Valehtelin lapselle että suklaavanukas on mennyt pilalle ja söin sen itse.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="08.10.2009 klo 23:16"]
ja ostin itelle kopan kaljaa viikonlopuksi.
[/quote]:D
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:32"]
Sanoin leipähamsterilapselleni että leipä on loppunut, kun kinusi toista palaa vaikka ei ollut koskenutkaan ruokaansa. Joskus on vain päiviä, kun en jaksa käydä loputonta keskustelua siitä miten leipää ei saa jos ei syö myös ruokaa (lapsella ikää alle 2v).
[/quote]
ai peräti toista palaa leipää, no hui. Kuule, joskus on päiviä, että leipä maistuu ja sitten toisena ei eikä siitä tarvi loputonta keskustelua käydä ja ongelmaa tehdä. Joskus tuntuu, että karppausintoilu on mennyt vähän liian pitkälle.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:41"]
Tyttöni oli tehnyt pellillisen mokkapaloja koulun nyyttikestejä varten. Lähti kuitenkin kaverilleen käymään kun mokkapalat oli uunissa ja pyysi minua vahtimaan uunia. Voi että sitä tuoksua. Olin dieetillä, joten kaapeissa ei ollut mitään makeaa. Tiesin että tytöllä menee ainakin tunti siellä kaverin luona kun matkaakin oli reilu km. Niinpä sitten söin melkein koko pellillisen mokkapaloja ja syötin koiralle loput. Syytin tietysti vain koiraa. Selitys meni läpi ja yhdessä teimme uudet mokkapalat.
[/quote]
Hyi, oletpa ahne :( teki varmaan koirallekin hyvää...
Salakarkkipussit ymmärrän vielä mutta että paperia ja siteitä ruvetaan panttaamaan ja kusetetaan päin naamaa, sitä en kyllä pysty ymmärtämään.
[quote author="Vierailija" time="08.10.2009 klo 22:46"]
tuttua ;) En tee tuota usein, mutta joskus himo on vastustamaton :) :) Syön sitten salaa illalla jonkun karkin.
Kyllä lapsi meillä saa karkkia muutenkin paljon.
[/quote]
Tämmöisen vielä jotenkin ymmärtää, kun lapsi ei kuitenkaan kokonaan jää ilman, mutta esim. tuo sidejuttu on törkeä. Pistää nyt itsensä tuolla lailla lapsen edelle. Eri asia jonkun herkun kanssa, joka on ekstraa muutenkin.
Ps. Ne lapset ei ehkä ole yhtä tyhmiä, kuin luulette. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan...
Mulle tuli paha mieli tuosta vanukkaasta. Kuvittelen oman lapseni haluavan vanukasta, en voisi valehdella. En tiedä miksi, mutta pahamieli tuli!