Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö silmänympärysvoidetta?

Vierailija
15.10.2009 |

Minkä ikäinen olet? Voitko suositella jotain merkkiä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä menossa Lumenen Arctic Aqua:

http://lumene.fi/default.asp?docId=22217&productCategoryId=21754&produc…

En osaa suositella mitään erityistä, oon käyttänyt vaikka minkä merkkisiä ja hintaisia. En ole huomannut eroja, ihan rehellisiä jos ollaan.

Vierailija
2/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 36v ja käyttänyt jos jonkin sorttisia vuosikausia, enkä suurempaa eroa ole huomannut. Tällä hetkellä käytössä on suoraan K-kaupan hyllyltä Pirkka-sarjan EQvoide =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyttänyt kohta 20 vuotta. Kokeiltu on tosi kalliitakin merkkejä. Paras ikinä on nyt käytössä oleva Lumenen time freeze. Ostin halvempaa vaihteeksi mutta tätä en vaihda kalliimpaan.

Vierailija
4/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt silmänympärysvoidetta 2-3 vuotta.

Tällä hetkellä on Lumenen C+ - voide.

Olen käyttänyt nyös Garnierin Nutrionist- voidetta.

Olen ollut tyytyväinen kumpaankin voiteeseen.

Vierailija
5/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kasvoille perusvoidetta. Ikää on 30.

Vierailija
6/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi markettien halpisvoiteetkin on ihan ok, tärkeintä että ne on ohuempia ja silmäystävällisempiä kuin kasvoille tarkoitetut voiteet. Olen käyttänyt laidasta laitaan voiteita, Diorista Lidlin silmänympärysvoiteisiin. ;)

Vierailija
7/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on 35 ja silmänympärysvoidetta olen käyttänyt jo yli kymmenen vuotta. Vaihtelen eri voiteita, mutta arkiaamuisin käytössä on Lancomen Primordiale, joskus Cliniquen All about eyes (joka tosin nyt on loppunut varastostani). Iltaisin käytän vaihtelevasti halpiksia (Lidlin on hyvä! Lumene ok, Garnierista en niin tykkää) tai sitten harvemmin kalliimpia (joku valkoinen tuubi se on, olisiko Clarins). Ja ei ole ryppyjä.

Vierailija
8/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyempi on Lancomen minipumppupullossa (vaaleanpunainen) ja tuhdimpi on Lumene.

Vierailija
9/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea for men

Vierailija
10/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, vedän nivean perusvoidetta raakasti myös silmien ympärille, enkä tajua mikä tässä nyt ois ongelmana. Silmiä ei turvota eikä ole näppyjä. Eikä ryppyjä. Olen 31.

Vierailija
11/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka-silmänympärysvoiteen käyttäjä. Myös Rainbow-merkkinen hyvää. Louis Widmerin ostan joskus.

Vierailija
12/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Kävin tänään ostamassa Lumenen Artic Aqua voiteen. Pitää kokeilla myös tuota Lidlin voidetta.. Ikää mulla 29 ja vähän ryppyjä jo nyt, joten ajattelin alkaa rasvailemaan.. ;)

Vierailija
13/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin slmänympärysvoteen käytön jo 20v eikä ryppyjä ole.

Vierailija
14/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt n. 27-28-vuotiaasta. Ensin Clarinsin kevyttä geelimäistä, nyt parin vuoden ajan Chanelin rasvatonta nuoren ihon voidetta, joka auttaa ensimmäisiin iän merkkeihin. Vaihdoin sen tosin apteekin Avena-herkän ihon voiteeseen, koska sain ihottumaa. Harmi juttu, koska olin 3 vuotta tuohon Chaneliin äärimmäisen tyytyväinen. On vaan niin herkkä iho, ettei siedä hajustettuja voiteita.

Huolehdi, ettet osta liian raskasta ja vanhemmalle naiselle tarkoitettua silmänympärysvoidetta, sellainen rasittaa ihoa. Neuvottele kosmetologin tai farmaseutin kanssa sopivasta voiteesta.

Silmänympärysiho on niin herkkä, että vaatii ainakin talvella voiteen. Ja kasvojen ihovoide on silmänympärysiholle liian raskasta.

Vierailija
15/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vain tietää, että mihin kohtaan tarkalleen silmänympärysvoidetta pitää laittaa? Vain alaluomelleko? Joskus olen laittanut yläluomeen (kokonaan) ja silmäluomet ovat olleet vähän turvoksissa :/

Vierailija
16/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v, Favoraa voin suositella herkkäihoisille.

Vierailija
17/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipäätään käytetään...? (naurakaa vaan :))

Olen 30-vuotias, enkä ole koskaan moista käyttänyt. Käytetäänkö sitä sen takia, että halutaan ehkäistä ryppyjä? Siinä tapauksessa saa jäädä vastedeskin käyttämättä, en pelkää ryppyjä, tulevat kun tulevat ja sillä hyvä. ;)

Tänä syksynä olen ensimmäistä kertaa elämässäni huomannut silmien ulkonurkissa "kireyden" tunnetta, ja mietinkin, olisiko silmänympärysvoide oikea apu tällaiseen?

Vierailija
18/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 38 vuotta.

Vierailija
19/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitään muutakaan yletöntä kosmetiikan käyttöä. Eikö ketään koskaan mietitytä, että jos aloittaa 20 vuotiaana käyttämään näitä 30e ja enemmänkin maksavia tuotteita, niin mitä kaikkea sillä kulutetulla rahalla esim. 20 vuoden aikana olisikaan saanut?

Vierailija
20/20 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 43v