Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi juuri 35-45
27.09.2009 |
vuotiaat ovat epäystävällisimpiä?
Ja en nyt halua mitenkään yleistää (olen itsekkin 2kk päästä35) Mutta jokin siinä iässä tekee ihmiset huonosti käyttäytyviksi. Kummastuttaa, kun ajattelin aikaisemmin että teini-ikäiset olisivat pahimpia, mutta ei lähellekkään?! Puhun nyt siis asiakaspalvelu-työn kokemuksista.
Ja vielä ETENKIN naiset.
Kaisista mukavimpia ovat YLEENSÄ vanhukset ja n.20-30v nuoret naiset,n.25-35 miehet ja sitten toki ihan pienet lapset:)
Ja pyydän nyt anteeksi pientä yleistystäni, en tietenkään tarkoita teitä (meitä;)) kaikkia! Kummastelen vaan...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että se on paljon paikasta, jossa olet töissä johtuvaa. Eri paikkoihin kun kerääntyy helposti tietyn ikäisenä tietynlaisia.
Koska minulla taas omassa työsä olen huomannut juuri teini-ikäisten olevan pahimpi:D joka on aika tavallista, onhan se vaikea ikäkin:D
Ja todella mukavia YLEENSÄ:) muut ikäryhmät olleet.
t.22v Asiakaspalvelia