Että sitten kenkien perusteella huoritellaan:O
Olin eilen vieettämässä iltaa/yötä muutaman likkakaverin kanssa ja jalassani oli linkissä olevat kengät. Niiden kanssa mustat istuva kapea hame, maltillinen polvimittainen mutta tosiaan sellainen tiukka malli ja yläosana tyköistuva 3/4 hihainen paitapusero, kaula-aukko epäåsymmetrisesti leikattu ja suht avoin mutta huom! rinnat ei näkyneet!
Ja niin tuli joku nainen sepustamaan miten olen kuin huora, ettei tuollaisia kenkiä kukaan muu kuin huora käytä ja plaaplaaplaa, riuhtoi miestään kauemmas (oltiin baaritiskillä):DD
Vinkki; jos on noin pienestä itsetunto kiinni niin kantsisko jäädä kotiin mitä?
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34999&produc…
Kommentit (20)
ei ainakaan siinä määrin että rupeaisin vieraalle drinksua tilaamassa olevalle naiselle keuhkoamaan sen kengistä:D
Ap
sanotaan huorasaappaiksi, mutta eihän se siitä käyttäjästä huora tee.
Tuon linkin rivillä 4 ekat on 115 maksavat matalakantaiset ruskeat, nekö???
Rivillä 4 todellakin on ne ap:n mustat 189e saappaat ja rivillä 3 nuo mainitsemasi ruskeat 115e kengät.
Noi linkin Bronxit on aika passé...
(siis alkuperäisen linkin...)
Tais se toinen nainen olla vaan kateellinen sun saappaistas!
mutta miten tuollaisia kenkiä voi pitää? Eiks ole ihan saatanan epämukavat?
itekin tykkään käyttää korkokenkiä, mutta niissä pitää kantapään alueen olla suht vaakasuorassa, että niihin saa varattua painon kunnolla, eikä jalka luisu koko ajan kärkeä kohti.
on todella säälittävää ja sitä nimitystä käyttääkin yleensä naiset jotka ovat näitä itse:D Pelkäävät varmaan, että joku vie ne omat myyntiapajat ja luulevat, että kaikki muutkin naiset ovat huoria vaikka ovat niitä vain tasantarkkaan itse. :D:D
en saa nyt sitä linkkiä auki, mutta kerran olin kaverin kanssa sellaisessa vähän hienommassa baarissa, ei räkälässä ja joku eukko tuuppaisi ohi kulkiessaan ja katsoi pahasti. kun menin vessoille tuli sihisemään että olen huora ja pitäisi häipyä... olin pukeutunut polvimittaiseen, röyhelöiseen tiukkaan mustaan satiinihameeseen, mustiin korkeakantaisiin saappaisiin sellaista pelkistettyä perusmallia ja mustaan tiukkaan hihattomaan pitsipooloon jonka alla naruolkaiminen, pinkki toppi. normaalit baarimeikit ja ruskeat kiharat (oli silloin permis :) ) poninhännällä... mielestäni näytin ihan tavalliselta ja v"""i sen eukon takia vaihtaa baaria !!!! :(
en saa nyt sitä linkkiä auki, mutta kerran olin kaverin kanssa sellaisessa vähän hienommassa baarissa, ei räkälässä ja joku eukko tuuppaisi ohi kulkiessaan ja katsoi pahasti. kun menin vessoille tuli sihisemään että olen huora ja pitäisi häipyä... olin pukeutunut polvimittaiseen, röyhelöiseen tiukkaan mustaan satiinihameeseen, mustiin korkeakantaisiin saappaisiin sellaista pelkistettyä perusmallia ja mustaan tiukkaan hihattomaan pitsipooloon jonka alla naruolkaiminen, pinkki toppi. normaalit baarimeikit ja ruskeat kiharat (oli silloin permis :) ) poninhännällä... mielestäni näytin ihan tavalliselta ja v"""i sen eukon takia vaihtaa baaria !!!! :(
Eikö tuu jalat kipeiksi?
Jos nainen osaa kävellä superkorkeilla koroilla niin siinähän käyttää sellaisia.
Tuollaisilla huorittelijoilla ei oikeasti ole kaikki kotona. Vaikka ei pitäisi jonkun asusta niin onhan se nyt alkeellista sivistystä ettei ala siitä heti soittaa suutaan.
Huorittelu on muutenkin ihan vähä-älyinen laji. Mua on huoriteltu mm. siksi että EN lähtenyt tanssimaan. Mitenköhän huora mä olisin ollut jos olisin lähtenyt?
Itse en pitäisi tuollaisia kenkiä, mutta korot eivät olekaan minun tyylini. Tyylisi oli varmaan seksikäs, ja nainen oli sinulle kateellinen tai piti uhkana. Älä välitä tuollaisista.
Tallinnassa olen kenkäkaupoissa ihmetellyt niitä "super-huora-kenkiä", eli korkoa ja kiiltävää vartta riittää ja look on tosi kinky tai muuten tuhma. Jos sellaisilla täällä Suomessa kävelisi, niin en ihmettelisi huorittelua. En silti pitäisi huorittelua asiallisena siinäkään tapauksessa: kaikilla pitää olla oikeus pukeutua kuten haluaa.
Mutta. Mielestäni naiset satsaavat ulkonäköönsä liikaa. Miksi pintaa pidetään niin tärkeänä?
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=34999&;produ…