Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun helteiden odottajat 2010...

04.10.2009 |

Jaahas... Se oli taas potku takalistoon tänään tuolta kesäkuun pinosta joten heinäkuulle mätkähdettiin...

Tervetuloa vaan taas seuraavalle kuulle jos ei kutsu käynyt odottajiin vielä.

Sovitaanko nyt vihdoin oikeen kättä päälle että kaikki pomppaa tästä pinosta suoraan odottajiin eikä perusteta enää seuraavan kuun pinoa ainakaan samalla kokoonpanolla ;)

Yrittäjä kp 1 yk 6 (hui!!!)

Kommentit (354)

Vierailija
181/354 |
24.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveys, ihanaa, että sulla oli meille hyviä uutisia. Onnea plussasta ja tsemppiä näihin alkuviikkojen piinoihin.

Mä tosiaan soitan huomenna neuvolaan ja kysyn, jos olis mahdollista päästä alkuraskauden ultraan. Jos en pääse neuvolan kautta, varaan ajan yksityiselle.

Älä Inna vielä itke. Tuolla odottavien puolella oli taas joku, jolla oli viikot ollu testissä 2-3 ja viikkoja tais olla kasassa 5+4.

Thelma

Vierailija
182/354 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveys, ihmettelit tuota myöhäistä plussaa. Bongasitko sä oviksen vai onko mahdollista, että se oli myöhässä?

Juuri kun ajattelin, ettei tää väsymys voi enää pahemmaksi muuttua, niin sain todeta, että kyllä voi. Tähän asti armoton väsy on iskenyt iltapäivällä kahden, kolmen aikaan ja jatkunut iltaan asti. Eilen tolkuton väsy alkoi jo klo 10 ja tänään olin jo herätessä ihan sippi, vaikka nukuin viime yönä 9 tuntia. Lisäks tää aamu on mennyt oksu kurkussa. Tosi kiva.

Mä tossa tajusin eilen, että mä en edes ole oikeastaan iloinnut tästä plussasta. Oon vaan ollut väsynyt ja huolestunut. Älkää ymmärtäkö väärin, tää on tosi iloinen asia meille, mutta ehkä mä en voi vielä päästää reimua valloilleen ja mun olokin on sen verran karmea, ettei ihan hirveästi naurata.

Mulla on nyt sellainen dilemma, että meillä oli kaveriporukan kanssa suunnitteilla yks reissu ens kesäksi ja reissuun liittyen pitäis maksaa yks varausmaksu ens viikolla. Reissu ajoittuu turhan lähelle mun oletettua laskettua aikaa, joten se jää kyl väliin. En halua kertoa vielä syytä, miksi reissun perun, mutta millään muulla verukkeella en oikein sitä kehtaa perua.

Onneks saan tänään tehdä töitä kotoa, niin ei haittaa, vaikka olo on karmea ja mä näytän myös siltä.

Jee, huomenna pyörähtää seitsemäs viikko käyntiin.

Thelma 5+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/354 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Thelma että jokin kasvaa sisälläsi :) . Ku sua noin väsyttää ja heikottaa.

Mulla raskausoireita on jonkin verran mutta aika vähäisiä. Pikkuista heikotusällötystä taas tuossa äskön oli ehkä aavistuksen omaisesti ilmassa. Taisi helpottaa kun söi. Muuten ei mitään suuria. Koko ajan pelottaa käydä vessassa kun odottaa, jotta näkeekö paperissa taas sen "veriviirun" ne päivät kun nyt on käsillä piakkoin ellei jo päällä kun vuoto edellisessä keskenmenossa alkoi. Toisaalta ajattelee että kaikki voi olla hyvin ja vähäoireisena mennään , mutta toisaalta pelottaa.... + ilosta ei voi puhua - ehkä sitten joskus kun viikkoja tarpeeksi kasassa ja sykkeet näkyy niin on sen riemun aika...nyt vain päivä kerrallaan.

Thelma kerrot vain reilusti niille kelle pitää reissun takia kertoa - ovat kuitenkin varmaan ihmisiä jotka sinua myös tukevat jos jotain mönkään menisi (mitä en usko :) ) . Joko soitit neuvolaan ?

Kuinkas muut voi ? Eveys? Rontsukka?

t. Inna

Vierailija
184/354 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin äsken neuvolaan. Antoivat lähetteen ultraan, kun ei ole täyttä varmuutta viikoista, vaikka kyllähän ne viikot aika tarkat on, kun huomenna tulee 6 viikkoa varsinaisen keskenmenovuodon alkamisesta ja ekan plussan tein 2 viikkoa sitten. Ultra-aika on ens viikon ke. Silloin on viikkoja 6+ - 7 eli toiveita on, että jotain näkyy.

Soittelen ultran jälkeen neuvolaan ja sovitaan sit eka aika.

Thelma

Vierailija
185/354 |
25.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja, ei plussia. Tosin edellinen testi on viime perjantailta, eli jos huomenna tekis kolmannen. Olo on aamuisin huono, (mutta töissä taitaa olla oksutautia liikenteessä), väsyttää (tosin toi 2-vuotias kuopus heräilee öisin ja töissä on kauhea kiire saikkujen vuoksi), rinnat vähän kipeet (tää on kyllä helppo kuvitellakin). Eli ei mitään varmaa. Keskenmenosta on se noin 6 viikkoa, joten sais jo tulla selvyyttä suuntaan tai toiseen.

Rontsukka

Vierailija
186/354 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... mukava Thelma kun sait ajan ultraan, noilla viikoilla pitäisi hyvinkin näkyä :) . Sitten varmaan helpottaa sinulla.

Rontsukkaa se kanssa piinaa niin kuin eveystä, mutta oireet kuulostaa lupaaville.

Mulle ei mitään - - jotenkin vain tuntuu " sisältä tyhjälle " . Ja hetkestä toiseen mieli muuttuu ja aaltoilee tän raskauden onnistumisen ja epäonnistumisen kanssa (pelottaa) . Sitten mietin sitä ultraakin, että pitäisikö mun varata se alkur. ultra vielä erikseen vaikka 7.12 on tuo UÄ meidän neuvolassa, kun sillä laitteella ei välttämättä näe muuta kuin että sikiö on oikeassa paikassa, mutta e. sykettä ei välttämättä näe. Mutta josko taas vain odotelisi miten tämä nyt menee ja miksi kääntyy... jotenki ei uskalla nyt ajatella asiaa "olen raskaana" :( . . .

Anteeksi ankeat fiilikset, mutta jonnekkin ajatuksia pakko purkaa.... mukavaa torstaipäivää kaikille. Inna

ps. tuntuu että olen sekaisin kuin seinäkello - kiirettä töissä, vähän tätä huolta kotona ja ja ja ... mutta se tästä yrittää ottaa rauhallisesti.

Niin ja viikkoja pitäisi tänään olla ainakin ehkä se tasan 6 :) ... toivottavasti....

Vierailija
187/354 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inna, voin kyllä hyvin kuvitella tuntemuksesi. Mä oon niin neuroottinen, että menisin varmaan sinuna erikseen alkuraskauden ultraan. Eihän se sitä pientä kasvamassa pidä, mutta mä uskon ja toivon, että ainakin mun mieli rauhoittuu vähän, jos näkee sykkeen.

Mä olen aivan järkyttävän väsynyt. Heräsin kolmen aikaan pahaan oloon, enkä oikein saanut sit enää nukuttua. Kävin eilen juoksemassa ja tais olla turhan kova treeni, kun koko illan oli aika lailla huono olo. Ehkä tää tästä, kun parin viikon päästä työkiireet vähän helpottaa. Pitkää joululomaa odotellessa.

Innalle tsemppiä ja toivotaan, että Rontsukan ja Eveysin piina päättyis plussaan.

Thelma

Vierailija
188/354 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ja kotona. Ihana kohta pikku päikkärit :) . Eveysille se plussa jo tulikin tuossa, mutta mites Rontsukka ?

Pahaolo on tänääkin aavistuksenomaisena läsnäollut ja hampaanpesu yökkyyttää ja jos joku vähänkin painaa tuohon "aataminomenaan" niin yökkäyttää. Alamahassa on tänään tuntunut nippailuja enemmän ja vähemmän ja ehkä jopa jotakin muutakin, joita ehkä uskaltaisin tulkita kohdun kasvamiseen liittyviksi tuntemuksiksi - mutta vannomatta paras (pessimisti :) ) . Selkäsäryt on hävinneet ja se jomotus alaselässä.

Thelma olet vallan oikeassa tuon kanssa mitä alkuraskauden ultrasta sanoit. Mielen se rauhoittaa kun sykkeen näkee.

Urheillessa oon huomannut sen, että jos liikkuu niin että energiaa kuluu "reilusti" sellaisen 600 kcl e.tunnin pikkuisen reilu aikana niin huono-olo näyttää tulevan - putoaako siinä liian nopiaa sit energiataso kropasta ja sit tulee ällö. Eli banaania mukaan salille että saa syödä sit heti jos huonon olon pukkaa.

Viime yönä valvoessa (valvon nykyään aamuyöt) olin ihan varma että tää on tässä ja nyt taas olo sen suhteen vähän aurinkoisempi ja toivekkaampi...voi äiti :/ . Vähänkö ne ultrat sitten jännittää jos sinne asti päästään. Huh.

Mulla joulun aikaan viikon verran vähän reilu vapaata ei sen enempää, mutta kiitollisena senkin vastaanotan :) . Lepoa, leipomista ja jouluruokienlaittoa tiedossa lomapäiviin.

Inna

Vierailija
189/354 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mun väsymyksestä kertonee se, että en edellisessä viestissä muistanut Eveysin plussanneen. Pahoittelut.

Tää päivä on ollut ihan painajaismainen. Huono olo ja väsymys vie voimat. Vaatteet kirsitää ja kaikki on huonosti.

Mä olen niin onnellisessa asemassa, että voin pitää vähintään kaksi viikkoa lomaa jouluna, ehkä jopa kolme, jos ei jää kauheasti asioita roikkumaan.

Enää kuusi päivää ultraan.

Thelma

Vierailija
190/354 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu nyt viimeset pari päivää aivan poikki. Viime yönä sai ravata vessassa kun mun maha oli ihan sekasin ja on edelleenkin kipee ja olo on heikko. Huomenna pitäis lähtee pikkujoulu risteilylle tallinnaan..toivottavasti olo helpottaa siihen mennessä.

Ai niin ja tosiaan mulle tuli TAAS mutkia matkaan!!

Vein eilen aamulla ja tänään pissanäyettä labraan ihan vaan varmistaakseni raskauden.. Tulos: NEGA!! Tiistainahan mä tein kaksi eri apteekin testiä päivä pissasta ja tulos oli molemmissa selkee plussa.. Mies todisti myös nämä plussat. Nyt mun pitää odottaa viikko ennen kuin voi tehdä seuraavan kerran terveyskeskuksen testin jos siis menkat ei ala. Ne kyllä sano siellä että apteekin testit on kuulema herkempiä kuin niiden että vois olla pieni mahdollisuus että oisin kumminkin raskaana.. No eipä auta muuta kun odotella taas että mitä tapahtuu. No mut kaikesta huolimatta mulla on ihan hyvä fiilis. Vauva tulee sit kun on tullakseen ja siihen asti mä hoidan tota meidän "isoa" vauvaa, jolla on 9 kk päivä ens tiistaina. :)

Minusta ei nyt varmaan pariin päivään kullu kun oon siellä reissussa, mutta sunnuntaina tuun päivittää tilannetta :D

Mitäs teille muille kuuluu? jokos rontsukka on plussaillu?

Vierailija
191/354 |
26.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää ja kun en testaile kuin aamupissasta niin en sitten saanut aamulla testattua. Testit oli kauppareissun jäljiltä keittiössä mikron päällä enkä niitä sitten muistanut ennen kuin oli liian myöhäistä. No huomenna on uusi päivä ja onneksi perjantai. Ens viikolla kukaan ei ole ainakaan lomalla ja toivottavasti saikutkin vähenee... Tää viikko on ollut katastrofi...

Rontsukka

Vierailija
192/354 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi voihan kökkö, että Eveysin matkassa on mutkia. Toivottavasti tuo sotku vielä plussaksi muuttuu. Pidetään peukkuja, että Rontsukka sais sen plussan.

Mulla olo vaan pahenee koko ajan, mikä on ihan positiivista tän raskauden jatkumistoiveiden kannalta, mutta tosi kuluttavaa muuten. Järkyttävä väsymys painaa päälle. Ja sit herään aamuyöstä pahaan oloon, enkä saa oikein nukuttua. Viime yönä kävi onneksi niin, että heräsin vessaan ennen pahan olon iskemistä joskus kahden ja kolmen välissä ja onneks olin varannut evästä yöpöydälle. Söin sit pienen yöpalan ja paha olo pysyi suunnilleen poissa siihen asti, kun oli herätys ennen seitsemää. Tätyy vissiin ottaa tavaksi toi pienelle yöpalalle herääminen, ettei tarvi aamuyötä tuskailla oksu kurkussa.

Toi jatkuva syöminen alkaa vaan valitettavasti näkyä. Kaikki vaatteet kiristää ja puristaa. Ällöä.

Mainitsin täällä pari päivää sitten siitä, että meillä oli kaveriporukan kans yks reissu suunnitteilla ens kesäks ja joudun sen nyt perumaan, enkä halua vielä kertoa todellista syytä. Peruin sen sit sillä verukkeella, että mulla loppuu määräaikainen työsopimus kesällä eikä jatkosta ole tietoa, joten täytyy vähän säästellä. No, yks porukasta arvas syyn. Muisti kyllä heti korostaa, että hän ei pidä vauvoista. Mielenkiintoista on nähdä, mitä mun kaverisuhteille tapahtuu, jos tää raskaus nyt oikeasti on jatkuakseen. Mulla on nimittäin aika paljon lapsikielteisiä kavereita. No, sen näkee sitten.

Mä yritän pysyä hereillä töissä vielä jonkun tunnin ja sit vielä auton ratissa kotimatkankin. Jos vaikka illalla jaksais käydä vähän jumppaamassa.

Thelma

Vierailija
193/354 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan kökkö tosiaan Eveys - outoa. Mutta peukut pystyssä myös minä, että se siitä vielä plussaksi muuttuu.... ootko tehnyt nyt e. apteekin testiä mitä se näyttää vai miten olet ajatellut ?

Mikähän noista ihmisistä tekee sitten niin lapsivastaisia, en oikein itse ole ikinä osannut ymmärtää ja eläytyä heidän asemaan kun itselle on aina ollut selvää että lapsia haluaa ja mitä varhemmin niin sen parempi.... toivottavasti Thelma ystäväsi sinun ja vauvasi myötä sitten kuitenkin pikkulapsista oppii pitämään.

Mulle ei niin kerrassa mitään ihmeellistä. Täällä vaan mennään päivä kerrallaan eteenpäin. Mitään suuria oireita ei ole mihinkään ihmeelliseen suuntaan. Edellispäiväisten kaltaisten oireiden kanssa mennään. Suurta pahoinvointia ei ole ollut (mutta ei ole ollut aikaisemmissakaan) . Maha on aika turvoksissa kyllä. Ja viime yönä sain taas valvoa muutaman tunnin...unet on hävinneet aamuyöstä johonkin.

