Heinäkuun helteiden odottajat 2010...
Jaahas... Se oli taas potku takalistoon tänään tuolta kesäkuun pinosta joten heinäkuulle mätkähdettiin...
Tervetuloa vaan taas seuraavalle kuulle jos ei kutsu käynyt odottajiin vielä.
Sovitaanko nyt vihdoin oikeen kättä päälle että kaikki pomppaa tästä pinosta suoraan odottajiin eikä perusteta enää seuraavan kuun pinoa ainakaan samalla kokoonpanolla ;)
Yrittäjä kp 1 yk 6 (hui!!!)
Kommentit (354)
elikkäs mulla tyhjeni kohtu itsestään. Vuoto alkoi 10.lokakuuta ja 13. sekä 15. päivä tuli isot klöntit ulos ja 16. päivä vuoto loppui kuin seinään... ja jo seuraavalla viikolla raskaustesti näytti negaa kun testin tein varmsitaakseni että kohtu on tyhjä.
Ja nytten tänä aamuna (ei aamupissasta) sitten tein testin uudelleen ku kummasti hajut on ruenneet tekemään tepposia ajottain ja sitten huomasin eilen tihruttavani oudoista asioista taas. Ja raskaustestiin ilmestyi oikein oikein haalea viiva. Ja jos kierto lasketaan keskenmenon eka vuotopäivästä niin kietopäivähän olisi se 29 (mulla kierto noin 26 yleensä) ja sit jos siitä ku alkio tulee ulos niin onko se sit se 25. Elikkäs mikä on tämä haamu ? Se jää nähtäväksi. Raskausoireita kuten rintojen arkuutta ei nimittäin nyt ole ... vain tosiaan hajut on ruennu ottaa nokkaan jne. Mutta katsellaanpa kuin käy. Vahvistuuko viiva loppuviikosta vai ei ja missä vaiheessa mahtanut ovis olla ja millon sit laskettu ... paljon kysymyksiä, mutta eiköhän niihin vastaus tuu aikoinaan jos on tullakseen. Ja voihan se olla ku se on noin haalea, että on ottanut vain kosketuksen kohdun seinään... en tiiä ... Jotenkin vain pelkää edelliskuun keskenmenon jälkeen vähän kaikkea. Anteeksi sekalainen teksti,mutta niin on olokin :) . J Mukavaa sunnuntaita kaikille.
Taitaa sittenkin siirtyä varovaisesti tuonne odottajien puolelle. Eli tänään aamulla tein testin uudestaan kp41/30 ja nyt ei jääny lainkaan epäselväks!:) Plussahan sieltä pärähti ennen tarkistusviivaa...ei tarvinnu odotelle edes sitä 2min!:) HUI! Nyt täytyy vaan vauttia tästä ja olla pelkäämättä keskenmenoa!
Paljon plussatuulia kaikille! Toivottavasti tapaamme pian odotuspuolella!:)
Hämmentynyt Salsa08 rv5+4
Mitä parhain isänpäivälahja tuleville isukeille, jos plussasit tänään.
Mulla alkaa piinailut taas olla käsillä. Tädin tulopäivä ois torstai...uskon et tulee. On ollu niin hektistä tuolla työmaailmassa et stressitaso on huipussaan. Tuun sit ilmottamaan miten tän rouvan käy.
Pikku3 yk4 kp24/28
Tänään olis dpo13 mutta ei ehtinyt hakemaan testiä apteekista ja olin ihan varma negasta... Testasin nimittäin salaa itseltänikin jo perjantaina ja negan tietysti... Nyt ollaan perus kierrosta jo 5 päivää myöhässä mutta se johtuu lugesteroneista joita nyt ekaa kertaa käytän... Tissit eivät ole "laskeneet" vaan ovat ihan täyttä tavaraa edelleen... Tänään huomasin että nännit on tummuneet ihan kunnolla... ja vielä että kosteampaa on kuin yleensä... Vaan kaikki voidaan laittaa noiden hormonien piikkiin...
miinuksena vielä tänään tullut hiukan rusehtava "juttu" joka indikois mensujen tuloa..... Kauhunsekaisin tuntein täällä jatketaan ja tiistai aamulla testataan jos vielä on tarvetta...
IHAN KAMALAN JÄNNITTÄVÄÄ!!!
Tänään tarttui kaupasta mukaan testipakkaus. Ihan vain varmuuden vuoksi, vaikka testaus olisi aikaisintaan loppuviikosta. Katselin hetken hintoja ja totesin, että 2 testin paketin hinta oli 4,10 ja yhden 4,90. Loogisuus hieman kadoksissam eli vaikka toista ei tarvitsisikaan niin näin säästää silti. Ja tämä siis ainakin jumbon Prismassa.
Kun siinä kahden testin paketissa on liuskat ja yhden testin paketissa on puikko ;) Eli eri tuote kyseessä... sama tulos toki tulee molemmilla... Toisessa vaan joutuu leikkimään pissalla eri tavalla...
Täällä ei tarvittu testejä, vaan menkat siirsi tylysti elokuun pinoon. Perkele jos suoraan sanon.
Nyt sitten jännäämään viimeistä plussausmahdollisuutta tämän vuoden puolella. Toivottavasti 1. terolutiton kierto ei veny..
Tsemppiä vielä heinäkuuta toivoville!
pienimyy kp 2/30-32
Toivottavasti elokuussa tärppää pienimyy. Mitäs Thelma, Rontsukka...ja muut ? Oletteko testailleet jo ?
Mulla näyttää se haalean vaalea viiva vahvistuvan,
tein eilen illalla testin (en koskaan oo tehny aamulla ku en ikinä sinne malta odottaa :D ) elikkäs nyt jos hyvin käy niin näyttää niin että yhtiäkään menkkoja ei tullut ennen uutta raskautta. Outoa vain on että verrattuna siihen lokakuun alussa keskenmenneeseen niin mulla ei ole nyt väsymystä (?) eikä rinnat kipeänä (?) ainoastaan vähän turvonneet. Onko muilla alkuraskaudessa ollut maha sekaisin ? Mulla on nyt nimittäin ja niin oli siinä keskenmenneessäkin. Jotenkin vähän mietityttää voiko näin onni potkaista ja raskautua näin pikaisesti km;n jälkeen. Mutta nyt on vielä pidettävä kuitenkin tunteet taka-alalla suojellakseen itseään, vielä on monta viikkoa edessä että päästään suurimpien riskien ohitse - ikäkin (36v) niitä riskejä nostaa.
Kaikille plussanneille onnea. Ja onnea kuumeilijoille yritykseen. Itse en vielä aio odottajien puolelle siirtyä, jotta ei ole niin kova pudotus jos kaikki ei hyvin menekkään (kyyninen ? , no ei oikeesti, mutta opiksi ottanut edelliskuusta) . Mutta kuitenkin nyt tuntuu hyvälle ja itsekseni hykertelen....
Onnea Inna! Näinhän ne joskus vättää että km jälkeen olis hyvät mahdollisuudet tärpätä heti uudestaankin...
ON....
Mulla ei käynyt taaskaan tuuria... Kyllä noi luget siirsi menkkojen alkua ja vielä niiden lopettamisen jälkeenkin meni tavattoman kauan että alkoivat mutta alkoivat kuitenkin ja niin kamalilla kivuilla että olen tänäänkin kammennut itseäni sängystä ylös viisi minuuttia (selkä sökönä nyt menkkakipujen sivutuotteena)
Lugesteronit olivat kamalahko kokemus minulle ja pistää miettimään haluanko kokeilla enää uutta kiertoa vaan kun ei sitä pentua taida muutoin alkuun saada niin pakko se olis.
Pohdiskelin myös tuossa ns. hermolomaa kahdeksi kierroksi, eli pakotan itseni unohtamaan kaikki kiertopäivät ja muut kun kalenterikin niin sopivasti pian vaihtuu... Jos antaisi vaikka tammikuussa seuraavan kerran luvan alkaa katsomaan kiertopäiviä niin onnistuessaan varmaan parantais mielenterveyttä.... Nyt meno on niin suorittamista ja "onnistumisen hakemista".
Meillä ei ole mikään varsinainen kiire saada lasta eikä edes vauvat himota sillätavalla kuin monilla muilla varmaan... en ole nii vauvaihminen, mutta tämä turha vehkaaminen ja jatkuva epäonnistuminen on minulla päässäni ongelma. Miks muilla mut ei mulla... Miten voi parantaa onnistumisen mahdollisuuksia.
Ahdistavaa ja idioottimaista tämä touhu on.....
Yrittäjälle ja muille tuskailijoille jaksuja!
Inna4 jo tuossa kyselikin, olenko testaillut. Mun oli tarkoitus testata vasta vkl, mutta koska olen ollut ihan toivoton itkupilli tänään, ajattelin, että kai se kaapissa oleva ClearBlue pitää käyttää, että saa tietää, olenko raskaana vai muuten vaan seonnut. Onneksi kyseessä oli digitaalinen testi, joten ei tarvinnut himmeitä viivoja tihrustaa. Testissä luki Raskaana, Gravid. :) Kovin on aluillaan, kun tänään olis kiertopäivä 27.
Mulla on hyvin samanlaiset fiilikset kuin Inna4:llä. Olen tosi iloinen raskaudesta ja siitä, että tärppäs heti keskenmenon jälkeen, mutta toisaalta oon tosi kyyninen sen suhteen, että niinköhän tää jatkuu. Siksi en aio odottajien puolelle vielä siirtyä. Jos tilanne on tämä vielä parin viikon päästä, niin ehkä sitten.
Thelma, joka itkee ja nauraa täällä vuorotellen
Onnittelut plussasta! Kaverini sai myös keskenmenon ja tuli heti km:n jälkeen uudelleen raskaaksi ja nyt onnellisesti jo puoliväli häämöttää!:) Et kyllä se onni voi potkia!:) Nyt kyynisyys vaan pois! Vaik helpommin sanottu...itellä välillä kans kyynisyys painaa päälle!
Ite kans samoissa tunnelmissa mietin,et voiko onni niin potkia et ekalla yrittämällä tulee raskaaks! Nyt vaan yritän olla pelkäämättä sit keskenmenon mahdollisuutta ja olla vaan onnellinen!:)
Mut kovasti onnea kaikille plussanneille ja paljon plussatuulia jännäilijöille!
Salsa08 rv6+0
... Onnea Thelma! Pitäisiköhän itsekkii tollanen digitaalinen vielä tehdä :) ! Ja kiitos onnittelijoille.
Soittelin tuossa neuvolaan ja kerroin tarinaani ja kysyin jotta mitenkä edetään tässä tapauksessa nyt sitten niin he siellä vähän ihmeissään olivat (lääkäri ja th) että näin nopiaa olisin uudelleen raskaaksi tullut.... ( Kerroin heille että testi on negaa näyttänyt km:n jälkeen (2 testiä) ja nyt on 2 testissä ollut vahvistuva viiva )... tuumivat jotta noinkohan tuo onkaan aiemmin kesken tullut. HUOH. No on se sen tiiän ja negat on testit ollu ja kaikki oireet hukassa.
No he haluavat nyt sit asiaa varmistaa ultralla ja aika siihen on viikonpäästä perjantaina (en vaan tiiä mitä ne meinaa siellä nähdä ku viikkoja sillon ehkä jotain 5+) koska nyt jotain 4+. Mutta kahtellaan kuin käy... mutta ihanan hyvä fiilis kuitenkin sisällä. Hih. Oireita vaan vain vähäsen muutoin - rinnat turpoilee jonkin verran.
Tuolla noi testit on vessan kaapissa ja saavat siellä toistaiseksi ollakin. Mulla olis mahdollisuus testata vasta ens viikon alkupuolella ja koska kierto on yleensä sen 34 päivää niin taitas mennä loppuviikon puolelle.
Eilen sain pienen paniikkikohtauksen kun nous kuume yllättäen lähelle 39 astetta. Onneksi oli tänä aamuna poissa. Epäilen että tais olla ruokamyrkytys, kun oli mahakin vähän sekaisin. Kyllä säikähdin että tuli sika kylään. Lapset sai eilen rokotukset sika- ja kausi-influenssaa vastaan, joten nyt jos pari viikkoa oltais ilman niitä niin olis edes lapset suojassa :)
On aika epätodellinen olo, tosin tää pahoinvointi on aika todellista.
Inna4: Päädyitkö tekemään sen digitaalisen? Aika kummallinen vastaus sieltä neuvolasta. Sullahan vissiin meni kesken jonkin verran ennen mua, niin onhan siitä sen verran aikaa, että seuraava kierto on ehtiny sellaiseen vaiheeseen, että voi olla uudestaan raskaana.
Mä ajattelin mennä ottamaan possuflunssapiikin la, kun mulla on astma. Niin ajattelin, että nyt on tuplariskit. Eiköhän se rokote aiheuta vähemmän haittaa, kuin mitä itse tauti aiheuttais.
sitä digitaalista :) . Huomenna aattelin kuitenki aamulla vielä tehdä yhden testin :D . Ilmassa kuitenkin oireita jotka voimistuu tai sit ne on mun pään ongelmia :) . Ällöttää - siis ällöttävä olo. Ja sehän on vain ihanaa...
Aika kumma minunkin mielestä vastaus mutta vien niille kaikki testi puikot negatiivisesta lähtien sinne nähtäväksi niin näkevät sitte niistä hormoonimäärien lisääntymisen. Hulluksihan tollaset vastaukset ihmisen saa ;) . Mulla alkoi vuoto 10. lokakuuta... että kyllä siinä kerkee ku 26. on mun kierron pituus keskimäärin.
Possunuhaa vastaan en ole jostain syystä uskaltanut itseäni rokottaa ainakaan vielä enkä ainakaan nyt vielä :) . . . työn puolesta olisin sen kuitenkin saanut jo.
Palataanpa pitää mennä.
Tervehdys kaikille!
Silloin tällöin olen täällä kuumeilijoiden luona piipahtanut, jos joku muistaa:)
Kolmas olisi meille nyt tulossa, jos nyt on tärpännyt. Esikoinen (poika 7/2002) ja toinen (tyttö 5/2005)
Olisi mukava piinailla yhdessä, kun täällä vaan mietiskelen mielenkiintoisia oireita..
CelesteSebastian kp 22 tai 23/28-30 Luultavimmin tuo 22, sillä en laittanut ylös (tyhmä minä) tuota ekaa kiertopäivää:/ Aika hyvin kuitenkin molemmat täsmäis 3.11 illalla puputteluun:)
Toivottavasti mahdollisimman moni saisi plussan!
Itselläni täällä omituisia oireita tai mitä sitten ikinä ovatkaan:
-kp 13 tai kp 14 puputtelua ti 3.11 iltana
-ke tai to jotain tuntemusta alavatsalla
-kp 17 tai kp 18 la 7.11 tuntemusta alavatsalla
-tällä viikolla ajoittan joitain outoja nippauksia alavatsalla ja välillä kuin joku vetäisi jossain kohdunsuulla??
Ovislimoja tuli kyllä silloin puputtelun aikoihin kivasti joten kaikki on mahdollista jos onnea on..
No niin elämäni ensimmäinen digitaalinen testi takana.... ja vilkutti iloisesti tekstiä raskaana. MUTTA menin niihin alempiin viikkoihin enkä 2-3 niin kuin "oletin" kun varmahan ei voi olla. Mutta jos se just siinä kakkosten vaihteessa niin silloin varmaan ihan ok koska parisen viikkoa varmaan siitä pitäisi olla... Nyt mennään näillä, toivotaan parasta ja yritetään olla pelkäämättä pahinta ja toivon että meidän pikkuruinen "Helmi" jaksaa kasvaa. Ja senhän näyttää aika... mitä tuleman pitää.
Kuinkas Thelma jakselet entäs muut...ei taida paljon täällä heinäkuun kuumeilijoissa enää väkeä olla ? On siirtyneet joko odottajiin tai elokuisiin. Itse sinnittelee täällä vielä niin kauan kun olotila varmistuu itselle.
Aurinkoista päivää - kiva päivä tulossa. Ensin työt ja sitten saadaan illaksi rakkaita vieraita
... millon sulla on testailun aika ? :)
oon tähän asti lähinnä lukenut ahkerasti ja joihinkin muihin keskusteluihin vähän osallistunut..
Meidän perheessä tilanne on tämä: Meillä on kaksi lasta. Esikoinen on kohta neljä vuotias ja nuorimmainen on 8 kk. Kolmannen "yrittäminen" alkoi jo heinäkuussa, mutta nyt kun lokakuussa tuli ekat kuukautiset raskauden jälkeen niin pääsee oikein kunnolla yrittämään..tietää vähän paremmin milloin kannattaa peittoja heilutella :D
Nyt menossa kp 23/30-?
Eveys