Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelin lapselle että suklaavanukas on mennyt pilalle ja söin sen itse.

Vierailija
08.10.2009 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

: )

Vierailija
22/46 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliset keksit tms. sisältävät muka alkoholia - ja voidaan miehen kanssa syödä ne keskenämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostin itelle kopan kaljaa viikonlopuksi.

Vierailija
24/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsesi supisee kavereilleen...meidän äiti varasti kaupasta kopan kaljaa=D

Vierailija
25/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan oikein kun varjelet lastasi hammaspeikolta ja liikalihavuudelta, ja pakkohan jonkun oli se syödä pois ;-)

Vierailija
26/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Vierailija
27/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenohjelman nauhoitus ei onnistunut kun tila loppui digiboksilta ja poistin sen lastenohjelman.

Vierailija
28/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaa äidin kaapilla syömässä karkit

Vierailija
29/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valehtelin kerran et sen lompakko on autossa (ja auto iskällä töissä), oli pakko piilottaa se kun tilasin pitsaa eikä niillä käyny kortti... ei sille raukalle jääny latiakaan, mut maksoin pokkana takasin seuraavan päivänä.

Vierailija
30/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äidit on sitten kamalia :)

Vierailija
31/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan siis ensimmäistäni ja nämä ovat hauskoja.

Itse en oikeastaan koskaan syö karkkia, mutta kun miehen muksut ovat meillä, hankin lähes aina salakarkkipussin, josta mussutan salaa ja tarjoan välillä miehellekin. Maistuvat niiiin hyville, kun pitää syödä salaa ;). Samoin joskus heidän meillä ollessa otan pikku pikku tilkan viskiä esim. ruokaa laittaessani, kun mies ja muksut (teinejä jo) ovat ulkona. Ja pastillia päälle.

Vierailija
32/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen karkkia tai leluja kinuavalle lapselleni, ettemme voi ostaa hänen haluamiaan tuotteita, koska ne ovat kaupan "ikiomia" eivätkä ole myynnissä juuri meidän kauppareissumme aikana ;-) Kolmevuotiaalle menee täydestä.

Vierailija
33/46 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun halusin kiirehtiä linja-autoon, enkä leluja katsomaan.

Vierailija
34/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 21:57"]Oltiin mökillä koko perhe. 13tyttö kysy multa siteitä, kun menkat alkoi yllättäen eikä ollut pakannut siteitä. Olihan mulla niitä, mutta omat menkat just alkamaisillaan niin sanoin ettei tullut mukaan, käytä paperia. Ei oltu miehen kanssa ajokunnossa koko mökkiloman aikana joten enpä kehannu viimesiä siteitäni antaa pois ja olla paperitukko housussa lomaa.

[/quote]

Mitä hittoa??? Muut on ollu hauskoja, toivon että tämäkin on provo

Vierailija
35/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
36/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä luen niin en yhtään ihmettele miksi Suomi kakarat niin kieroja ja kovia valehtelemaan !! Eikö äidin kuulu ajatella lapsensa parasta? Itse en ainakaan pysty "kusettamaan" lastani ihan kirkkain silmin, tyyliin "vessapaperi on loppu, käytä paperia tai sanomalehteä" ja itse sitten käyttää salaa wc-paperia, mutta laittaa lapsensa pyyhkimään sanomalehdellä!! Ei vain mene mun järkeen nämä jutut vaikka olisi kuinka hauskoja! Minä puhun ainakin lapselleni totta ja ajattelen aina hänen parastaan, antaisin vaikka vaatteet päältäni jos tilanne niin vaatisi. Lapseni on minulle kaikista tärkein ja rakkain koko maailmassa <3 Meillä kotona vanhempien ja yleisestikkin vanhempien ihmisten kunnioittaminen on todella tärkeää. Eikö teillä ole omaatuntoa? Miten voitte elää itsenne kanssa? Eipä kovin tärkeiltä omat lapset vaikuta kun omat halut ja etu menee näköjään etusijalle! :( surullista :(

Vierailija
37/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen näitä. Kyllä on sairaalloisen kieroa ja itsekästä porukkaa, kun pitää omaa lasta kusta silmään. En ikinä kusettaisi lasta noin itsekkäällä tavalla kuin moni täällä, esim. noi siteet ja alkoholijutut. 

Vierailija
38/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha oot boss! :D

Vierailija
39/46 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin leipähamsterilapselleni että leipä on loppunut, kun kinusi toista palaa vaikka ei ollut koskenutkaan ruokaansa. Joskus on vain päiviä, kun en jaksa käydä loputonta keskustelua siitä miten leipää ei saa jos ei syö myös ruokaa (lapsella ikää alle 2v).

Vierailija
40/46 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme