Kokemuksia nukkamatoista?
Ollaan hankkimassa mattoa olouoneeseen ja yksi vaihtoehto on nukkamatto. Pölyääkö se halposti tai kerääkö roskan ja lian uumeniinsa? Miten olette pudistaneet, jos vauva oksentanut tmv? Kannattaako sellaista hommata lapsiperheeseen? Tuo pölyäminen arveluttaa eniten.
Kommentit (4)
ja ei pölise. ihan imuroimalla pidän kunnossa. ja puklut pyyhin heti kostealla pois.
on pehmeä ja melko paksukin, mutta silti sitä suositeltiin allergiaperheeseen. Materiaali ei pölyä.
Jos teillä on iso olohuone, voitte hankkia kaksi 160x230 nukkamattoa ja laittaa ne vierekkäin - näyttävät ihan yhdeltä isolta matolta kun nukka lomittuu siinä rajalla kivasti. Noin isoja mattoja kun ei tahdo saada muuta kuin erikoistilauksesta sikahintaan. Ja pieni matto keskellä olohuonetta näyttää hölmöltä.
Kukaan ei ole siihen vielä oksentanut. En mä tiedä, miten paljon se pölyää, mutta ei siitä ainakaan mitään näkyvää pölyä nouse eikä sieraimet mene tukkoon. Roskat ei näy, joten kai niitä on jossain siellä maton uumenissa. Imuroin sitä ja välillä käytetään ulkona. Viime talvena tehtiin lumipesu. Mä tykkään kyllä ihan hirveesti nukkamatosta. Meinaan hankkia niitä enemmänkin. Ja siis lapsiperhe ollaan, mulla on myös neljä pientä hoitolasta.
nukkamatto! Halvat pölisee satavarmasti ja on vaikee pestä jne. Meillä on useampikin, jotka ei pölise ja voi pestä juoksevan veden alla vaikka. Tahrat lähtee helposti jne. Loistava lapsiperheeseen ja meillä on kolme isoa valkoista ja yksi beige iso.