Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli 100 kg kohtalontovereita?

Vierailija
08.10.2009 |

Mieheni sanoi, että olen hiukan liian lihava. tavatessamme olinkin 20 kg hoikempi, nyt 118 kg. Ikää minulla 28.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsäännöllinen työrytmi ja huonosti nukkuminen sekoittaa elimistön. Itselläni se ilmeni lihomisena.

Vierailija
2/51 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kiloni ovat tulleet sen takia kun olen tunnesyöjä ja suklaa-addikti. Kiloja on vaan 10 ylimääräistä. Liikun vähän, joka johtuu osittain omasta laiskuudesta ja osittain siitä, ettei ole mahdollisuutta. Pitäisi lopettaa herkuttelu ja alkaa liikkumaan. Tiedänhän minä sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rehellisesti sanoa, että tiedän, että mulla on joku sairaus, mutta lääkärit eivät sitä ole selville saaneet :(... Tai, siis kilpirauhasen vajaatoiminta, mikä tekee laihduttamisesta 3xvaikeampaa kuin normaalisti, sekä 1tyypin diabetes, joka estää vähähiilihydraattisen ruokavalion..

Syön päivässä n 800-1000 kaloria, näin olen syönyt monta vuotta... en tykkää herkuista, joskus ostan tummaa suklaata semmosen pienen levyn, jonka syön esim viikonloppuna... Muut herkut ei maistu. Normi kotiruokaa syön ja ruisleipää, aamulla kaksi paahtoleipää ja maustamatonta jugurttia myslin kera :)

Mä olen nyt käynyt aerobicissa 4xviikossa viisi viikkoa, eikä paino ole tippunut yhtään, mutta olo on parempi, kevyempi ja housut istuu paremmin :). Odotan, milloin tulokset alkaa näkyä vaa'assakin.

Olen käynyt ravintoterapeutilla, 2 eri lääkärillä ja vaihtoehtolekurilla... Koeillut laihdutuslääkkeitä (ihan lääkärin reseptillä) sekä lymfahoitoa... Ei ole tehonneet.

Painan nyt 104kg.

heather82

Vierailija
4/51 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa rasvaimuun, vatsasta ja pepusta otetaan. Maksaahan se tonneja mutta hoikistuu.

Vierailija
5/51 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ei palkkaisi yli satakiloista. Punnitatko työhaastattelussa olevat? Tiedätkö että rikot lakia, jos painon takia jätät valitsematta? Haukut ihmisiä virtahevoiksi. Tosiasia on se, että ylipainolle ei aina voi mitään. Kuka tahansa teistä voi lihoa. On olemassa sairauksia ja kromosomimuutoksia joihin liittyy aina lihavuus. Usein kyllä lihomisen syynä on väärät ruokailutottumukset, mutta sitäkään ei voi yleistää. Toinen ihminen lihoo samasta ruuasta, josta toinen ei. Normaalipainoon pitäisi jokaisen ylipainoisen pyrkiä, mutta kaikilla se ei ole mahdollista tai ainakin hyvin vaikeaa. Vaikka syöt pelkkää porkkanaraastetta et välttämättä laihdu. Ravitsemusterapeutin apua kannattaa hakea, että saa ohjeet siitä miten pitäisi syödä. Sanoo tässä itsekin ylipainoinen laihtumista yrittävä.

Vierailija
6/51 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka nainen. Tekisi mieli tappaa itseni joka päivä, koska en omista kunnon rintoja.

48kg ja 155cm

Että nauttikaa täysin rinnoin. Saatte varmasti miehiltä paljon katseita.

Vierailija
7/51 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti usko, että on omalle miehellekään mikään silmänilo, jos painoa on n. 30 kg enemmän kuin ensi kerran tavatessa. Onhan tästä ollut paljon keskustelua. Ehkä se ei vähennä rakkautta, mutta tuskin lisääkään.

Vierailija
8/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavatessamme mieheni kanssa olin 81:-)

Vierailija
9/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavatessamme olin 68 kg

ja itsekkin haluaisin olla taas laihempi, mutta ei se rakkautta vähennä

Vierailija
10/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin sanoo, ettei vähennä rakkautta, vaikka seksi joskus hankalaa. Mutta onneksi löytyy eri asentoja, päälle en kyllä mene:-)))

ap

Vierailija
11/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin sanoo, ettei vähennä rakkautta, vaikka seksi joskus hankalaa. Mutta onneksi löytyy eri asentoja, päälle en kyllä mene:-)))

ap

enkä ymmärrä miten seksi hankalaa?

Miksi en laihduta? Yrittänyt olen monesti. Ei vaan kilot lähde.

Vierailija
12/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on seksi hiukkaisen hankalaa kun olen raskaana, mutta normaalisti ei. Raskauskiloja tullut 4kg.

Mina olin myos 20kg kevyempi tavatessamme.

Laihtua haluaisin ja olen siina monesti onnistunutkin, aina niita kiloja tippuu, mutta sitten iskee taas kunnon ruokahalut ja en enaa saa itseani niskasta kiinni ja jatkamaan kuuria...

Vierailija
13/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 56 kg ja mieheni on sen 100kg.

Ei näy muuten ku ois sellanen suomalainen kaljamaha ja ikää hällä 25.

Sanonut monesti, että oli intin aikaan kukkakeppi ja kaverit siitä hälle naljaili niin otti vissiin niin itseensä ku sano heille et lihottaa 100 kiloon ja pysyy siinä.

niin on poika vaan pitäny lupauksen.

kilot jos tippuu niin ottaa takasi ja jos menee yli niin laihduttaa :D

Vierailija
14/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette läskejä koska syötte hitosti ettekä liiku. Oma valinta, hyvää jatkoa.

Vierailija
15/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin sanoo, ettei vähennä rakkautta, vaikka seksi joskus hankalaa. Mutta onneksi löytyy eri asentoja, päälle en kyllä mene:-))) ap

enkä ymmärrä miten seksi hankalaa? Miksi en laihduta? Yrittänyt olen monesti. Ei vaan kilot lähde.

Vierailija
16/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään "kohtalo" ole olette läskejä koska syötte hitosti ettekä liiku. Oma valinta, hyvää jatkoa.

kerros toki miten "anorektikko" itse olet, kun voit muita arvostella?

Tuskin olet ruusuinen itsekään

Vierailija
17/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin sanoo, ettei vähennä rakkautta, vaikka seksi joskus hankalaa. Mutta onneksi löytyy eri asentoja, päälle en kyllä mene:-))) ap

enkä ymmärrä miten seksi hankalaa? Miksi en laihduta? Yrittänyt olen monesti. Ei vaan kilot lähde.

siihen pitää olla tahtoa niin pirusti lähteä liikkeelle päivittäin ja käydä salilla sun muuta.

Kyllä ne kilot lähtee jos on tarpeeksi kärsivällinen

Vierailija
18/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuluttaa enemmän kuin syö. Mutta totuus on myös se että toisille tämä on helpompaa kuin toisille. Perintötekijöillä on suuri merkitys rasvakudoksen laatuun ja rasvasolujen määrään.

Vierailija
19/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en saanut vastausta. Mua siis kiinnostaisi tietää, miltä tuntuu kun painaa yli sata kiloa. Ihan kiinnostuksesta. Huomaatteko painon liikkuessa tai muuten käytännön elämässä? Vai tuleeko se niin hitaasti, että siihen ehtii tottua? Erityisesti kiinnostaisi kuulla sellaisen kokemuksista, joka on aiemmin ollut hoikka. Millä tavalla olotila nyt eroaa, vai eroaako?

Vierailija
20/51 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sitä ennenkin tietenkin välillä koettanut laihduttaa ja usein onnistunutkin, mutta paino tuli aina takaisin. Jotenkin sitten yhtäkkiä järkytyin, kun tajusin, että ihan kohta tulee kolmenumeroinen luku puntariin. Jätin siltä istumalta herkut ja liityin kuntosalin jäseneksi. Tuosta on nyt ehkä seitsemän kuukautta, ja paino on pudonnut hitaasti, mutta varmasti, sen kummemmin dietoimatta.

Nyt painan 88kg. Miehen tavatessani painoin 65kg, ja sinne olisi kyllä ihan kiva päästä tas. EI miehen takia, koska meillä on tosi hyvä suhde näinkin, rakkautta ja seksiäkin riittää. Vaan ihan itteni ja oman itsetuntoni takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän