Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen suunnalta nuoria äitejä vol 3.

09.10.2009 |

Aattelin jatkaa tänne kun edellinen ei vaihteeks anna taaskaan kirjoitella pitkiä juttuj=)

Kommentit (228)

Vierailija
221/228 |
08.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kuuluu hyvää, muutto on ohitse. Onneksi. Ja nyt on taas nettikin toiminnassa. :)

Saralle on alkanu soseet aika hyvin maistumaan. Nyt menee kaks ateriaa päivässä. :)

Nyt Sara osaa jo kääntyä mahalleen ja on muutaman kerran onnistunut selälleenkin kääntymään takaisin. Kovasti yrittää päästä eteenpäin ja peppukin nousee ylös kun mahallaan on, hermothan toisella menee kun ei eteenpäin vielä pääse. :)

Pari päivää sitten oli neuvola, hyvin on neiti kasvanut. Saa alkaa jo istuttamaan Saraa pieniä aikoja syöttötuolissa. :)

Me ei olla käyty Saran kaa siellä vauva kerhossa, oon niin huono meneen semmosiin..

Olis kyllä munkin puolesta kiva nähdä taas. :)

Tyttö87 ja Sara 5kk

Vierailija
222/228 |
11.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä välillä niin tylsää, että olisi ihan piristävää nähdä taas..

Iisa on oppinut hurjasti uusia juttuja, ryömii ja yrittää kontatakin kovasti. Se on oppinut myös uusia äänteitä, hokee jatkuvasti mamamam ja babababa :) Vihdosta viimein ostettiin myös syöttötuoli, ja iisahan osasi istua siinä heti.

Viime viikolla oltiin kaikki kipeänä, mutta nyt ollaan onneksi parannuttu. iisan flunssa ei onneksi kestänyt montaa päivää. sille tuli toinen hammaskin, joten yöt oli aika raskaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/228 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisa on oppi vaikka mitä, hienoo! :) Onneks ootte jo parantunu, kipeenä on niin inhottava olla. Me ollaan vielä ainakin toistaseks pysytty terveenä.

Meijän pitäis ostaa kans syöttötuoli, ellei saada yheltä tutulta. Sara istu mummulassa eilen ekan kerran syöttötuolissa, ihan hyvin meni, tyynyllä piti tukee selän takaa, oli neiti niin innoissaan ettei paikoillaan meinannu ollenkaan pysyä. :)

Olis kyllä ihan piristävää nähä, miten olis esim ens viikolla joku päivä? :)

Parsa87 on tainnu hävitä kokonaan täältä palstalta.. Toivottavasti kaikki on hyvin.

Vierailija
224/228 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa ehtii ja muistaa tänne kirjoitella.

ihanaa kuulla että vauvalit oppii ja kehittyy.

en muista kirjottelinko tänne mutta justukselle tuli silloin samaan aikaan kummatkin alahampaat. nyt on myös muuten mennyt paremmin nuo yöt, herää kerran syömään ja ehkä kerran muuten, sit laitta vaan tutin suuhun ja silittää niin rauhoittuu. itekin on paljon virkeempi kun saa nukuttua. sit justus on opinut konttaamaan ja nousee seisomaan ja tepsuttelee eteenpäin kun pitää käsistä kiini :)

me ollaan edelleen käyti siel vauvakerhossa, itse kyllä tykkään ja judekin näkee muita vauvoja ja saa vaihtelua leluihin.

musta olis myös kiva nähdä. ensiviikolla kävis keksiviikosta alkaen...

Vierailija
225/228 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauheella innolla kirjotin että vähän tais virheitäkin eksyy ja osa jutuista unohtu :D

judella on ollut jokin aikaa tukkoinen nenä ja sen takia on ollu hankala syödä tissiä, pullosta sitten ollaan annettu ja siin ei onneks mitään ongelmaam paitsi mietin ettei vaan rupee vähenee maidontulo jos syö vaan 1 tai 2 kertaa päiväs...mut en sit tiiä.

meil on ens viikolla myös 8kk neuvola, odotan kyl innolla :)

hei, käytättekö te facebookia? mietin kun itse käyn siel päivittäin, että olisiko teidät voinut lisätä sinne ja siel vois sitten tämmöisen samanlaisen viestittely jutun alottaa..? kun ei tääl aina muista käydä. mutta jos ette käytä tai ette muuten vaan haluu niin ymmärrän :)

Vierailija
226/228 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä miten vauvat kehittyy niin eri tahtia :)

Iisa yrittää nousta seisomaan syöttötuolissa, kun siinä on semmonen jalkataso. se on kyllä aika huvittavan näköistä touhua.

Meilläkin on tässä kuussa 8kk. neuvola, pääsee vihdoin näkemään paljonko tytteli on kasvanut.

Voidaan mun puolesta jutella facebookissakin :) sielä tulee käytyä kyllä useemmin.

mulla on tuola toi sähköposti niin voi sinne laittaa viestiä, kun mä en ehkä halua laittaa nimeeni tähän julkiselle palstalle,.

Vierailija
227/228 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin puolesta voidaan jatkaa jutustelua tuolla facebookin puolella. :) Mä laitan sulle marilea s-postia, en kans viitti nimee laittaa tänne palstalle. :)

Vierailija
228/228 |
12.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan myös marilenalle s-postiin jos sä vaik lähetät mulle sit tyttö87 nimen tai mun hälle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä