Pettymys pettymyksen perään..
En kohta enää jaksa kiinnostua seksistä mieheni kanssa ollenkaan :(
Ongelmana on aina ollut miehen nopea laukeaminen, ja se, että homma on ohi alle minuutissa, parhaimmillaan voi kestää muutaman minuutin. Toki mies osaa suulla tyydyttää, mutta en voi sille mitään, että kaipaan itse aktia, pelkkä nuoleminen ei riitä, minä haluan ja tarvitsen miehen sisääni. Miehellä on kaikenlisäksi melko pieni, joten sekään ei auta sitä, että ehtisin mukaan :(
Olen jaksanut ajatella kaikki nämä vuodet, että ehkäpä tämä joskus muuttuu parempaan suuntaan, mutta ei. Huonompaan ollaan menty, koska minua ei nykyään enää jaksa kiihottaa koko mies. Tiedän kuinka siinä käy. Jos haluan, ja innostun..homma on hetkessä ohi, mies tyytyväinen, minä edelleen puutteessa.
Koetan parhaimpani mukaan peitellä pettymystäni, mutta mies tietää. On itsekin surullinen tilanteeseen, ja itsetunto on aika matala juuri tuon seksin takia. En voi sille mitään, että kaipaan, ja haluan seksiä, yritän tyytyä siihen mitä saatavilla on, mutta suoraan sanottuna, kaipaan kunnon panoa niin paljon, että haikailen entistä avomiestäni, ja niitä seksituokioita joita hänen kanssaan oli..*huoh*.
Ärsyttää kun aina puhutaan, että mies joutuu olemaan puutteessa, kun vaimo ei anna, tai on "lahna", entäs kun mies ei osaa, tai pysty tyydyttämään vaimoa?
Kommentit (9)
Ainoaksi vaihtoehdoksi jää ero?
Ei vaan sekään oikein houkuttele, kun on pienet lapset, talo ja velkaa, ja rakastan miestä edelleen. Kai.
En toisaalta haluaisi elää suhteessa, joka on pelkkää äitinä ja isänä olemista, minä kaipaan ja haluan parisuhteen, kunnollisen sellaisen, ja minusta se tarkoittaa myös seksiä, toimivaa sellaista. En halua herätä viisikymppisenä siihen, että olen tuhlannut suurimman osan elämästäni johonkin, mihin en ole tyytyväinen. En vaan ole enää onnellinen :(
ap
ja siitä miten asioihin suhtautuu. Mielestäni ei kannata luovuttaa, itse en pitäisi eroa ratkaisuna. Oletteko käyneet aikuisten lelukaupassa? Ei omista haluista tarvitse luopua. Avoin, rakentava keskustelu kumppanin kanssa auttaa jo paljon.
pillun ongelma, eli miehestä tuntuu edelleen helposti liian hyvältä se paneminen. Ei pysty jarruttelemaan. Itselläni on päin vastoin, mutta vaimon pillu onkin venähtänyt. Jokin välimuoto olisi kyllä parempi.
se onnellisuus kiinni paljon itsestä, mutta minkä minä tälle asialle voin? Olen nätisti ja hienotunteisesti koettanut asiasta puhua, ja miettiä vaikka mitä, mutta mitä tahansa ehdotan, mies vaan ottaa sen jotenkin loukkauksena, vaikka tietää itsekin, että on ongelma, ja häntä itseäänkin tämä seksin sujumattomuus ahdistaa.
Silti mitään ei tapahdu, miten minä voin vaikuttaa enää omalla toiminnallani/ajatuksillani omaan onnellisuuteeni tässä asiassa, eihän tämä ole yksin minusta kiinni!?
Kai pitäisi tosiaan tyytyä tyydyttämään itse itsensä, mutta ei se vaan minusta ole reilua.
ap
mutta halusin vain sanoa että ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu. Minulla oli ihan sama ongelma yhdessä suhteessa. Vaikka mies oli muuten aivan esimerkillinen ja upea ihminen, niin nämä avuttomat suoritukset sängyssä jäivät hyvin pinnalle muistoihini! Ei tosiaan tuntunut siltä että seksistä kannatti "innostua" koska homma loppui kesken joka kerta. Ja olen vielä sitä tyyppiä joka laukeaa helposti, yleensä muutamassa minuutissa ilman esileikkejä...
Aikuisten lelut on hauskoja silloin tällöin, mutta eivät ne korvaa normaalin seksuaalisen kanssakäymisen tarvetta.
hän ei ikävä kyllä ole luonteeltaan muutenkaan mikään maailman leppoisin ja ihanin ihminen, mutta ei nyt mikään ku*ipääkään.
Minäkin olen sitä tyyppiä joka laukeaa helposti, ja nopeastikin, en kaipaa mitään tunnin sessiota, mutta minä vaan kaipaan kunnon panoa joskus :(
Ja tosiaan, ei ne lelut korvaa aitoa :(
ap *hukassa*
olen 42v mies ja olen ollut nyt naimisissa 17v ja meillä on sama ongelma ollut alusta asti.ensin meinattiin että kyllä aika korjaa asian kun oikein harjoitellaan mut edelleen laukean 10 sekunnin - 1 minuutin välillä.joskus jopa sisääntyöntyessäni...en vaan mahda sille mitään se on kuin aivastus oho se tuli ... olisi kyllä kiva panna pitkää edes joskus.onhan meillä noita sauvoja millä tyydytän vaimoni mutta olisihan se kiva panna kunnolla. kyllä sen vaimostakin huomaa että olisi kiva kun edes joskus saisi oikeaa kalua.ja jotkut sanoo että tämä on nuorten miesten ongelma.. höpöhöpö . ei toi vaimon vehje enää näiden vuosien jälkee ole niin ihmeellinen.
Sulla on 2 vaihtoehtoa kohentaa seksielämääsi, seksiterapia tai ero+uusi mies.