Oikeastaan olisi kiva ,että olisi pahaa oloa niin tietäisi että kaikki hyvin, mutta toisaalta silloin kun se hetkittäin käy tai on käynyt niin ei sitä kokopäiväiseksi kyllä toivo ei sitten millään - se on niiiiin raastavaa. Thelmalla ultra lähestyy, joko jännittää :) ? Vai oletko pystynyt olemaan ajattelematta asiaa vielä.

Mullakin olisi se vara-uä kiinnostanut, mutta päätin niin, että katsotaan nyt sinne 7.12 asti ja jos sitten neuvolan ultrassa näkee jotain niin hyvä, jos ei niin sitten toivottavasti saa lähtetteen tarkemmiin tutkimuksiin eli näillä eväillä nyt mennään... ja luontoäitiin luotetaan, että hoitaa homman kotiin :) (toivon toivon toivon toivon ja toivon että kaikki olisi hyvin) .

Mukavaa viikonloppua kaikille. Ja toivotaan enkeleitä pienille ihmisten aluille

Vierailija
194/354 |
27.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vain olla hormonimyrsky menossa ja menkat kadoksissa "vaihteeksi" jonkunaikaa. Aamulla siis testasin negan, joten eipä taida olla enää toivoa heinäkuisesta. Nyt sitten odotellaan että kroppa heräilee. Seuraava testi hamassa tulevaisuudessa. Jos vaikka parin viikon päästä. Mulla on siis ollut kierto ennen esikoista pahimmillaan 4kk, joten jos siihen palataan, ei kannata käyttää paljon rahaa noihin testeihin. Kait sen sit huomaa kun on kantapää kylkiluissa :)

Rontsukka

Vierailija
195/354 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olen taas herännyt aamulla aikaisin :) . On se kumma kun ei viikonloppunakaan osaa nukkua.

Sulla on Rontsukka ihan mahdoton kierto! 4 kk on pitkä aika. Ja eiköhän ne pienet kantapäät tosiaan siellä kylkiluissa sitten tunne ;) .

Aavistuksen omaista yökkäilyä silloin tällöin ilmassa tänä aamuna ei kuitenkaa pahoinvointia. Olo on aika hyvä ja jotenkin ehkä vähän luottavainenkin nyt jo taas vaihteeksi :) .... kunnes taas tuuli kääntyy ;) . Voi kuulkaa kyllä minä odotan sitä 7.12 ultraa ja toivon, että sieltä jonkinmoisen varmistuksen tälle raskaudelle saan

JAA jätti taas osan tekstiä pois..... Niin silloin viikkoja olisi 7+(4-6) .... ja jos sen jälkeen pääsisi sitten nauttimaan raskaudesta oikeesti jos kaikki hyvin olisi.

Jälleeen sateista lauantaita täytyy rueta suunnittelemaan, jos vaikka kävisi shoppilee vähän ja sitten leipoisi ja koristelisi lasten kanssa vaikka pipareita ja kuuntelisi joululauluja - sehän on ensimmäinen adventti jo sunnuntaina .

Ja taas pätkäsi...ihmeellinen! No jokatapauksessa kivaa lauantaipäivää Inna rv 6+(2-4?)

Vierailija
196/354 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontsukka, kurjaa, että hormonit ovat sekaisin. Toivotaan, että sun tilanne selkiytyisi.

Kivaa, että sulla, Inna, on positiiviset fiilikset. Mäkin olen nyt enimmän aikaa sillä kannalla, että kyllä tää jatkuu.

Mulla on tää pahoinvointi pahentunut päivä päivältä. Koko ajan maistuu vatsahapot suussa ja on sellainen olo, että minä hetkenä tahansa voi tulla ylös. Eilen sit jumpassa, kun kumarruin, tuli ennen jumppaa syödyt eväät takas suuhun. Ei auttanut muu kuin rynnytä pukkariin. Viime yönä mulla oli yöpöydälle varattu mandariini, jonka söin joskus kolmen aikaan ennen kuin pahin olo iski. Sainkin sit nukuttua muutaman tunnin lisää, kunnes heräsin siihen, että tuntui siltä, että jos nostan pään tyynystä, oksu tulee kaaressa. Herätin sitten miehen ja pyysin tuomaan jotain evästä keittiöstä. Olo helpotti sen verran, että pystyin nousemaan ylös. Aikaisempina päivinä on olo helpottanut, kun on parin tunnin välein syönyt jotain, mut nyt ei oikeastaan helpota lainkaan. Meidän pitäis tänään mennä miehen vanhempien kanssa ravintolaan syömään, saa nähdä, tuleeko siitä mitään.

Inna, mä olen ihmetellyt kans vähän tota lapsikielteisyys asiaa. Kyllä mä ymmärrän, että kaikki ei välttämättä halua lapsia, mutta jotenkin ihmetyttää, että sitä asiaa pitää korostaa ja päivitellä, miten joku haluaa pilata elämänsä. Mä epäilen vahvasti, että mun muutamat kaverisuhteet hiipuu kyllä perheellistymisen myötä. Ei se kuitenkaan ole mun häpeä. Oli oma näkökanta mikä tahansa, niin mun mielestä kavereiden ratkaisuja pitäis ymmärtää ja osata olla iloinen toisten puolesta. Tuntuu, että mua kohdellaan kuin jengipetturia, kun olen raskaana. En ole ikinä tehnyt suurta numeroa siitä, että haluan lapsia, mutta olen aina tiennyt, että kun oikein mies kohdalla osuu, haluaisin muutaman lapsen. Onneksi mulla on myös lapsimyönteisiä kavereita, joilla osalla on myös lapsia itsellään, joten sieltä suunnalta suhtautuminen tulee olemaan vähän positiivisempaa, kunhan heille kerron.

Ultra tosiaan lähestyy. Väsymys ja paha olo ovat aika hyvin pitäneet asian hieman taka-alalla, niin että en ole vielä hirveästi ehtinyt jännittää. Kyllä mä sitä keskiviikon ultraa odotan positiivisen toiveikkaana, mutta mielessä on kyllä sekin, että sieltä voi tulla huonojakin uutisia.

Thelma n. 6+2

Vierailija
197/354 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasu sinä Thelma :( - ja kyllä se Thelma tuo sun olo puhuu varmasti raskauden jatkumisen puolesta :) - älä huoli. Minä en ole ikinä voinut missään raskaudessa noin pahoin kun sinä kerrot voivasi - onneksi. Mutta toisaalta tässä alussa tuo pahoinvointi tekisi vaan odotuksesta todellisemman kun muutenhan "se ei tunnu missään " - tai no jossain muuta hyvin lievästi.

Mietin tuossa, että kun eri odottajat erilailla voi pahoin ja kun pahoinvoinnin määrä vissiin osittain ainakin johtuu raskaushormooneista ja niiden määrästä elimistössä - NIIN voisi tässä mun tapauksessa olla kyse siitä että raskaudet menee "matalahormooni" tasolla, koska pahoinvoinnit ei koskaan ole olleet voimakkaita (ei myöskään siiä tuplaraskaudessa) ja voisiko johtua myös se digitestitulos sitten siitä - heh, yritänkö jotenkin hämätä itseäni, no tuli vaan mieleen.

Nyt piparin leivontaan ja joululaulut soimaan. Selvisitkö syöntireissusta Thelma ?

Vierailija
198/354 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut on nyt vietetty ja kotia palattu. Kuukautisia ei ole näkynyt vieläkään (nyt kp 44), mutta eipä ole raskausoireitakaan havaittavissa.. testiä en oo nyt tehnyt vähään aikaan. Vois käydä apteekista ostamassa sen digitaalisen testin huomenna ja joskus loppu viikosta pitäis taas mennä terveyskeskukseen testailee jos ei menkkoja kuulu.

Inna4: mä tein sillon tiistaina kahdella eri testillä. Toinen oli apteekin oma (ei herkkä testi) ja toinen oli first signal niminen testi..molemmista tuli ihan selkee plussa hetken odottelun jälkeen, mutta kumminkin aikarajan sisällä. Että oon kyllä varsin ihmeissäni, miksi terveyskeskuksessa tuli nega. Ne kyllä sanoi että apteekin testit on herkempiä että se nega johtui sitten siitä. Eipä auta muu kuin odotella.

Vierailija
199/354 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on odottavan aika pitkä... ikävä eveys kun noin antaa sun odotuttaa. Kyllä on perin outoa oikeasti tuo, jos testit vastaan tk:n testi ??! Mutta toivotaan parasta, pidetään peukkuja, että kaikki vielä +:ksi muuttuu.

Kyllä täällä myös aika tuntuu matelevan kooooovin hitaaaaaasti. Viime yönä nukuin yhdeksän tuntia yhteen putkeen heräämättä kertaakaan. Olipas kyllä ihana. Tänään on ollu ihan ok päivä. Aallottaisia hetkittäisiä pahanolon tuntemuksia käynyt (sellaisia kuvittelenko pahanolon vai onko mulla pahaolo ??! :) ) muuten ei mitään erikoista kyllä odotusrintamalla -olo niin kuin edellispäivinä.

Onkos Thelman pahoinvointi vallannut kokonaan vai onko ollut helpompi päivä. Toivottavasti.

Niin meillä taidetaan taas sairastaa :( - vesirokko näyttäisi olevan diagnoosina tällä kertaa, ainakin luulen, mutta aamulla sen viimeistään varmasti näkee kuinka rokkosia lapsia on....

Mukavaa sunnuntai iltaa Inna

Vierailija
200/354 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tän päivän muissa maisemissa, joten olen saanut muuta ajateltavaa kuin työ- ja opiskelustressi, raskaus, pahoinvointi ja väsymys. Toki väsymys ja pahoinvointi varjostavat, mutta ei ne vielä ylivaltaa ole saanut. Ihan siedettävästi on tää päivä mennyt. Vaikka mikää hyvä olo ei olekaan ollut, niin eilinen oli kyl selvästi pahempi päivä. Ärsyttää vaan, kun oon tosi väsynyt, mut sit en saa nukuttua kuin muutaman tunnin pätkiä pahan olon vuoksi.

Eilisestä ruokailureissusta selvisin ihan hyvin. Vähän miehen vanhemmat ihmettelivät, kun mä vaadin olla kuskina, vaikka tarjoutuivat taksin tilaamaan. Ei kuitenkaan vielä haluttu heille paljastaa. Mä vetosin päänsärkyyn ja siihen, että mulla on aikainen herätys tänään. Ruokakin uppos aika hyvin. Ainoa asia, joka tökki, oli kala-annoksessa ollut kastike, mut ei ollut sellaista pelkoa koko ajan, että koska vaan tulee ylös.

Tää paha olo on kuitenkin täs pääasiassa pahentunut päivä päivältä, vaikka tänään oli vähän helpompi päivä kuin eilen, joten vähän hirvittää huominen työpäivä, miten siitä selviän.

Eveys, toi tilanne tuntuu kyllä ihmeelliseltä. Toivottavasti löytyy selvyys.

Inna, ole onnellinen, että sulla ei ole paha olo. Mieluummin mä kärvistelisen oireettomuudesta johtuvan epäuskon kanssa. Kateeks käy sun viime yön yöunia. Tsemppiä taasen sairaustuvan pyörittämiseen.

Enää 3 yötä ultraan. Vähän jo jännittää.

Thelma