Tennarit sähkötolpissa
Kommentit (35)
Poliisi kertoi kysyttäessä, että tuo diilerijuttu on vähän vanhaa tietoa, useimmin kengät ovat ihan muista syistä langoilla. EIköhän oon diilereillä vähän fiksummat temput nykyisin!
vuosia sitten meidän kerrostalossa turun ylioppilaskylässä asuikin yksi pariskunta joka selkeästi käytti olutta vahvempaa ja meininki oli melkoisen levotonta usein.
huumehörhöjä laukkasi rapussa minkä ehti ja poliisit ja ambulanssi kävi tiuhaan niiden oven takana, medihelikinin sen miehen haki kerran ihan pöllyissään. ja nyt taitaakin olla ollut mullan alla jo vuosia sekin mies.
eli en kyllä yhtään siis ihmetellyt miksi partsin edessä olevan kävelytien valotolpassa killuin se saatanan vanha lenkkaripari narussa...
pumpulimaailmassa te oikeen elelette jos tääkin on aivan uutta tietoa teille ja provoksi huutelette???
Reimatecit olis puhelinlangalla?
Uusi av-mamma palstalle?
Jossa joka toinen kirjoittaja on provotehtailija.
nähnyt heittelevän tennareita puhelinlangalle vielä, mutta muistan pitää silmät auki tästä lähtien. Ja ilmoitan poliiseille kyllä kaikki epämääräiset tennareiden heittelijät.
Tähän lasketaan siis myös kevyet huumeet eli kannabis eri muotoineen.
kirouksen langettamista kyseiselle tielle = paljon kolareita yms. Nauhalle on ensin äänitetty joku kirous tms.ja sitten se nauha revitty kasettikotelosta ja levitetty tien reunaan / liikennemerkkiin tms. Enemmän kai ulkomailla käytetty juttu. Suomessakin olen nähnyt. Joskus rukoilen Taivaan Isän siunausta ko paikan ohittaville.
...mutta tennarit sähköpiuhalle heitettynä tarkoittaa, että joku on kuollut sillä kyseisellä kujalla. Tai näin ainakin muistan, että jengit kunnioittivat ennen kuolleita jengiläisiään.
kirouksen langettamista kyseiselle tielle = paljon kolareita yms. Nauhalle on ensin äänitetty joku kirous tms.ja sitten se nauha revitty kasettikotelosta ja levitetty tien reunaan / liikennemerkkiin tms. Enemmän kai ulkomailla käytetty juttu. Suomessakin olen nähnyt. Joskus rukoilen Taivaan Isän siunausta ko paikan ohittaville.
että on pontikanmyyjiä on lähettyvillä.
jos näette tennarit roikkuvan sähkötolpassa.
Riittääkö muuten yksi tennari vai pitääkö niitä olla juuri kaksi?
Tässä lähistöllä parikin mestaa missä tennarit löytyy....