Tennarit sähkötolpissa
Kommentit (35)
Melkoinen matka on pöllyä haettava..
Olen lukenut ja nähnyt dokkarin telkussa. Näin jokainen diileri ja ostaja tietää missä tavataan, eikä tarvi sopia asiasta puhelimessa jota voidaan salakuunnella.
Mitä vielä... savumerkkejä ja diilereillä korvis kulmakarvojen välissä..
Ei hyvää päivää. Siis tennarit sähkötolpassa?!
ihmettelin että miten se/ne on sinne joutunut.. nyt tiedän.
Mun siskon miehen kaveri amerikassa teki niin niiden takapihalla ihan huvikseen ja silloin sain selitykseksi, että joku on tapettu siellä alueella tai jotain. Se jätkä ei kyllä ollut mikään diileri, mutta kova vetämään maria. Jep eli se oli ainakin ihan vaan sen takia ne tennarit sinne heittänyt, että näyttäis coolilta.
Mistähän se on merkki? Osa-aikainen diileri vaiko pienempi satsi?
ja siellä oli juuri noin. Ilmoitettiin myyjän ja ostajan treffipaikka heittämällä kengät piuhoihin. Eikä ole ennen muinoin vaan parin viime vuoden sisällä.
joka on ahtautunut valkoiseen 70-luvun pukuun sekä ihkuihin vaalean harmaisiin nahkakenkiin, tukassa semmoinen laine. Ja vetää diskoa maha pystyssä ja harmaantuneet rintakarvat pölisten. Selvä tennari.
Tiedättekö te edes mitä "tennarit" on?
Ainakin mä olen kuullut tuon ennenkin.
Tämän salaisuuden paljasti teille MysticMan.
Vierailija:
ja siellä oli juuri noin. Ilmoitettiin myyjän ja ostajan treffipaikka heittämällä kengät piuhoihin. Eikä ole ennen muinoin vaan parin viime vuoden sisällä.
Vai päivystääkö myyjä tai ostaja tennareiden alla kunnes toinen ilmaantuu?
Entä kun kauppa on tehty, kumpi kiipeää hakemaan ne tennarit alas? Eihän niitä sinne voi jättää, sillä miten voi sopia että tavataan tennareiden alla jos niitä on jäänyt roikkumaan joka tolppaan?
Mutta se ei paljon auta, ne kengät kertoo vaan sen että diileri on kulmilla.
t. poliisin ex-muija
tennarit sinne langoille ?? Mulla menis varmaan 500krt ennenkuin onnistuis; DD
Nykyään on keksitty prepaid-puhelimet!
Pitääkö paikkansa, että sähkötolppiin heitetyt tennarit ovat merkki huumediilareista?