Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksikähän Borgå ei välitä

Vierailija
08.10.2009 |

säännöistä? Miksi hän rikkoo niitä? Tekeekö hän niin muuallakin? Eikö aikuinen ymmärrä, että aina ei saa tehdä mitä itse haluaa? Onko hän jäänyt ikuisesti uhmaikäiseksi? Miksi hän on niin ilkeä täällä palstalla? Miksi hän ei kestä ohjausta, neuvomista, opastusta palstan säännöistä ja yleensä käyttäymisestä? Onko hän epävakaa persoonallisuus?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sua risoo ja vituttaa jos joku jotain sääntöjä rikkoo niin pidä se omana tietonas.

I don`t care a shit! :D

22/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen niistä pilkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiallisesti kerrotaan käyttäytymissäännöistä, se ei tarkoita mitään pahaa sinulle. Joka paikassa on omat sääntönsä. Et varmaankaan mene kirkkoon hyppimään alttarille, vain koska sinä niin haluat.Nyt yritetään vain auttaa sinua ja ohjata oikeaan suuntaan.

Vierailija
24/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa muunnellaan jonkun toisen ketjun otsikkoa ovat hauskoja, mun mielestä ei. Vanha vitsi, hohhoijaa. Ei ne nyt mua erityisesti haittaakaan, mutta täytyy kyllä myöntää, etteivät anna nimimerkistä kauhean tasapainoista kuvaa. Tulee mieleen lapsi tai teini, joka hokee samaa juttua päivästä toiseen. Tämä "hassunhauskuus" vain on kestänyt hieman kauemmin...

Huom. en ole mikään tosikko, mutta väkisinkin tulee ajateltua, millainen nimimerkki mahtaa olla oikeassa elämässä.

25/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro minulle mikä sinulla on hätänä, niin revitään koko satsi auki tähän pinoon. Anna tulla vaan.

Vierailija
26/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen kieltää omat virheensä ja yrittää kääntää ne toiselle. Ikäänkuin heijastaa omia ongelmiaan toiselle kysymällä, mikä sinulla on hätänä? Pysähdy ja mieti, onko sinulla Borgå jotain henkistä hiertymää, joka pakottaa kirjoittamaan ikävästi ja tekemään kiellettyjä asioita.

Vierailija
27/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huokaus*...

Borgålla on sentään pokkaa olla nimimerkillä, tehkääs te se, valittajat!

Vierailija
28/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole valittamista, jos ihmettelee toisen huonoa käytöstä.

Vierailija
29/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä vähän tylsä. Siksi just omalla tavallaan hellyttävä.

Vierailija
31/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sillä on moonikset...

Vierailija
32/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei joka asian tarvi olla niin helvetin vakava. huvikseenhan täällä kaikki käy, ei tänne ole pakko tulla ja toisaalta kaikki saa tulla.

Vierailija
33/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöistä? Miksi hän rikkoo niitä? Tekeekö hän niin muuallakin? Eikö aikuinen ymmärrä, että aina ei saa tehdä mitä itse haluaa? Onko hän jäänyt ikuisesti uhmaikäiseksi?

Täällähän kaikki huutelee toisiaan hulluiksi nimettömänä, kyllä joukkoon yksi porvookin mahtuu. Ei niitä aloituksia ole pakko avata jos noin hiertää.

Vierailija
34/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen ikäisestä.

Lisäksi luulen että on liikaa ylimääräistä aikaa. Ei ole keksinyt itselleen sopivaa harrastusta johon voisi purkaa energiaansa.

Ehkä hänellä ei ole olkapäätä jolle voisi avautua jos on paha mieli.

Nämä tuli ensimmäisenä mieleen.

ps. onneksi hänellä on av

Vierailija
35/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan sääntöjä että yleistä netikettiä ja olla ilkeilemättä ja haukkumatta toisia. Tämä ei tosiaan ole vakava paikka ja siksi täällä pitää pystyä ottamaan vastaan myös palautetta.

Vierailija
36/36 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs ap on vetänyt herneet nessuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi