Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla naimisissa miehen kanssa...

Vierailija
07.10.2009 |

- joka ei omista pukua (eikä edes halua hankkia)

- jolla on tasan yhdet farkut ja loput housut verkkareita

?????

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukuja ja kauluspaitoja on, mutta kravattia ei käytä millään ilveellä. Häissämmekin esiintyi ilman kravattia.

Työhön pukeutuu kyllä asiallisesti, mutta vapaa-ajan vaatetuksessa voisi välillä olla toivomisen varaa. En kuitenkaan miestäni tästä kritisoi, ei hänkään arvostele minun vaatteitani, ja saatan minäkin välillä pukeutua aika tyylittömästi.

Vierailija
22/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siisti ja asiamukainen pukeutuminen on osa sivistystä. Luettelosta puuttuu enää salihousut ja boxerit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siisti ja asiamukainen pukeutuminen on osa sivistystä. Luettelosta puuttuu enää salihousut ja boxerit!

Vierailija
24/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaappi täynnä kauluspaitoja, pukuja yms. Mutta kotiin tullessaan vetää verkkarit päälle ja lähtee niillä vapaa-aikana joka paikkaan. Kun töissä (ja niissä firman tilaisuukissa) pitää pukeutua siististi niin ei sitten enää kotona huvita. Eli joku ulkopuolinen varmaan kuvittelee että on joku työtön, kouluttamaton mies, kun näkee sen kaupassa verkkareissa ja farkkutakissa.

Vierailija
25/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin oikein miettiä missä tilanteessa voisin olla naimisissa tuon verkkarimiehen kanssa. Lopulta keksin että ehkäpä 50-vuoden päästä mieheni on hoidettava vanhus ja joskus puen hänelle ne verrarit jalkaan vanhainkodin tai sairaalan yökkärin sijasta. Farkut sitten ovat vanhaa perua eikä puvullekaan ole käyttöä sähkypotilaalla. Tai ehkä sama tilanne voisi tulla jo aiemmin vastaan jos mies pahasti sairastuisi ja joutuisi vuoteenomaksi.

Vierailija
26/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksi tuota pitää edes kysyä.

No, vastaukseni on kyllä, jos mies muuten on minulle sopiva.

Vierailija
27/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi en koskaan rakastunut tuollaiseen, niin ei tartte pohtia. ei tosiaankaan vaatteiden kanssa naimisiin mennä, mutta oishan se hassua pukeutua itse juhliin juhlavaatteisiin, jos mies tulisi verkkareissa tai farkuissa.

vaikeuksia tulisi, koska elämme sosiaalista elämää ja esim. puvulla on sitä kautta aika useinkin käyttöä. verkkareilla myös kun urheillaan paljon, mutta muualla niitä ei kyllä pidetä.

ihana tuo 9, tunnistan tuon ihmistyypin naapurin kotiäidistä. pakko kysyä, onko omat häänne todellakin ollut ainoa tilanne koko elämänne aikana, jossa miehesi on käyttänyt pukua?

Vierailija
28/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastaisin miestä!

Vierailija
29/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä jäisi pois moni asia/harrastus/matkajuttu mitä miehen kanssa tehdään ja josta pidetään.

Vierailija
30/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun miehelläni on ainakin sata pukua ja farkkuja kymmenittäin nurkat täys. Hän on oikea hamsteri. Kirppareilta kerää niitä.

Enemmän vaatteita kuin minulle!

Olispa ihanaa kun hänellä ois vaan kaksi pukua ja vaikka viidet farkut, niinkuin minullakin nyt.

Vierailija
31/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne puvut ja farkut ovat ihan tyylikkäitä, osa merkkikuteita, osa on toki uutena ostettuja.

Vierailija
32/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa ihanaa kun hänellä ois vaan kaksi pukua ja vaikka viidet farkut, niinkuin minullakin nyt.

Muut verkkareita. Vastaapa kysymykseen.

