Heinäkuun helteiden odottajat 2010...
Jaahas... Se oli taas potku takalistoon tänään tuolta kesäkuun pinosta joten heinäkuulle mätkähdettiin...
Tervetuloa vaan taas seuraavalle kuulle jos ei kutsu käynyt odottajiin vielä.
Sovitaanko nyt vihdoin oikeen kättä päälle että kaikki pomppaa tästä pinosta suoraan odottajiin eikä perusteta enää seuraavan kuun pinoa ainakaan samalla kokoonpanolla ;)
Yrittäjä kp 1 yk 6 (hui!!!)
Kommentit (354)
tuon sun linkin ja yllättävää miten iso vaihtelu voi olla ? Ja kaikki normaalia.
Onneksi mulla ei oikeesti ole nyt sellaine olo että vaivun aivan synkkyyteen nyt (kun jotenkin tosiaan jo tehdessään tiesi, että tuskin se muuta näyttää kun päiväpissa kyseessä ja sit ei kuitenkaan viikkoa edellisestä testistä). On jotenkin luottavainen olo kaikkeen (vaikka välillä pieni epäilys päätä yrittää nostaa ) . Mutta jos alkuviikosta eli ma aamuna on vielä se 2-3 ja aamupissasta sit kyllä alan huolestuu. Hassua että ennen on vaan tehnyt testin ja siihen on tullut viiva (ei edes yhtä vahva kuin kontrolli) niin sillä on menty ja nyt on sit tällainen paniikki ja paskat housussa :D . On sitä hölmö! No vanhuus ei tule yksin ;) ....
Minä kanssa oon käyny sitä ketjua lukee ja huomasin saman homman siellä... eli voi tosiaan miettiä sitten että kuinka yksilöllistä on tuo hormonin tuotanto ja sitten se että miten tuo testi on säädetty, että paljonko pitää olla hormonia että näyttää sen 1-2 ja sit paljon että sen 2-3 jne. miten ne rajat tossa testissä sitten menee. Jos on e. KA:n mukaan elikkäs oikeastaan ehkä jopa "turhaa" tollaiset viikkotestit ??? Vai . Jos oikeen tarkasti ajattelee. Tulee helposti sit turhaan hätä...jos olisi vaan se raskaana/ ei raskaana versio niin voisi olla tyynemmällä mielellä. Tietenkin näyttäähän se viitteitä hormonitason noususta sinun itsesi kohdalla jos useamman teet, mutta jos tekee vaan yhden testi ja siinä ei viikot stemmaa niin sitte voi tulla hätä.
No huh... olipa jorinaa. Mutta ei kun kohti la iltaa - ensin vähän syödään ja sit jos vajuttelun jälkeen kävisi pienen juoksulenkin.
Palataan taas pian Inna
Kirjoitin tänne hetki sitten pitkän tarinan ja kun olin sitä lähettämässä, se hävis. Höh.
Mä olen yrittänyt tänään työstää opintoihin liittyvää paperia, mutta jotenkin mä vaan ajaudun tänne aina vähän väliä, eikä paperi kauheasti etene, vaikka mun aikataulu on sellainen, että sen pitäisi olla valmis tänään. Ei kyl ole, kun mun iltapäiväväsymys on vaivannut jo pari tuntia. Ei piristänyt edes se, että kävin koirien kanssa metsässä käppäilemässä.
Mulla on jotenkin epätodellinen olo. Toisaalta olen kovin innoissani raskaudesta enkä voi olla ajattelematta sitä, mut toisaalta mä en tajua koko asiaa.
