Mikä on tällä hetkellä suurin ongelmasi?
Kommentit (14)
Olen ikäni ollut pyöreä tai lihava tai pullukka tai läski. Kerran sain jo melkoisen työvoiton, siitä on nyt n. 5v aikaa kun BMI kävi muutaman kuukauden 26:ssa. Silloin olin oikeasti tyytyväinen ja onnellinen.
Nyt taas BMI 37 ja itkettää katsoa peiliin tai puuskuttaa pienen lenkin jälkeen.
Olen tänään päättänyt, että huomenna ostan kaapit täyteen karppiruokaa ja sitten lähtee ja EN sorru. Mutta.. noh, ei oo eka kerta kun päätän :(
Muut asiat elämässäni on aikalailla hyvin.
joten tällä hetkellä ei huolet paina vaikka niitä kassi kaupalla onkin...
Murehdin vaan kun mies ei kerro missä on piilotettu suklaa...
käynnistynyt ja joudun tekemisen puutteessa (ei pysty liikkumaankaan) roikkumaan tällä palstalla ja ärsyynnyn vaan kokoajan pahemmin.
Ihme nipottajia, vouhottajia, tiukkiksia ja uskomattoman typerää porukkaa... huoh
Sama homma, eilen oli "eräpäivä" ja on semmonen olo, että kohta putoo persaus jos muksu ei kohta synny. Häntäluu rutisee, jalat ei tahdo kantaa, kun lonkat on ihan irti, selkää särkee ja supistuksia tulee ehkä kerran per vuorokausi. Kävin tänään kaupassa ja olin ihan varma, että kuolen sinne...
Lasta yritetään. Kakkonen sais jo tulla, jo vuoden yritetty tuloksetta.
Takavetoisen lähes 400-heppaisen autoni pito ei tahdo riittää...
Audi quattro seuravaksi?
Vaikea valita kumpi on isompi ongelma.
Saahan niitä hakemuksia kirjoittaa, mitään niistä ei seuraa...
että mies jäi just työttömäksi. Toisaalta itse olen aina kaikki perheen laskut maksanut tähänkin asti...
tosin mulla on bmi "vain" 28. Oikeastaanhan mulla on asiat aika hyvin, kun tää on tällä hetkellä mun suurin ongelmani.
Ylihuomenna (viimeistään) meille syntyy pieni kansalainen ;-)
mulla on kaapissa pusseja 3 kuuria. yhtä söin 2 viikkoa ( kestää siis 5 pv ), eli siinä taas nähtiin tahdonlujuus. 4 kg lähti, tänään kaupungilla mies kysyi mentäiskö hampurilaisille ? otin ahneuksissani vielä plus-aterian.
Milloin osaan sanoa ei ???
Ja oltiin Sokoksen 3 + 1 päivillä. Lyckra-sukkiksia shokkivarttitarjouksena 2 euroa, ostin niitä 4 paria. Ja tuskin ikinä teen niillä mitään.
Haloo akka, kämppä muutenkin täynnä roinaa, sitten pitää tollasia ostaa.
Huutikseen on ollut tarkoitus laittaa roinaa jo kk kaupalla. Joka ilta sanon huomenna sitten.
Eli mun suurin ongelma on laiskuus.
Miehen masennus. Vaikuttaa koko perheeseen. yritän pitää oman mielialani hyvänä.
käynnistynyt ja joudun tekemisen puutteessa (ei pysty liikkumaankaan) roikkumaan tällä palstalla ja ärsyynnyn vaan kokoajan pahemmin.
Ihme nipottajia, vouhottajia, tiukkiksia ja uskomattoman typerää porukkaa... huoh