Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuun helteiden odottajat 2010...

04.10.2009 |

Jaahas... Se oli taas potku takalistoon tänään tuolta kesäkuun pinosta joten heinäkuulle mätkähdettiin...

Tervetuloa vaan taas seuraavalle kuulle jos ei kutsu käynyt odottajiin vielä.

Sovitaanko nyt vihdoin oikeen kättä päälle että kaikki pomppaa tästä pinosta suoraan odottajiin eikä perusteta enää seuraavan kuun pinoa ainakaan samalla kokoonpanolla ;)

Yrittäjä kp 1 yk 6 (hui!!!)

Kommentit (354)

Vierailija
1/354 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaanpa taas kuukausipinoihin, meinasi masentaa tämä jatkuva seuraavalle kuulle siirtyminen.. Mutta nyt täti näyttää kivuista päätellen saapuvan tänään ja toivo kevät vauvasta alkaa kääntymään kolmanteen syysvauvaan.

Outoa on, että tiputtelu ei ole alkanut, se tässä toiveita ennen kipuja nostikin aivan liikaa. Nyt epäilyttää normalisoituuko kierto sittenkin ihan itsestään vai syönkö lääkärin määrämät Terolutit. Ei kai niistä haittaakaan ole?!

Yrittäjän sanoin, tästä pinosta suoraan odottajiin!

Mammatus kp 25/24-25

Vierailija
2/354 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kp 35 vaihtui tänään kp 1 ja yk 7 pyörähti käyntiin. Onneks tässä kuussa on nyt ensimmäistä kiertoa clomit käytössä jospa edes ovis nyt sitten tässä kuussa tulis niin paranis raskautumis mahdollisuudet huomattavasti. Mulla keskimmäinen lapsi on syntynyt heinäkuussa, jospa nyt saisi toisenkin heinävauvan kun edellinen heinävauva on jo iso koululainen. Tosin hiukan alkaa kyllä jo usko loppumaan raskautumisen suhteen.

mansikkainen kp 1 ja yk 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuulu tänne...

Katsotaan nyt sitten milloin edes pääsee toimiin.. kun vaan tää vuoto nyt päättyis ni sit pääsis yrittämäänkin

kierrosta en vielä tiedä..

Vierailija
4/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa vaan mehiläinen ja toivottavasti et kuiviin vuoda vaan pääset tähän järkyttävän kutkuttavaan venäläiseen rulettiin mukaan....

Niin sitä piti vaan tulla vuodattamaan että ei taaskaan vuoda... Lupaa vaan ja lupaa ja lupaa vaan ei ala kunnolla... Vielä jos vetäsee nyt totaali stopin muutamaksikin päiväksi niin sitten alkaa jo hermostuttamaan... Mun mielestä mensut joko tulee tai ei tule. Ei tarvi sekoamispisteessä olevaa ihmistä härnätä tällasella usean päivän piinalla.

Uutta kiertoa olen kuitenkin "päissäni" jo menossa ja ovistestipaketin meinaan pistää tilaukseen hetimiten ;)

T: Yrittttttäjä

Vierailija
5/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänne pinoon jouduin siis. Taas pitkä jännäys edessä, mutta toivo elää jälleen, nyt tärppää!

Tehdäänhän tässä pinossa iso liuta plussia, tehdäänhän?

-Helja, joka aloittelee kolmatta yrityskiertoaan

Vierailija
6/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikkakin on vielä testaamatta että olisiko kesäkuunvauva vielä mahdollinen.

Keskenmenosta about 3 viikkoa, eli 15. pv alkoi km vuoto ja 16.pv ultrattiin täysin tyhjä kohtu, ovis oli tikussa positiivinen jo 27.9. eli laskujen mukaan tädin pitäisi tulla kylään ensi viikonloppuna, ellei sitten olisi käynyt hulluntuuri. MUTTA mistä noita hormoneja lopulta tietää kuinka hiivatin kauan ne sitten onkaan sekaisin :(

Kun lopetin pillerit heinä-elokuun vaihteessa, niin täti ei kerennyt edes tulla vierailulle vaan raskauduin heti, sen vuoksi mies nyt pelkää että jos ei kerkeä tulla taaskaan ja raskaudun niin voiko se vaikuttaa niin että uusikin raskaus menisi kesken...

-coil ja hormonit vielä aivan sekaisin...

Vierailija
7/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais se vuoto nyt loppua:) Eli kohta pääsee harjoittelemaan=)=)

Vierailija
8/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtynyt..

Itellä jo ovisajat käsillä, mutta niiiiin julmetun väsynyt koko ajan, että nukahdan iltasin aikasin, enkä herää vaikka mies tekis mitä. ;D Nyt 3 tunnin päikkärit takana, joten joskos jaksais valvoa.

Niin toivon, että omissa häissäni saisin olla tupla onnellinen, ja meillä olisi tärpännyt. :) Seuraava ovis sitten osuukin hääyön kieppeille, että näin. Aikas pessimistinen olen ja toivooiin, että saisin tämän vauva-ajatuksen pois mielestäni... Elämä ois paljon helpompaa. Välillä tuntuu, että okei ei sitten, kyllähän tämä elämä näinkin maistuu. Joka toinen viikko lapsivapaa ja matkustellaan ympäriinsä.. Mutta kun se ei ole sitä, mitä haluan piiitkällä tähtäimellä.

Kummallakin meillä lapsia, ja yhteinen kruunaisi tämän onnen. :)

Yrityskierto ---ööö--- 20+, en enää jaksa laskea, masentavaa

Kp 9/27-30 ( 29 keskiarvo)

Vierailija
9/354 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä näyttää tänne heinäkuisiin taas monta siirtyneen:( Vaikka mukavampi teidän kanssa tästä on yhdessä kärsiä!

Täällä edelleen odotetaan sitä tätiä, kipuja ja tuntoja vaikka kuinka, mutta ei ole alkanut. Ei edes tiputtelu! Rinnat kipeyty tänään niin, että joka tömäys sattuu. Oon aivan turvonnut, vatsassa ilmaa ja välillä kuvottaa. Ilman kipuja uskoisin täysin odottavani. Että ärsyttää, alkaisi sitten kun kerran kuitenkin alkaa niin pääsisi uuteen kiertoon.

Mammatus kp26/24-25

Vierailija
10/354 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen näissä kuukausihaaveilijoiden ryhmissä ollut, mutta nyt voisin liittyä kun sopiva löytyi! Eli olen 19v ja mieheni 21v. E-pillereideni viimeinen laatta loppuu huomenna! Kohta päästään yrittämään ja jos ekalla kerralla onnistuu heinävauva meille tulisi :)

Eli (kohta) yk 1 ja kiertopäivistä en osaa vielä sanoa.

Vierailija
11/354 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on jännät paikat Mammatuksella. Mä olen täällä ihan satavarma et sulla on tärpännyt. Ootko tehnyt testin? Voihan sitä silti olla raskaana, vaikka olis kipujakin...

Täällä odotellaan ovista, lähipäivinä pitäis kai olla. Peittoja on heiluteltu nyt aktiivisesti, kun en tarkkaa ajankohtaa tiedä. Laskettu aika olis 3.7. jos tärppi tulee...

Vaimo80 kp 15/32 yk 2

Vierailija
12/354 |
06.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin tänään vaaleista haaleimman viivan testiviivan viereen testissä:) Menkkakipuja on kyllä paljon, joten epäilyttää onko kaikki hyvin kuitenkaan. Pitänee testata parin päivän päästä vielä uudelleen josko viiva tummentunut. Oon vielä aivan pihalla, hymyillyt kyllä tänään koko päivän, ihan uskomaton fiilis:)

Vierailija
13/354 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mammatukselle :) Toivottavasti parin päivän päästä tulis oikeen tumma viiva jo...

Mä täällä kiukuttelen omien mensujen kanssa. Ne kun eivät vieläkään ole alkaneet kunnolla mutta on ne tulossa kun sattuu ja tuhruttaa jo kolmatta päivää. Tänään pistän ovistestitilauksen menemään :)

Hirveä flunssahirviö sai mut eilen kiinni vaikka yritin monta päivää juosta sitä karkuun. Nyt on kurkku kipeä ja kuumeinen olo. :(

Kysymys? Mites te laskisitte kirtopäivät jos ruskeita viivoja paperissa alkaa tulemaan vaikka 1. päivänä ja joka päivä tulee kunnes 3. päivänä alkaa vasta punaiset päivät... Pitäisköhän sitä laskea oikeesti siitä punaisesta päivästä vai jo niistä varoituksista? 3 päivää kun on kuitenkin aika suuri heitto oviksen pyydystämisessä... Vielä kun se mulla on tosi myöhässä aina.

Tikkuja tikkuja kehiin vaan ;)

Vierailija
14/354 |
07.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan kadota tältä palstalta kun tuli postissa tänään sellaisia uutisia ettei meille ainkaan luomuna vauvaa tule. Miehen siemennestenäytteessä ei ollut yhtään siittiötä. En olisi ikinä tuollaista vastausta odottanut. Aika on varattuna lapsettomuuspolille. Toivottavasti vielä jollain keinolla onnistuisimme lapsen saamaan.

mansikkainen

Vierailija
15/354 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan mansikkaiselle myrkyn lykkäs! Pahoitteluni isosta takapakista ja todella sydämeni pohjasta toivon että löydätte jonkun hyvän ratkaisun pikkuisen saamiseen. Onpa varmasti järkyttävää postista moinen informaatio saada.

Jaksamisia! - yrittäjä

Vierailija
16/354 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän sitä tänne sitten rekata :) Kovasti heinävaavi olisi mielessä, mutta katsotaan miten käy ;)

kp 15/23-25 yk 2

Vierailija
17/354 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, vetää kyllä hiljaiseksi tuollainen uutinen mansikkainen:( Toivottavasti kuitenkin jollain keinolla saatte vielä pienokaisen.

Tämän jälkeen ei tunnu kyllä hyvältä kertoa omia uutisia.. Mutta tehtiin tänään päivällä kolmas:) testi ja tuli selvä toinenkin viiva. Voitte vaan uskoa kuinka onnellinen olen:)

Mammatus rv 4+

Vierailija
18/354 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että teitä onnistaa vielä jotenkin.

Mammatukselle hurjan paljon onnea! Voi kun itsekin jo plussaisin :)

Huomenna pitäis menkat alkaa ja sit päästään yrittään ekaa pienokaista. Intoa täynnä ollaan täällä!

Vierailija
19/354 |
12.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tässä laskeskella missä vaiheessa kiertoni on

on vaan sellainen pieni vika, etten tiedä kuinka pitkä mun kierto on niin ja enkä tiedä mikä vuoto toi oli kun kierukka otettiin pois..

Maijamehi81 yk 1 kp 14/?

tarkottaiskohan toi nyt sit sitä että kierto vois mahdollisesti olla puolessa välissä?? Eipä tuon nyt varmaan niin väliä kun mies on näillä näkymin koko viikon poissa. Lauantaina kyl tuli peittoja heiluteltua

Vierailija
20/354 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten tänne,kp 1/27-30

La olis jotain 20.7 10 paikkeilla,toivottavasti!!!!