Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä itsekuria 100 kiloiselle?

Vierailija
04.10.2009 |

Olen avioeron myötä (josta aikaa nyt 2.5 vuotta) paisunut kuin pullataikina. Ennen olen ollut urheilullinen, rakastanut vaatteita, pitänyt itsestäni huolta. Nyt en omista enää itsekuria ollenkaan.

Tänäänkin lapset ovat isällään. Ostin itselleni iltapalaksi eineshampurilaisen, sipsejä ja kaksi isoa dajm-tuuttia.

Ruokahalua minulla ei enää edes ole. Mikään ruoka ei maistu miltään. Herkkuja syön kyllä.

Yhtään en liiku, en vaan jaksa, kuntoni on nolla.

Rakastan nukkumista, sohvalla makoilua.

Syön masennuslääkettä josta koen hyötyväni (8 lääkettä kokeilin kunnes nyt tästä lääkkeestä sain avun) pienellä annoksellla.

Masentunut en koe olevani. Käyn ystävien luona, baareissa, harrastuksissa ja nautin elämästä.

Eilenkin olin baarissa ja kaksi miestä tuli hakemaan tanssimaan, kolmas pyysi tarjota siiderin. Näistä kaksi sanoi että olen kaunis ja tiedän sitä olevanikin kasvoista...varsinkin kun meikkaan, laitan hiukset yms.

VOI ! Mistä itsekuria? Mistä motivaatiota saada itseni normaalipainoiseksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itsekuria minäkin etsin.

Vierailija
2/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta erityisesti tuon avioeron jälkeen se laitettiin ns. tasaamaaan mielialaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et voi pitää lupausta itsellesi niin miten voit luvata jotain ystävävillesi. Tee muutos itsesi vuoksi. Todista meille että olet luotettava ihminen!

Vierailija
4/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä et varmasti kokisi olevasi yksin. Muutaman kuukauden tehokas dieetti tekisi sinulle jo ihmeitä. Pitäisi vain tulla sellainen tahtotila, muuten ei onnistu. Tiedän monia, jotka ovat todella kauniita, vaikka painavatkin todella paljon. Älä mieti vain ulkonäköä, vaan myös terveyttä. Ihan varmasti jaksat paremmin ja olet tyytyväisempi, jos nyt saat sen tsempin päälle... Siihen tarvitaan aina JOTAIN. Joku asia, ystävät, rakastuminen, vedonlyönti, mikä tahansa asia, jolla on riittävästi vaikutusta.

t. Onnistunut (ikuinen) laihduttaja

Vierailija
5/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestä tätä. miks mun on pakko ruveta syömään kuin hengen hädässä kun hermot rupeaa kiristymään lapsiin... yksin täällä kotosalla, mies töissä. mitä mä keksisin siihen tilalle? pitäisköhän ruveta röökaamaan? Just vetäsin 2 lautasellista makaronilaatikkoa aurajuustolla ja suklaatuutin... ei ollu ees nälkä...

Vierailija
6/6 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison miehen joka tekee töitä kovasti. NAM

mä en kestä tätä. miks mun on pakko ruveta syömään kuin hengen hädässä kun hermot rupeaa kiristymään lapsiin... yksin täällä kotosalla, mies töissä. mitä mä keksisin siihen tilalle? pitäisköhän ruveta röökaamaan? Just vetäsin 2 lautasellista makaronilaatikkoa aurajuustolla ja suklaatuutin... ei ollu ees nälkä...