Mun kohdalla noi viikkotestit toi kaivattua varmuutta, mut varmaan monen kohdalla herättävät hämmennystä, jos viikot ei testin mukaan olekaan sellaisia kuin pitäis, kun ne on varmaan joidenkin keskiarvojen mukaan määritelty. Lisäksi se on vähän hassua, että testipakkauksessa sanotaan, että sen voi tehdä mihin aikaan tahansa, mutta sit viikkojen määrään vaikuttaa kuitenkin se, koska testin tekee. Voi hyvin olla, että sulla, Inna, olis aamulla ollutkin se 3+. Digitestit on kyl siinä mielessä hyviä, ettei tarvi tihrustaa niitä viivoja, mutta toisaalta tarviiko sitä tietää, onko raskaana jo useamman päivän ennen kuin menkkojen pitäis alkaa. Mä oon paraskin puhuja tästä aiheesta, kun oon kuluttanu muutaman testin tässä näiden kahden raskauden aikana.
Inna, monesko sulla on muuten haaveissa ja minkä ikäisiä sun vanhemmat lapset ovat?
Täällä keskustelu tuntuu hiljenneen. Missä vaiheessa ajattelit, Inna, siirtyä odottavien puolelle? Mä ajattelin roikkua täällä siihen asti, että olen nähnyt sykkeen ultrassa. Käyn lukemassa tota esikoishaaveilijoiden ketjua ja kommentoin sinne harvakseltaan, mutta jotenkin on ulkopuolinen olo siinä ketjussa. Ehkä keskenmenon aiheuttama kyynisyys vaikuttaa.
Mä taidan jatkaa vielä ton opiskelujutun parissa puurtamista. Tai sit menen leipomaan omenapiirakan, kun sellaista tekis mieli ja aineksetkin olis.
Thelma
varmaan jo eveysiltä ainakin. Mulle sattui noin kanssa tuossa päivällä kun sinulle eli teksti meni hukkaan.
Joo kyllä se varmasti sellaista varmuutta tuo ja olen kyllä erittäin onnellinen sinun puolestasi. Ja kyllä olen samaa mieltä että aamulla olisi voinut se 3+ ollakkin :) . Mutta raskaana tässä ollaan kuitenkin ja ikinä en ole noita hcg arvoja e. noiden taulukkojen mukaan nähnyt ja tullut kattoneeksi enkä ajattelleeksi että noin paljon voi olla heittoa ihan normaaliraskaudessa. Raskaana tässä kuitenkin ollaan ja oireet vahvistuu ja se hyvä. Nyt kun kävin juoksee niin huomasin, ettei "massu" ihan tykännytkään tuosta vaan sain aika ilkeitä nippailuja nyt lenkin jälkeen sit tonne alamahaan sivuille (mitkä ovat tutumpia jo aiemmista raskauksista) .
Niin kehtaankohan tämän kaiken testailu "hölmöilyn" jälkeen edes sanoa monesko pienokainen meille olisi tulossa :D . Isäntäkin sanoi, että näkyy olevan niin että mitä vanhemmaksi tulee sitä hullummaksi tää testi touhu menee ;D . No joo. Meille haaveilaan viidettä (ja viimeistä) lasta eli 4 ennestään joista on 2 tyttöä ja 2 poikaa . Nuori nyt 4 v ja vanhin lapsista 11 v.
Jos mää sit kanssa voisin siirtyä kunhan olen ultrassa käynyt siellä eka neuvolassa tai sit sun mukana ;) .... kahtotaan nyt mille tuntuu. Sitä ketjuaku on käyny lukemassa niin tuntuu vaan kamalan "vieraille" ne ihmiset - täytyy varmaan perustaa meidän oma ketju sitte - tai kyllä kai siinä tutuksi pääsee.... Sauna odottaa .Inna
Jospa me Eveysin uutiset kuultais huomenna ja kai CelesteSebastiankin joskus testaa. :)
Inna, hyvä, että oireet vahvistuu, se on kyl omiaan lisäämään varmuutta. Mulla tuli eilen kans jumpassa vähän rajummissa liikkeissä häijyjä nippailuja alavatsaan. Oletko sä juossut aiemmpien raskauksien aikana ja kuinka pitkään?
Ehkä se ei ole niin, että mitä vanhemmaks tulee, sitä hullummaks menee, vaan mä luulen, että se riittää lietsomaan tällaiseksi, kun on kaiken maailman viikkotestit olemassa jne.
Inna, sullahan on jo ihan kiva katras koossa. :) Jos viides tulee, niin sit ootte kyl oikea suurperhe ainakin mun mittapuussa. Meillä jää varmasti määrä vähäisemmäksi. Osittain jo siitä syystä, että aloittaa vasta yli kolmekymppisenä. Ja mulla on tiettyjä haaveita työ- ja opiskeluelämään liittyen, vaikka eihän sitä tiedä, miten mä äitiyteen hurahdan. Katsotaan, mitä elämä tuo tolla saralla tullessaan.
Mulla on kans sellainen olo, että ne siellä heinäkuisissa odotuspuolella on ihan vieraita. Toki on siellä jokunen tuolta esikoiskuumeilijoiden puolelta, mutta ei niihinkään sillä tavalla tutustunut, kun siellä on sen verran paljon porukkaa, että menee jotenkin sekavaksi se keskustelu.
Mä menen nyt pelastamaan omenapiirakan uunista ja lähden huomioimaan myös armasta aviomiestäni, joka potee selkäänsä.
Thelma
Tiiätkö että en muista edes kuin pitkälle, mahaa on kuitenkin jo hyvinkin ollut (viimeisin oli tuplaraskaus niin liikuntaa jouduin vähentää aika nopeaakin kun mahalla oli enemmän kokoa) . Mutta olisiko joskus 24-26 viikolla noissa ykkösraskauksissa alkanut kohtu supistelee liikkuessa niin ilkeästi että on pitänyt lopettaa rajuimmat jumpat ym. Reippaalla kävelyllä on sit jatkettu. Pyrkimyshän olisi että saisi liikuttua mahdollisimman pitkään tietenkin. Tiedän niitäkin jotka vielä edellispäivänä ku synnytykseen lähtö on tullu on käyny juoksee eli hyvin yksilöllistä varmasti. Itse en ole mikään hikipinko liikkuja ja harrastaja, pyrin kuitenkin liikkumaan useamman kerran viikossa oman pään kunnossa pitämiseksi :).
Joo on meillä hieno katras jo kasassa, josta saa kiitollinen olla ja ajattelin vahvasti että se tähän neljään olisi jäänytkin, MUTTA sitten se sen taas pukkasi sen vauvakuumeen ja siinäpä sitä sit oltiin - ja kun mulla tuo biologinen kello tikittää jo niitä viimesiä hetkiä tehdä vauva. Voi kuinka toivonkaan että heinäkuussa meillä sitten olisi oma nyytti kainalossa - jotta tämä pikkuriikkinen masuasukin alku pysyisi nyt matkassa minulla
IHAN OUTO TÄÄ OLI HÄVITTÄNYT OSAN TEKSTISTÄ YRITÄN NYT SIT MUOKATA...
Niin mitähän kirjoitinkaan - niin siihen että vielähän sinäkin kerkeet tässä muutaman pyöräyttää hyvinkin sitten sisaruksesksi esikoiselle , jos vaan haluut :). Niin ja se armaan huomioiminen on tärkeää nyt että sitten kun nyytti on kainalossa - eli ihan oikealla asialla olet :) ...
On täällä muuten hiljaista onkohan täällä enää ketään muuta ku me eveys ja CelesteSebastian ...?
t. Inna
Eli tipuin sitten kuitenkin täältä:( täti löysi tiensä pöksyihin tänään kp 31 tai 32. Ihmeellisiä hyytymiä on tullut, joten olisikohan kuitenkin joku pieni siellä ollut kehittymässä kun ei mulla yleensä mitään hyytymiä ole ja niin myöhässäkin alkoivat:( Voi pientä jos näin on käynyt. No, ehkä meille vielä jonain päivänä suodaan kolmas.
Paljon onnea teille thelma, inna ja eveys odotukseen ja haleja pikkuisille! Ja niitä tarrasukkia, että pitävät kiinni loppuun saakka!
CelesteSebastian
Tänään tipahdin ja aika korkeelta. Olis pitänyt vaan jäädä tänne teidän kanssa kirjottelemaan...harmittaa,et tulikin siirryttyä tuonne odottajien puolelle! Eli kesken meni!:(.. Tänään 7+3. Ihan yllättäen aloin vuotamaan ja päivän aikaan vuoto vaan lisääntyi ja tuli myös merkillisiä hyytymiä...et toivoa ei ole. Nyt täytyy vaan odottaa maanantaihin ja soittaa aamulla päivystykseen. Nyt toivon vaan niin hartaasti,et tulis kaikki itestään ulos,ettei tarvis viel kokea kaavintaa,ku muutenki on tarpeeks rankkaa. Vaik helpotusta tuo tuo meidän ihanaakin ihanampi pikku neiti 1v.! Mitenköhän sitä selviäis ees tästä ilman sitä!?
Toivottavasti kaikkien muiden pikkuiset pysyy matkassa! Oikein paljon teille onnea odotukseen! Tämä taitaa siirtyä suurimman surun hälvettyä elokuista toivomaan.
Salsa08 ja suuri suru
CelesteSebastian no olipa ikävä juttu, että menkat alkoivat. Ja voihan se olla juuri niin kuin sanoitkin tuossa kerran myöhässä olivat.
Salsa08 - olen erittäin pahoillani puolestasi. Olipa ikäviä uutisia. Voimia kovasti.
Itse tein tänä aamun jälleen sen digitaalisen testin ja viikot näyttää edelleen 2-3 , silti yritän pysyä luottavaisena kaiken suhteen. Ajattelin jo tuossa että nyt annan testaamisen olla ja jätän tämän kaiken luontoäidin huomaan - saapa nähdä sitten. Ja jos testaan niin sitten aikaisintaan tiistaina - olisi niin kiva nähdä se 3+ tuossa testissä. Mutta katsotaan nyt. Vielä kuitenkin odottavana mennään. On tämä vaan aika "ahdistavaa" aikaa tämä alku kun saa kaikesta huolehtia ja panikoida. Milloinkahan sitä alkaa ne viikot kun alkaa vaan nauttimaan - ehkä sitten kun se 12 on ylitetty.
Inna
Olipa täällä ikäviä uutisia odottamassa. CelesteSebastian, kurjaa, että menkat alkoivat, kun niiden myöhässä oleminen kuitenkin aina herättää toivoa. Tsemppiä uuteen kiertoon! :)
Salsa08, olen niin pahoillani! *halaus* Voimia. Toivotaan, että tyhjenis itsestään. Pääsee niin paljon helpommalla. Ja toivotaan, että sulla kävis yhtä hyvä tuuri kuin Innalla ja mulla, että tärppäis seuraavaan kiertoon, jos niin toivot.
Luotetaan Inna sun kohdalla siihen mun linkittämän taulukon vaihteluväliin ja tarkoittaahan toi 2-3 sitä, että 5 viikkoa voi olla kasassa. Koska sä teitkään sen ekan plussan?
Mulla on viime viikkoina jäänyt liikkuminen vähemmälle työ- ja opiskelukiireiden takia ja kyl mä sen verran sen keskenmenon jälkeen vaivuin synkkyyteen, että mieluummin makasin sohvalla kun olisin lähtenyt jumppaan. Toivotaan, että nyt liikuntainto säilyis ja pystyis liikkumaan.
Siinä oot Inna oikeassa, että tää on aika ahdistavaa tää alku. Itseni tuntien tää huoli ja murhe jatkuu varmaan siihen asti, kun tunnen liikkeet tai jopa loppuun asti. Toivottavasti mieli vähän rauhoittuis sit, kun on viikkoja 12, jos sinne asti päästään.
Mä oon nyt jotenkin tosi alamaissa tänään. Täällä oli ihmisillä ikäviä uutisia, mä oon taas valvonut aamuyön, liukastuin oikein kunnolla meidän pihalla ja teloin selkäni, olin unohtanut maitopurkin pöydälle yöksi, joten jäin ilman joka-aamuista must-juttua eli maitokahvia. Ja tässä tilassa kun olen, pillitin tietysti kaikkia noita. Huokaus. Ei kai tää päivä voi enää mennä kuin parempaan suuntaan. Toivottavasti Eveysin uutiset olis parempia!
Thelma
CelesteSebastian: Olen pahoillani tädistä!!
Toivottavasti pian onnistaa.
Salsa08: Olen todella pahoillani ikävistä uutisista. Voimia!
Sorruin sitten eilen tekemään testin. Mies kävi ostamassa mulle apteekin herkän testin..siis se first signal kasettitesti. Siihen tuli heti parin minuutin odottelun jälkeen hyvin heikko viiva. En siltikään juhlisi kun tein tällä testillä joskus aikaisemminkin niin siihen tuli kaksi viivaa tosin puolen tunnin viiveellä eli silloin kun sitä testiä ei sais enää katella. On vaan koko ajan skeptinen olo ja en usko raskautta ennen kuin viiva on todella selkeä. Tuntemukset mahan seudulla on koko ajan sellaiset että joko kuukautiset tekis tuloaan tai että raskaana ollaan..tiedä sitä sitten miten asiat on.
Mutta luulis että testissä näkyis jo selkeät kaksi viivaa. No kahdessa aiemmassakin raskaudessa ultrassa viikot on on ollu parikin viikkoa pienemmät kuin oon luullut että ehkäpä sen puoleen vois olla toivoa että raskaus olisi mahdollinen ja ne haamut vahvistuis vielä.
No odotellaan edelleen.
Kp 37/30-35
... Niin voi olla että on kasassa se viisi ja pitäisikin olla hyvinkin . 8.11 tein ensimmäisen oikein oikein oikein haalena postiviisen testin. Toivotaan että hormoonin määrä menee mulla tosiaan siellä alatasolla eikä ole kyse jostain ikävästä. Ja sen suhteen yritän nyt toiveikas olla! (Välihuomautus: inhoan jo muuten noita viikko testejä enkä koskaan enää rupea niitä tekemään - vaan tyydyn pelkästään viivoihin tai digin yksinkertaisimpaan muotoon niin ei pää ihan hajoa ;) ) . MUTTA tietenkin toivon eniten sitä ettei mun enää tarttisi tätä kaikkea alusta aloittaa vaan saataisiin tämä piiperoinen nyt kunnialla maailmaan :) .
Voi thelma sun ja maitopurkin ja aamukahvin kanssa - eipä aamu kyllä pahemmin enää voi alkaa ;) ....
Halaukset ja voimia kaikille Inna
Vielä mukana, vaikka perjantaiaamuna negan testasinkin. En luovuta, ennenkuin täti saapuu. Voihan olla että tää kierto on ylipitkä tai ovis on myöhässä tai jotain, kun tää kierto alkoi keskenmenolla. Rinnat on vähän kipeet, kokoajan tekee mieli napostella jotain ja syön isoja annoksia, kaikki itkettää (myös eilinen iltasatu, jossa Franklin eksyi metsään). Eli olo ei ole ihan normaali.
Osanotto kaikille pienen toiveen menettäneille.
Meillä noi kaks pojanviikaria olen testannut niin ettei mies ole tiennyt, mutta tuloksen olen kyllä heti kertonut. Keskenmenon testasin siten että mies tiesi milloin testin tein. Vuodosta en aluksi ollut niin huolissani, kun esikoisesta vuosin myös alussa, mutta olo ei vain ollut missään vaiheessa "raskautunut". Ennen esikoista oli testejä tullut tehtyä kymmenittäin vuosien varrella ja sen ekan plussan jälkeen taidettiin vielä 5 erimerkkistä testata :) kuopuksesta riitti yksi testi.
