. Turha olisi enää kotiin tulla tuollaisen tempun jälkeen.

Vierailija
14/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanut olla siellä ensi viikkoon asti.

Ällöttävää touhua, ja vielä kehtaa mököttää. No, ehkä huomenna selvinneenä osaa pyydellä nöyrästi anteeksi.

Tuo yrittäjän vaimon kertomus kuulosti ihan ex-työnantajani touluilta. Viina vei miestä ja muutamaa muutakin, jopa niin pahasti, että sössi omia työasioitaan. Ja tosiaan, vaimo ja lapset odottelivat kiltisti kotosalla herran rellestäessä ties missä "työkuvioissa", eli kaveri(e)n kanssa kaljalla.

Mä en katselisi tuollaista miestä hetkeäkään.

Vierailija
15/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies oli tosi ajattelematon tässä vaiheessa.

Vinkkinä, jos puhelin jää, lainaa joltain.

Kun on 2 lapsen kanssa liikkeellä, voit pyytää naapurilta vaikka paidan päältä, kaikki auttaa.

Tietty miehesi on nyt synkkänä, kun työkaveri todisti että teillä on akkavalta.

Pisteet työkaverille, kun tajusi lähteä kotiin.

Huomenna näyttää jo paremmalta.

Jutelkaa asia rauhassa läpi. Kyllä mies selvinpäin tajuaa että meni yli. Ja kun ei kerran tälläisiä toilailuja normaalisti viljele.

Kun lapsesi ovat nyt niin pieniä, olet varmaan unohtanut mitä alkoholi tekee. Mun mies on tullut mua joskus hakemaan lentokoneelta, kun olen ollut Lontoossa. Kentällä ajoissa toisessa päässä, 3 h lento = eukko aika sekaisin. Jos heillä on ollut vaikka hyvä työpäivä ja sitä on pitänyt vähän juhlia. Ei hirveesti kannata miestä huomenna mollata, kun on nähtävästi ihan hyvä mies.

Vierailija
16/17 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä telkkua katsellessani naurattaa oikein miettiä, että millainenhan saunailta olisi pojilla mahtanut olla, jos se työkaveri olisi sieltä lentokentältä mukaan tullut... mies nimittän kaatui sänkyyn klo 21.00 kun poika meni nukkumaan ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.

Sen verran aion aamulla kovistella, että jättäis viimeiseksi kerraksi. Tämän lisäksi on yksi aiempi "en ilmoita itsestäni" -ilta kun oli joukkueen mestaruusjuhlien jatkoille eksynyt ja vastasi puhelimeen aamulla klo 9.

Anteeksi pyyteli kovasti -meikäläinen jo mietti, että mitä on käynyt, vaikka alitajunnassa tajusin, että on varmaan jatkoilla mestaruuspokaali kainalossa.

Hittolainen... olisinpa tajunnut lähteä lentokentältä ja sanonut, että "mee kuule äijä muualle saunomaan" -saa nähdä, saako duunissa paljon kuittailua. Mä yleensä vältän kaikin keinoin järjestämästä "kohtauksia" julkisesti, mutta nyt mua niin loukkasi, että minä ja VARSINKIN lapset odotellaan siellä aulassa kun eräät hilluu...

Voi helvetti. Täytynee lähteä nukkumaan, niin omakin sauhuava pää rauhoittuu. Kiitokset tukijoille... onneksi en ole mikään pirttihírmu siis :)

Vierailija
17/17 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinta mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi