Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla naimisissa miehen kanssa...

Vierailija
07.10.2009 |

- joka ei omista pukua (eikä edes halua hankkia)

- jolla on tasan yhdet farkut ja loput housut verkkareita

?????

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkasin mukaan työvaatteiden kaltaisia vaatteita (kävelykengät, kauluspaitoja, suoria housuja), koska on mukava esiintyä suurkaupungissa siistin näköisenä. Akateeminen, vakavarainen, älykäs mieheni pukeutui koko loman ajan t-paitaan ja sortseihin. T-paidat olivat tyyliin anttilan alelaarista tai mainospaitoja. Komeuden kruunasi parransänki, halpislippis ja mahan päällä lekottava passipussi.

Kuittailin lempeästi passipussimiehelleni hänen ulkoasustaan, mutta ei hänen vaatemakunsa silti minun lomaani pilannut.

Mieheni ei välitä pukeutua vapaa-ajallaan kauluspaitoihin ja pukuihin, joutuu työssään niitä käyttämään.

Vierailija
42/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pakkasin mukaan työvaatteiden kaltaisia vaatteita (kävelykengät, kauluspaitoja, suoria housuja), koska on mukava esiintyä suurkaupungissa siistin näköisenä. Akateeminen, vakavarainen, älykäs mieheni pukeutui koko loman ajan t-paitaan ja sortseihin. T-paidat olivat tyyliin anttilan alelaarista tai mainospaitoja. Komeuden kruunasi parransänki, halpislippis ja mahan päällä lekottava passipussi. Kuittailin lempeästi passipussimiehelleni hänen ulkoasustaan, mutta ei hänen vaatemakunsa silti minun lomaani pilannut. Mieheni ei välitä pukeutua vapaa-ajallaan kauluspaitoihin ja pukuihin, joutuu työssään niitä käyttämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi