Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuun helteiden odottajat 2010...

04.10.2009 |

Jaahas... Se oli taas potku takalistoon tänään tuolta kesäkuun pinosta joten heinäkuulle mätkähdettiin...

Tervetuloa vaan taas seuraavalle kuulle jos ei kutsu käynyt odottajiin vielä.

Sovitaanko nyt vihdoin oikeen kättä päälle että kaikki pomppaa tästä pinosta suoraan odottajiin eikä perusteta enää seuraavan kuun pinoa ainakaan samalla kokoonpanolla ;)

Yrittäjä kp 1 yk 6 (hui!!!)

Kommentit (354)

Vierailija
21/354 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sitten tänne,kp 1/27-30

La olis jotain 20.7 10 paikkeilla,toivottavasti!!!!

Nyt oli pettymys suuri,ehdin jo mammahousut tilata kun niin varma olin raskaudesta...Ja kukkua kanssa=)

Vierailija
22/354 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps,viikon alkua kaikille!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/354 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisen lasketun ajan, se olis sit varmaan sellainen kuin 6.7.2010.

Riippuen tietysti nyt sit siitä, et onko mun hormonitoiminta palautunut normaaliks.. Ovulaatio olis vissiin pitäny kaiken järjen mukaan (jos siis sellainen tapahtu) niin tapahtua eilen..

Taitaa tää meikäläisen teksti olla kauheen sekavaa.. sori.

Kuinkas kauan muuten noi miehen simpat säilyy? Aattelin vaan ku la illalla heiluteltiin noita peittoja..

Ehkä on vaan permpi odotella ihan hissun kissun et vuoto alkais, tai tietty parmpi olis jos ei alkais:)

Sekavin miettein

Maijamehi81 yk1 ja kp 15/??

Vierailija
24/354 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuisiin ilmottaudun minäkin. Menkkojen tulo oli tällä kertaa todella raskas paikka, oikeastaan varmaan raskain pillereiden pois jättämisen jälkeen viime vuoden marraskuussa. Ensimmäisen terolut-kuurin aikaansaama kierron lyhentyminen antoi paljon toivoa, mutta nyt siis kolmanteen terolut-kiertoon..

Tosin mies on tässä kierrossa todennäköisesti ovulaation aikaan poissa, mutta josko ne siittiöt jaksais pari-kolme päivää kitkutella.

Tsemppiä pinolaisille, ehkä omakin fiilis paranee kun menkat loppuu ja päästään taas vauhtiin :)

pienimyy kp 4/32

ps. Vitsi kun oiskin joku 25 päivän kierto, niin ehtis yrittää enemmän!

Vierailija
25/354 |
13.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi kuumeilija. Kaksi lasta löytyy ennestään (-06, -08) ja kolmannelle näytettiin vihreetä valoa nytten. Mulla on itse asiassa varmaan tärppipäivät nyt käsillä. Kierto on mullakin pitkä jotain 32-34 nyt siis kp 19/32-34

Vierailija
26/354 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se plussa tulisi tällä tavalla :). Eli ilmoittaudun minäkin mukaan! Onhan ne kaksi ensimmäistäkin syntyneet heinäkuussa, niin miksei kolmaskin ;).

Vierailija
27/354 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tänne liittyä,niin saa haaveilusta ja vauvoista puhua. Livenä kukaan ei jaksa mua enää kuunnella.

Kolmosesta haaveillaan,kotona on jo 03/06 ja 08/08 syntyneet lapset. Eilen alkoi menkat,joten kolmas kierto yrittämistä pääsi alkaan.

kp 2/30-36

Vierailija
28/354 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni siittiöt elävät jopa 5 päivää! Tyttösiittiöt elävät pidempään kuin poikasiittiöt..

kp 5/? yk 1

Vierailija
29/354 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eläisivät. Ja sehän kyllä riittäis sitten.. Mutta sen näkee kunhan aika tulee. Nyt on menkat loppu, ja muutenkin mieli taas virkeämpänä ja viikonloppukin edessä!

Tsemppiä kaikille!

pienimyy kp 7/32

Vierailija
30/354 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi toista lasta toivova tapaus.. Eka syntyi 10/05 eli on siis jo 4-vuotias. Kova vauvakuume päällä... Toista on kyllä yritetty jo aika kauan, mutta mutkia on matkaan mahtunut eli kaksi keskenmenoa ensimmäisen lapsen jälkeen :(

Mutta luottavaisena odotellaan odotuksen alkua ;)

kp 13/26-28

Vierailija
31/354 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eihän mua täältä saa pois millään. Taas on täti kylässä ja mieliala sen mukainen. Milloin on meidän vuoro saada taas pikkuinen. Tiedän toki että täälläkin on niitä jotka ovat tosi kauan odottaneet omaa pikkuistaan tulevaksi, mut silti...tosi mälsää. Meiän kaikkien pitäis saada jo tuntea odotuksen ihanuus. Pelkään että tässä taas menee muutama vuosi ennen kuin tärppää, niin kuin esikoisen kanssa ja toisaalta toivon et tärppäisä edes niin pian kuin kuopuksen kanssa (5yk). Sorry tää masentunut omaan napaan tuijotus...kyllä se aurinko vielä paistaa risukasaankin.

Pikku3 yk4 kp 2/28

Vierailija
32/354 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahantuulisuus ja hermojen kiristys... Siinäpä ne parin päivän kuulumiset on summattuna. Isäntä formatoi yhden koneen jossa oli toista tuhatta kuvaa jemmassa yms. Perkulaan pukamatkin alko kiukuttelee ja vuotamaan... Työrintamalla pelkkää sontaa ja kaik seinät tuppaa kaatumaan niskaan. Pisara vielä ja kamelin selkä katkeaa ja sit ei oo nättiä tekstiä kun rupee tulemaan...

Olen ovistikkuja taas tähän rundiin hommannu ja pissinyt niihin nyt iltaisin josko siinä olis sitten joku taika... ehkä sitä ainakin muistaa harrastaa heti testin jälkeen paremmin... Minkäänmoista yritysintoakaan ei ole havaittavissa enkä oikeen osaa olla mistään sen kummemmin kiinnostunut. Huomaan jopa käyväni täällä ekaa kertaa moneen päivään... ehkä jopa viikkoon.

Noooh... jahka päästään kiertoja eteenpäin ni eiköhän tämä kaikkien apaattisuus taas nouse jännitykseksi ja hermoja raastavaksi odotteluksi. Nyt muutama plussa kehiin niin mieli nousee kaikilla!!!

Vierailija
33/354 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens viikolla sit mun laskujen mukaan pitäis alkaa menkat tai mieluusti ei alkais ja testiin pärähtäis kaks viivaa. Jos vaan näin kierukan poiston jälkeen kierto on normaali.

Tsemppiä kaikille

Maijamehi81 yk1 kp 20 tai 21/??

Vierailija
34/354 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin liittyä joukkoon. Täällä yritys alkoi vähän yllättäen...itsel ollu tietty jo pitkään vauvakuumetta,varmaan siitä lähtien ku esikoinen täytti 6kk,eli sellaset melkeen puol vuotta. Isäntä tarvi vähän miettimis aikaa,ja sit ku maltoin olla puhumatta asiasta,ni sit se päättikin jättää kumit laatikkoon!;) Ja viel sit niin hyvään aikaan,et huomasin ovulaation seuraavana päivän!:) Nyt tääl jo kehitellään oireita ja jännittää niin paljon,et etoo ja oksettaakin jo. Mut tietty toivon,et se olis kuitenkin ihan sitä itseään!:) Pitäs saada ajatukset vaan pysymään pois tästä aiheesta ja touhuta vaik tyttösen synttäreitä,mut ku ei vaan jotenki pysy nahoissaan!:D Nyt kp22 ja menkkojen pitäs sit ens viikol jos ovat alkaakseen...mielellään tietty ei,ettei tuu taas ihan hullu olo,et kuvittelee vaan kaikki oireet!:)

Kovasti plussatuulia kaikille ja voimia niille,joilla menkat menossa!

Salsa08 yk1 kp22/28-30

Vierailija
35/354 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää siirtyis tänne kun potkut tuli kesäkuisista.

Tänään alkoi toinen yrityskierto kun menkat päättivät ilmaantua.

Elikkä ensimmäinen yk jo takana pillerien jätön jälkeen ja menkat tulivat ajallaan, tuskin edes ovuloin viime kierrolla. Tais kroppa järkyttyä pillereiden jätöstä. Jospa tästä kierrosta jo plussan saisi..? :)

Täällä siis kuumeillaan ensimmäistä kullanmurua.

Toivottavasti moni siirtyy tästä pinosta suoraan odottajiin!

miukuli kp1/28-30 yk2

Vierailija
36/354 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp vasta 24, mutta olo tuntuu raskautuneelta.. :)

Vierailija
37/354 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti siltä, ettei viestit lähde menemään..

Mutta ihan oon täpinöissäni täällä. Joskos kestäisi ja viiva vahvistuisi. :)

Mies kyllä sunnuntaina sanoikin, että näytän olevani hedelmällisessä tilassa. :))

Vierailija
38/354 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut=)

Maijamehi81 yk 1 ja kp 22/??

Vierailija
39/354 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin siinä kaks viivaa nään. Varovaisesti onnittelen! :)

Vierailija
40/354 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jopa sellaset läpikuultavan hailakat mutta onnittelut silti.

Mä olin eilen hankkimassa vauvapöpöjä... tai siis en menny niitä hankkimaan mutta sain kaupanpäälisiksi. Tänään nimittäin oli sitten kunnon pahat olot koko päivän vähän väliä ja lähti syömällä pois joten tuli sitten syötyä... Samoin oksetti ihmisten hengitys yms kivat jutut... Soitinkin tälle nyytin omistajalle ja kirosin kun kohta kotiin päästyäni alan varmaan kantamaan pehmoleluja ja peittoja pitkin nurkkia ja muutun arvaamattomaksi.

Noooh... kyllä noi reilun pain viikon takaiset mensut oli kyllä ihan normit joten pää jääkulhoon vaan ja ovistestejä jatkamaan.