Rontsukka, joka toivoo joko plussaa tai menkkoja
.... erittäin kökkö fiilikset. Nyt tuntuu ERITTÄIN vahvasti sille, että kaikki ei ole kunnossa... raskausoireet ovat laantuneet (pissahätä, ällöolo, tissien arkuus ?) ja eilen illalla nipisteli kohtua erittäin ikävän tuntuisesti. Nyt vähän hirvittää kyllä ja mieli on matalalla. Tietysti sisimmässäni toivon, että tämä ei ole sitä mitä pelkään....
Mitäs teille muille ? Inna
Inna, toivottavasti sun fiilikset eivät pidä paikkaansa ja asiat ovat hyvin. Pidä meidät ajan tasalla.
Mä kävin eilen täällä illalla lueskelemassa, mut en jaksanu kirjoitella, kun mulla oli eilen tosi huono päivä alkaen siitä oman mokan vuoksi väliin jääneestä aamukahvista. Päivä jatkui samanlaisena. Olin eilen just sellainen stereotyyppinen kärttyisä raskaana oleva nainen.
Mä olen taas herännyt aamuyöstä ja iltapäiväväsymys rupeaa iskemaan päälle. Mä olen oikeastaan onnistunut olemaan aika lailla ajattelematta tätä raskausasiaa tänään, paitsi kyllähän se vaikuttaa, kun olen nyt tällainen itkupilli, että meinaan kaikesta itkeä. Ja kuitenkin näennäisesti tyynen pinnan alla kytee epävarmuus. Mieleiala ei ole muuten kauhean korkealla. Meillä on töissä aika sekava tilanne ja se pistää mieltä matalaksi. Omalta kohdalta tilanne on melko ok, kun on määräaikainen sopimus kesään asti, mutta läheisen kollegan tilanne näyttää huonommalta. Jos olis ollut huono tuuri, olisin voinut olla hänen asemassaan.
Mun raskausoireiden voimakkuus vaihtelee hirveästi päivittäin. Välillä on huonompi olo ja välillä parempi, rinnat eivät ole enää yhtä kipeät, mutta väsymys ja aamuvalvomiset on ja pysyy.
Thelma (5+4?)
Täällä mä edelleen roikun kun ei tätiä kuulu..Missä kummassa se oikein kuppaa? Höh.. Kun ei ole mitään raskausoireita ja nuo testit näyttää mulle lähinnä roskishaamuja niin kyllä kummastuttaa. Ois se kiva päästä jo tästä piinasta pikku hiljaa. Nyt siis Kp 38/30-35
Ehkäpä kroppa sitten vielä ihan sekasin kun tosiaan vasta yhden kerran täti vieraillut raskauden jälkeen.
Inna Tsemppiä!! Toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa!
No voi eveys - kylläpä se sinuakin piinassa pitää. Toivottavasti siitä haamut vahvenisi .
Itse tein tänä aamuna jälleen sen digitaalisen viikkotestin (ja se oli elämäni viimeinen digitaalinen viikkotesti) ja viikot eivät ole viime viikon maanantaista eikä tämän viikon sunnuntaista nousseet mihinkään vaan ovat edelleen se 2-3. Elikkäs onko meidän vauvelin alku lopettanut kasvun? Vai kuuluuko tämä siihen 8% ettei testi oikein näytä viikkoja. No mene ja tiedä... mutta pahoin pelkään, silti vielä en haluaisi toivoa vielä menettää. Hoitakoon nyt luontoäiti tätä eteenpäin niin kuin parhaakseen katsoo - ja odotetaan - testit ei sitä pikkuista siellä kasvamassa pidä. Mutta kaikille mukavaa tiistaipäivää. Inna
Eveys, toivotaan, että noi sun haamut vahvistuis. :)
Inna, mä pidän kovasti peukkuja, että sun kohdalla olis kyse siitä, ettei viikot täsmää. Tsemppiä ja jaksamista odotteluun, että tilanne selviää.
Omaa napaa: Eipä tässä kummempaa kuin aaltoilevaa pahaa oloa, järkyttävää väsymystä (yleensä alkaa ip, tänään jo kymmenen aikaan aamulla) ja odottelua. Huomenna soitan neuvolaan.
Thelma 5+5 kai?
Apua..tekstit häviää taas itekseen..
Puolt tuntia sitten tein testin, joka näytti sitten hyvin selkeää plussaa!! :D
Nyt vaan huolestuttaa että miks ihmeessä tuo plussa tuli vasta nyt kun on kp 39?? Ei lupaavalta vaikuta! Ja kun ei oo mitään oireitakaan muuta kuin ajoittain mahakipua. Kahdesta ekasta muksusta tuli kunnon oireet heti alkuun ja sain plussan heti kun kuukautiset oli myöhässä ehkä vähän aiemminkin. Että varovaisin mielin olen..
eveys :) . Hieno juttu. Ehkäpä ne raskaudet on kaikki erilaisia ja hormonitasot erilailla nousee eri raskauksissa? Onnea vielä plussasta.
Mites Rontsukka? Vai onko sun viesti menny multa jotenki ohi ?
Täällä ei mitään erikoista... ollaan ja odotellaan ja katsellaan. Päivällä olin aistivinani hetkittäistä pienen pientä ällötystä, mutta mene ja tiedä sitten :) . Tissit edelleen isot, ei muita oireita. Ai niin janottaa koko ajan ihan hulluna! Minnekkään ei mitenkään erikoisesti koske tai kolota..... mietityttää kovasti vaan tuo digitaalinen testi ja sen antamat viikot.... mutta uusia testejä en enää tee :) . Tää raskaus on nyt hyvin testattu.
Thelma ilmoittelehan sitten mitä sinulle neuvolasta sanoivat. Meinaatko saada jo ultra-ajan huomenna varattua ? Koeta jaksaa uupumisen kanssa. Mulla ei nyt ole ollutkaan sitä uupumista niin kuin siinä keskenmeneessä silloin oli - aivan tajuton ja mietinkin kun muutenkin kaikki oireet oli niin voimakkaita silloin ja sitten sekin kun sieltä tuli selvästi kaksi sellaista isoa klönttiä että olisiko se voinut olla taas kaksosraskaus ?? No mene ja tiedä ja mennyttä jo on niin turha miettiä...
Terkuin Inna, joka toivoo että pikkuriikki pysyy matkassa ja melkein itkeekin jo valmiiksi sitä murhetta jos ei pysykkään....
Inna: *halaus* Älä vaivu synkkyyteen. Mähän tein keskiviikkona sen normitestin päivällä ja testiviivahan oli selvästi vaaleampi kuin kontrolli, vaikka nyt sit näyttikin aamulla tehty testi heittämällä sitä 3+.
Kävin tossa yks päivä odottavien puolella lukemassa heinäkuisten ketjua, etten ole ihan ulkona, jos sinne pääsen hyppäämään. Siellä oli joku, jolla pitäis olla viikkoja 7, ja hänellä viikkotesti oli näyttänyt päiväpissasta 2-3. Eli laitetaan tää nyt vaan ajankohdan piikkiin ja maltat sit tehdä sen seuraavan aamulla, eiks joo. :)
Löysin muuten hyvän linkin (http://metku.net/~pesu/faq.php) noihin hcg-pitoisuuksiin liittyen. Siellä on taulukko, josta näkee, kuinka paljon se määrä voi heitellä. Eli normaalivaihteluvälikin on tosi iso.
Thelma