Vierailija
33/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun töissä (ja niissä firman tilaisuukissa) pitää pukeutua siististi niin ei sitten enää kotona huvita. Eli joku ulkopuolinen varmaan kuvittelee että on joku työtön, kouluttamaton mies, kun näkee sen kaupassa verkkareissa ja farkkutakissa.

Kun käyn Alepassa verkkarit päällä ja lippis silmillä, varmasti näytän syrjäytyneeltä mammalta, enkä akateemiselta työssäkäyvältä.

Vierailija
34/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tämä nyky tilannekkaan ole helppoa.

Vierailija
35/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mennyt naimisiin mieheni kanssa sen perusteella mitä hänen vaatekaapistaan löytyy mutta kyllähän vaatteiden laatu/määrä kertoo myös ihmisen mielenkiinnon kohteista.

Minä nautin siitä kun miehen kanssa käymme mm. oopperassa, syömässä paremmin (paikoissa joissa puku on enemmän kuin normi), matkoilla sellaisissa kohteissa joissa iltaisin pukeudutaan paremmin (muutaman kerran viikossa myös iltapukuun/tummaan pukuun) jne. Minulla on töissä useita avec -tilaisuuksia joissa on pukukoodina tumma puku. Meillä on myös suvussa tapana pukeutua paremmin juhliin oli se juhla sitten syntymäpäivät, ristiäiset, häät tai joulu. En tarkoita että tummassa puvussa pönötettäisiin kesäjuhlissa mutta miehet ovat nyt vähintäänkin suorissa housuissa ja kauluspaidassa. Samoin nautin siitä kun miehen suvussa on samanlainen pukeutumistyyli.

En siis todellaankaan voisi kuvitella että minulla toimisi suhde miehen kanssa joka pitäisi niin eri asioista kuin minä.

Vierailija
36/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tarvitse missään työhön liittyvissä tilaisuuksissa pukua, eikä niitä vapaa-aikanakaan ole viime vuosina ollut. Silti hän on arvostettu ammattilainen omalla alallaan ja suosittua seuraa.

Hänellä on sekä pukuja että farkkuja ja verkkareita ja kaikkea siltä väliltä, mutta pukeutuminen on hänelle täysin epäolennainen asia ja se myös näkyy. Melkein voisin kuvitella, että hänen vaatevarastonsa voisi olla tuo mitä ap esittää.

Pukeudun itse mielelläni huolitellusti, mutta mieheni ei ole egoni jatke. Hän saa käyttää juuri niitä vaatteita joita haluaa, vaikka sitten vastoin pukukoodia. Hän on aikuinen ihminen ja vastaa omista teoistaan. Häntä ei vaatetuksen mahdollisista puutteista huolimatta tarvitse koskaan hävetä julkisella paikalla, sillä hän on tosiaan sitä tyyppiä, jonka kaikki tuntevat ja jonka kanssa kaikki haluavat jutella.

Minusta on luonnollista ja itse asiassa suuri rikkaus, että ihmiset ovat erilaisia. Ei minua oma kloonini edes kiinnostaisi.

Vierailija
37/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksellakin oli vain yksi vaippa ja kaapu.

Vierailija
38/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puvut kuuluu 1800-luvulle!

Vierailija
39/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu, jos tulee eteen juhlat, joihin tarvitsee sellaista, voi hankkia sitten. Mutta jos mies ei suostu hankkimaan pukua, on jotain vialla.

Mutta yleinen puhtaus ja siisteys vaatii useamman vaatekerran. Eli ei tuo este olisi, mutta en uskoisi.

Vierailija
40/42 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan mieheni jälkeen. Hänellä on 33 puvun takkia ja 8 pukua, sekä liuta suoria housuja, farkkuja ja urheiluhousuja.

Miehelläni on paljon enemmän vaatteita ja kenkiä kuin itselläni.

Olisi kiva tietää mitä tuollainen mies tekee työkseen? Onko kenties joku urheilumaikka? Tai fysioterapeutti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi