Lue keskustelun säännöt.
Miksi hemmetissä suomen bb:ssä saa olla Kätlin, Dana ja Aso????
09.10.2009 |
Ihmettelen ja musta todellakin niin väärin!
Toivottavasti joku suomalainen voittaa ja saa ansaitusti ne rahat.
Kommentit (5)
vai tarkoitatko heidän kansallisuuttaan.. no taitavat kuule olla ihan suomalaisia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siksi että ne on saanu suomen kansalaisuuden
Ihmettelen ja musta todellakin niin väärin! Toivottavasti joku suomalainen voittaa ja saa ansaitusti ne rahat.
Kauniita unia, huomenna on taas parempi päivä.