Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuun helteiden odottajat 2010...

04.10.2009 |

Jaahas... Se oli taas potku takalistoon tänään tuolta kesäkuun pinosta joten heinäkuulle mätkähdettiin...

Tervetuloa vaan taas seuraavalle kuulle jos ei kutsu käynyt odottajiin vielä.

Sovitaanko nyt vihdoin oikeen kättä päälle että kaikki pomppaa tästä pinosta suoraan odottajiin eikä perusteta enää seuraavan kuun pinoa ainakaan samalla kokoonpanolla ;)

Yrittäjä kp 1 yk 6 (hui!!!)

Kommentit (354)

Vierailija
41/354 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni kesäkuinen vessasta alas ja nyt olis sitten toiveissa että nopeesti tärppäis uudestaan ja pysyis kyydissäkin. No, yrityskierto 2 siis lähtee käyntiin. Onkohan nyt sitten kp2, vai mitenköhän se keskenmenon jälkeen lasketaan. Hassua, miten sitä oli alusta asti varma ettei se raskaus ole "oikea", tai siis että kaikki ei ole kohdallaan, siksi kai keskenmenokaan ei tunnu niin pahalta.

Rontsukka ja molemmat pojat jäähyllä riehumisen vuoksi

Vierailija
42/354 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontsukka (ja muutkin ), samaisesta pinosta minäkin pois putosin , saman kohtalon kokeneena kuin sinä. Ja mietiskelly tässä olen, jotta mitenkähän ne kiertopäivät lasketaan km:n jälkeen? Vai täytyy varmaan nyt vaan odotella ja kuulostella kehoa ja ensimmäisiä menkkoja joista sitten laskeskelee, mutta ennen kaikkea ku omia "himojaan" kuulostelee ;) . Mulla oli kanssa vahvana se tunne tuossa keskenmenneessä raskaudessa, että kaikki ei mene hyvin, jossain sisällä sen "tiesi" alusta asti eikä uskaltanut satasella iloita vaikka yrittikin .... koville mulla silti ottanut ja tihrustaa olen joutunut. Mutta nyt uudella voimalla eteenpäin ja toivotaan että jossain vaiheessa vain tärppää...heinäkuisiin tuskin tästä enää kerkee kuitenkaan. Mukavia vauvantekohetkiä vaan kaikille toivottelen :) ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/354 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin tuossa yllä kuvassa ihan ihan haaleen vaalea viiva on :) ....

Vierailija
44/354 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin just että menis ihan heinäkuun lopulle, jos kp 1 on km-päivä. Hassua ettei km edes itketä?? No taitaa tuo mies ottaa paljon raskaammin kun on ollut niin hiljainen. Tänään on vuoto jo vähäistä, joten tais kestää kunnolla vain eilisen illan. Nyt nokka kohti tulevaa ja jos vaikka ottais valkkarilasillisen kun pojatkin jo nukkuu.

niin ja on se munkin mielestä 2viivaa :)

Rontsukka

Vierailija
45/354 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh... nyt ei kannata taas heikkohermoisten lukea mun pohdintojani... Ihan 100% oman navan... tai navan alusen tuijotusta...

Elellään taas sitä aikaa kuukaudesta kun alkaa nää menkkamaiset kivut eli "ovulaation" aikaa. Tissit kasvaa ja maha vihloo vihlomistaan. Nyt kuitenkin olen pissinyt ovistikkuihin ja aivan tyylipuhdasta negaa näyttää päivä toisensa jälkeen. Tossa kp 11-13 paikkeilla tuli sentään haamua mutta nyt tulee enää ihan juuri valoa vasten näkyvää haamua... ko taitaa olla 16 tai jotain...

Sitten se ällötys kohta.... Hävettää jo etukäteen... Eilen sitten kalenterin tarkkaan sinä päivänä kun yleensä alkaa nää tissit turpoomaan ja muutoinkin ns. ovis oireet, tuli mulla papruun sellanen TODELLA iso kirkas limaklöntti. Nyt siis puhutaan yli peukalon kokoisesta sitkeästä kirkkaasta limaklöntistä joka on siis jostain irronnut (olisko kohdunkaulassa sellanen tulppa? ihan niinku muistaisin jostain koulukirjasta... muulloinkin kuin raskauden aikana siis...) Sitkeä ei tarkoita venyväistä vaan ihan kiinteä jutska... En ole KOSKAAN ikinä kuuna päivänä bongannut moista veijaria ja sen jälkeen alkoi ihan heti taas nää perus menkkamaiset kivut jotka jatkuu nyt taas toista päivää ja varmaan menee vielä se 2 päivää lisääkin niinku aina....

On tää vinkee tää ihmisen kroppa. Enpä sentään enää usko näitä oireita raskautumisoireiksi (niinku ekat muutamat kierrot) vaan yhdistän selvästi jonkunmoiseen ovishommaan. Pari päivää ennen tätä oli äärettömän etova olo, joka sekin on bongattu nyt kolmena kuuna peräkkäin samoihin aikoihin.

Nyt sitten vaan peittoja heiluttelemaan vielä muutamaksi päiväksi ja sitten odottelemaan että taas saa todeta aloittavansa uuden kierron uudessa pinossa... Niinhän se oli että pessimisti ei pety....

Vierailija
46/354 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelotin kaikki pinosta... Anteeks...

Minä voin melkeen suoraan pöllähtää seuraavaan kiertoon sitten höpöttelemään yksinäni, sillä en ole bongannut ovista tikuilla ja päätin että menen näiden kipujeni kanssa kynikselle kyttäämään mikä siellä tunnelinpäässä oikeen viiraa.

Minkäänmoisia odotuksia mukavasta isänpäivälahjasta ei siis ole isännälle antaa. Kun nyt selviäisin näistä välikivuista että pääsen menkkakipuihin... Pitäkää tilastot korkeella ja hommatkaa niitä pirun plussia nyt!

Vierailija
47/354 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä, mäkin olen pongannut aina välillä tommosia klönttejä, mutta eikös oo ihan normaalia tietyssä vaiheessa(ovulaation kohdilla?)kiertoa..

Joo olis kyllä aika tosi ihana isäinpäivälahja!!

Vierailija
48/354 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et suinkaan pelottanut pois. Olin hiljaa koska en asiasta mitään tiedä. Kai se ihan normaalia kuitenkin on :)

Ei mulla oikeen ole mitään uutta kerrottavaa tähän väliin. Eilen oli kp 14, en tiedä ovuloinko. Vaikea sanoa kun en vielä kiertoani tunne.. Voi olla et ovulaatioon on vielä pitkäkin aika. Hankalaa tää e-pillereiden lopetus, ku sit ei yhtään tiedä millanen se oma rytmi on :D

Vierailija
49/354 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjä, uskoisin että on ihan normaalia. muistaakseni mullakin tullut joskus jotai ton tapasta. ja voihan asian tarkistaa lääkärillä!

mp90, mulla oli sama tilanne viime kierrossa. Olin just lopettanut pillerit (meliane) enkä tiennyt mitään kierrostani. Oletin sen olevan 28-29, ja menkat alkoivatkin kp29. mikä on hyvä, koska oon ymmärtänyt että menkat voivat jäädä jopa kuukausiksi pois pillerien lopettamisen jälkeen.

Ovulaatiosta sen sijaan ei ollut mitään käryä, luulen etten ovuloinut ollenkaan koska esim mitään limoja en havainnut. munasarjat kyllä kipuili jonkin verran. Puhumattakaan muista ihanista oireista jotka ilmaantui kun hormonitoiminta käynnistyi pillereiden jälkeen :D

Nyt kp6 ja ovista odottelen ens viikonlopuks. Jospa sitten tärppäis!

Tää odottelu on vaan tylsää ja aika kuluu hitaaaastiiii....

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)

miukuli kp6/28-30 yk2

Vierailija
50/354 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvakuumeillut jo pitkään ja viimein olen saanut miehenkin mukaan intoilemaan. Eli kolmannen yritys on alkanut, vielä heinäkuulle kerkeis. Tytöt -00, -02 saaneet alkunsa kerrasta, mutta saas nähdä, ei oikein usko että enää niin helpolla natsais. Kiertokin kun on hieman epäsäännöllinen, ovis ois kai ens viikon puolivälissä, täytyy vaan ahkerasti harrastella!

Plussatuulia kaikille!

Sussi kp12/30 yk1

Vierailija
51/354 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Lauantaina laitettiin toivo heinäkuun vauvasta alulle, tänään oviskivut päällä. Mies on reissussa, joten toivottavasti viikonlopun panostukset tuottaa toivotun tuloksen..

Ei muuta kuin piinaa kohti vaan taas!

Tsemppiä pinoon!

pienimyy kp 17/32

Vierailija
52/354 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt menkat alkoikin, niin laskin, että vielä voisin keritä sinne heinäkuun loppu pään odottajiin, kun tuo kierto näytti nyt sen verran lyhykäiseltä..

Maijamehi81 kp 3 tai 4

Vierailija
53/354 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ovulaatioon noi limat liittyy...ite kans bongasin limaklöntin tos 12.10. Oon miettinyt kuumeisesti,et oliko se päivä ovulaatiopäivä vai sit vast joku päivä sen jälkeen? Millon menkkojen pitäs sit alkaa? Hitto ku alkaa jo hermot mennä! Alkais sit menkat,ni vois aloittaa taas uuden kierron. Ois se aika outoa jos ekasta kierrosta raskaaks tulis! Se toki toiveissa!:)

Oli tos viel viime viikol niin sellainen olo,et raskaana ollaa. Oli pahoinvointia,oksentelinki 4aamuna! Kaikki rasvainen ruoka etoi,vatsa toimi useammin,tuntu et rinnat muuttunu,pissatti ja janotti koko ajan. Ovulaation jälkeen oli vain pari päivää ns. kuivaa ja sit on sen jälkeen ollu valkovuoto sellast vetistä/limaista...yleesä on todella kuivat paikat menkkoihin asti! Mut nyt on kyl sellanen tunnet,et taitaa ne menkat tulla täs lähipäivinä! Ärsyttää ja masentaa jo valmiiks! Pahoinvointi on kadonnu,vain valkovuoto on edelleen normaalikiertoon verrattunu runsaampaa ja koostumukseltaan ihan erilaista. Mut ku oon niin malttamaton,ni tein sit testin eilen aamulla...ja negaahan se tietty näytti! Et enää en viitsi toivoa mitään heinäkuun vaavia!:/

Mut plussia kiitos muilta,ni tulee itelleki mukavampi fiilis!:)

Salsa08 yk1 kp28/ehkä 30,(jos nyt noihin ovulaatiolimoihin ja laskureihin voi luottaa)Ollut tosi epäsäännölliset menkat synnytyksen jälkeen,toivottavasti täst nyt alkaa normalisoituu. Neljännet menkat vast tulossa. Pikkuinen täyttää 1v. 2.11.

Vierailija
54/354 |
26.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin tänään aamulla lääkäriajan yksityiselle kun mahakivut vaan yltyvät ja pelkäänpä siellä möllöttävän kystan tai pari...

Heti ajan varaamisen jälkeen ajattelin pissiä tikkuun ja bongasinkin ovisplussan kp 20 ei jo kolmas kerta liian myöhään tuleva ovis (siis vain kolmesti olen tikutellut) ettei ehtis kiinnittyä. Mensut kun alkaa tasan kp 28 ja tiputtelee jo pari kolme päivää etukäteen... Jäisi oviksen ja vuodon väliin vain 7 päivää ja 10 olis minimi millä vois onnistuu... Nyt siis takaraivossa jyskyttää ainakin keltarauhashormonien häiriö ja mahdolliset kystat joten torstaina nähdään mitä oikeesti siellä tapahtuu.

Tuossa limaklöntin aikoihin ei tullut ovistesteihin edes näkyvää haamua ja tummenemaan lähti kp 18 ja 19 oli jo melkeen plussa... Limaklöntin aikaan tosin "kohdunsuu" tai mikä se nyt oliskaan...napukaksi jotkut nimittelee... niin se oli kyllä ihan auki niinku pitäiskin olla ovikseen mentäessä.

Eipä näyttäisi tästä projektista tulevan mikään ihan helppo nakki, mutta toisaalta hyvä että tajusin tässä olevan jotain vikaa... Ilman kipuja tuskin olisin vieläkään menossa lekurille tässä kierrossa mutta pistääpähän liikenteeseen...

- yrittäjä siirtyy henkisesti jo seuraavaan kuukauteen

Vierailija
55/354 |
27.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä; toivottavasti kaikki on kunnossa siellä "alhaalla". Tietämättömyys on kuitenkin rasittavaa ja hyvä että varasit ajan lääkäriin.

Itseäni jännittää nyt hirveesti. Kp 26/26 eikä tätiä näy. Yleensä tullut heti aamupäivästä, mutta nyt ei ole mitään merkkejä siitä että olisi tulossa. Kp on joskus ollut 28, joten ihan vielä en uskalla hyppiä ilosta. Mutta toivon.... Uskaltaisinko jo testata, vai pitäiskö odottaa siihen kp 28? En tiedä maltanko odottaa yhtään enää. Voi olla että haen testin apteeksita kauppareissun yhteydessä ja testaan jo tänään. Tietysti olis parasta testata aamulla, mutta kun en malttaisi odottaa edes niin kauan!!

Vierailija
56/354 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivatti kun ottaa päähän. Mulla ei vaan menkat ala eikä kyllä plussaakaan testiin ole tullut. Nyt on siis jo kp 35/32-34. Tänään tein testin viimeksi eikä siihen tullut kuin yksi viiva, oikein kun testiä pyörittelin saattoi testiviivan paikan erottaa. Nännit mulla on vähän arat ollut jo kohta pari viikkoa ja koko ajan sellanen olo että kohta menkat alkaa mutta kun ei ala, ärsyttävää.

Mikä mahtaa olla markkinoiden herkin testi?? Mä tein apteekin omalla ja sillä olen kaksi edellistäkin plussannut

Vierailija
57/354 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon mun aamulla tekemään testiin oli jonkin ajan päästä ilmestynyt toinenkin viiva. Tiedän roskishaamu on roskishaamu mutta sunnuntaina tekemääni testiin ei kyllä ollut tullut mitään viivoja lisää oli siis roskiksessakin selkeä nega. Siitä ärsyyntyneenä kävin ostamassa toisen testin clear bluen ja siihenkin tuli juuri ja juuri silmin erotettava viiva/viivan paikka. No huomenna aamulla uusi testi. Tai sit mun menkat alkaa kohta vähän mahaa juilii siihen malliin. Ärsyttävää haluaisi teitää heti että onko raskaana vai ei mutta ei kyl raaski noita testejä huvikseenkaan tehdä.

Vierailija
58/354 |
28.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... ei mullakana negaan testiin ikinä mitään viivan paikkaa ole ilmestynyt vaikka kuinka olen käännellyt ja väänneellyt ja roskikseta sitä katsonut ja kaikkea :) . Sulla kuitenkin vain pari päivää myöhässä menkat, niin jos maltat odottaa vaikka viikonloppuun kun testaat koska se raskaushormoonin määrä elimistössä lisääntyy 1-2 päivän välein niin sit jo varmaan näyttää selkeämpää viivaa. Ne haamuviivat saa hupsuksi :) ku niitä toljottaa, jotta onko vai ei viivaa... kihelmöiviä testailuhetkiä ja tulehan sit kertomaan tuloksesta :) .

Voi kun itse olisi jo testailuvaiheessa. Mutta ei vielä. Sain keskenmenon alkukuusta ja nyt vaan odotellaan kierron käynnistymistä jne. jotta pääsee taas yrittämään omaa "helmeä".

t. Inna4

Vierailija
59/354 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en ole tänne nyt kirjoitellutkaan, ja taitaa muutenkin porukka olla piilossa jossain, liekkö syksyn syytä? eli tänään alko mulla kp1, kierto heittelee näköjään 29-40 välillä :0, ovis meni ohi että pätkähti tässä kierrossa, oli niin aikaisin sitten näköjään kun menkat alko jo tänään. eli elokuisiin hyppään, kirjottelen ehkä siinä oviksen aikohin vasta, jotenkin alkaa jo tympimään, nyt alkoi yk6 meillä. ei se oo vaan niin yksinkertasta tämä homma. hiukkasen tympii mutta eikun eteenpäin, sano mummo lumessa.. toivottavasti täällä vielä plussaillaan!!!

Vierailija
60/354 |
29.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ollaa ihan tulisilla hiilillä!:) Jos menkkojen pitäs aina alkaa 14 päivää ovulaatiosta,ni sit niiden olis pitäny eilen alkaa...no eipä alkaneet.:) Ei oo mitään tuntemustakaan et olisivat tulossa! Yöllä ku laskin esikoisen takasin sänkyynsä,ni tuntui pieni nipistys alavatsalla...mitään muuta ei oo nyt tuntunu,vaik tos oli jossain vaihees vaik mitä oireita. Toivottavasti ei menkat alakaan. Vaik kuitenki on vähän sellanen olo,et kyl ne alkaa. Jostain luin,et niiden kuuluis tulla 14-16päivää ovulaatiosta,et täytyy täs nyt malttaa vielä!:) Ja päätin sunnuntaina,ku tein negatestin,et viikon ainaki odotan ennen ku teen uuden testin,et on menkat sit kunnol myöhässä! Mahdankohan malttaa!;) Jos nyt maanantaihin ainaki malttais.:)