Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä normaalia verenpaineen nousua, mikä viittaa toksemiaan?

Vierailija
05.10.2009 |

Minulla matala verenpaine ollut aina. Raskausaikana verenpaine ollut 106/74- 114/82 välillä koko ajan. Viikko sitten mittauksessa paineet 127/82 ja nyt itse mitatessani 139/78.

En tiedä paineista juurikaan, koska minulla on aina ollut pikemminkin matalaa kuin korkeaa verenpainetta.

Turvotusta ei ole, eikä aiemmissa näytteissä ole ollut yhtään valkuaista pissassa.

Onko tuo 139/78 nyt vielä ok?

Eilisestä ollut päänsärkyä ja sellaista painostavaa tunnetta. (kirjoitin eilen viestiä tänne myös)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä soittaisin polille, enkä kyselisi täällä,kun siinäkin on aika monta tekijää huomioonotettavana. Itselläni ollut kolme toksemiaa, eikä pelkkä verenpaine riitä diagnoosiin.

Vierailija
2/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paineet alkoivat olla luokkaa 115/160. Niin, että jospa ottaisit ihan rennosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän ei kai ole mitään hätää.

niin paineet alkoivat olla luokkaa 115/160. Niin, että jospa ottaisit ihan rennosti!

Vierailija
4/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt paljoa maksa, jos soittaa ja kysyy. Mieluummin kysyy, nopeastihan se on hoidettu, kuin elää epävarmuudessa, eikö?

Mielestäni tuo yläpaine on kyllä aika korkealla, ja onhan se noussut selvästi viikontakaisesta.

Vierailija
5/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes lepoon määrätty.

Vierailija
7/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei toksemia olisikaan.

miksi ihmeessä ei määrätty lepoa?

Mulla taas 190/110 ei ollut toksemiaa Ei edes lepoon määrätty.

Vierailija
8/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei toksemia olisikaan.

miksi ihmeessä ei määrätty lepoa?

Tietysti sitä seurattiin tarkkaan. Miksi olisi pitänyt levätä? Kunnossa ei ollut mitään vikaa.

Vierailija
9/9 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle ainakin sanottiin, että jos alapaine on pitkään 110:n tienoilla, se alkaa vaikuttaa mm. sikiön kasvuun. Siksi verenpaine pitää saada alas tai sikiö (jos viikkoja riittää) ulos.

vaikkei toksemia olisikaan. miksi ihmeessä ei määrätty lepoa?

Tietysti sitä seurattiin tarkkaan. Miksi olisi pitänyt levätä? Kunnossa ei ollut mitään vikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme