Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette perheestä, jossa

Vierailija
09.10.2009 |

lasten kaverit eivät ole koskaan päässeet sisälle leikkimään (lapset kolmannella ja viidennellä) ja kotona pitää olla erityisillä vaatteilla, jottei paikat likaannu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisten oikeesti??? Miks?

Vierailija
2/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aikuisten oikeesti??? Miks?

vaikka siltä voi kuulostaa. Olen itse aivan ällikällä lyöty. Perheen äiti on kuulemma kotiäiti ja kotona on niin hienoa, ettei sinne loasten kavereita ole koskaan päästetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään olla ulkovaatteilla. 5-6 vuotiaat lapsivieraat ovat tuoneet kysymättä muassaan sisähousut tai hameen. Ukovaaatteet riisutaan, koska niissä on paljon hiekkaa ym.

Vierailija
4/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään olla ulkovaatteilla. 5-6 vuotiaat lapsivieraat ovat tuoneet kysymättä muassaan sisähousut tai hameen. Ukovaaatteet riisutaan, koska niissä on paljon hiekkaa ym.

Vaan kyseisellä perheellä on tietyt (yhdet) vaatteet joilla voi olla sisällä tai sitten alusvaatteisillaan...

Vierailija
5/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereiden ovikelloa jo kukonlaulun aikaan, koska äiti ei halua että lapset ovat kotona.

Vierailija
6/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mun mies sai rouvalta tennissukat kun meni sinne paljasjaloin kesällä =) Eikä ollut kurakäpälät...

Vierailija
7/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mun mies sai rouvalta tennissukat kun meni sinne paljasjaloin kesällä =) Eikä ollut kurakäpälät...

Vierailija
8/8 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on opettaja, joka on altistunut homekoulussa niin pahasti, ettei voi enää olla missään rakennuksessa, missä on vähänkin sisäilmaongelmia. Altistuu todella herkästi ja kaikkea pitää varoa. Se rajoittaa elämää oikeasti! Tallaisia tapauksia on, katsokaa esim. Keskisuomalainen, siellä oli juttu tällaisesta opettajasta, jonka perheen pitää vaihtaa vaatteet kotiintullessa ym.

Ehkä juuri tässä tapauksessa ei ole kyse tällaisesta, mutta ihmeen vähän näistä homeogelmista puhutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi