Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri osa kosmetiikasta on ihan huuhaata - ELÄMÄNTAVAT on se mikä tehokkaimmin kaunistaa!

Vierailija
14.10.2009 |

Esim. tupakoimattomuus ja oikea ruokavalio tepsii ihoon tuhat kertaa paremmin kuin kalleinkaan ryppyvoide. Uskomatonta mitä potaskaa naiset uskovat - esim. "shampoo x sisältää hamppuviinirypälehunajavehnäuutetta ja ravitsee hiuksiasi sisältä päin". Ottakaa selvää mitä ainetta hiukset ovat ja kuinka todennäköistä on että niitä jollain tökötillä ravitaan sisältä päin.

Tuli vaan mieleeni kun katselin ketjupolttaja-anoppini ihon rasvailua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun olen harrastanut terveellisiä elämän tapoja ulkoilmassa näillä keleillä.

Vierailija
2/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan ottaa.

Geenit ne määrittävät eniten. Niitä ei valitettavasti voi valita. Ja sitten aurinko.

On tutkimustulostakin siitä, että aurinko tekee iholle paljon pahempaa jälkeä kuin esim. tupakointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivalle iholle kylläkin, kun sellaisen omaan.. Ja vaikka tupakoin niin mulla on lähes virheetön ja pehmea iho, sepäs monia kiukuttaa! Samoin minulla on valkoiset ja suorat, lähes täydelliset "missihampaat" ai että mun tuttavat on ihan ääneen katkeria.. Anteeksi ei ehkä kaikki liittynyt aloitukseesi, mutta halusin tämän av-mammojen kanssa jakaa... =)

Ja shamppoistakin käytän muuten melkein halvinta mahdollista ja olen kokeillut myös kampaamosta ostettuja monenlaisia.. Eivät ole olleet sen parempia..

Vierailija
4/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luonnostaan tummai silmänalusia jäviämään, ei saa huuliin rajoja ja punaa, ei saa silmiin rajoja eikä tummia ripsiä, ei kulmakarvoihin väriä ja muotoa.

Vierailija
5/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lähinnä juuri ryppyvoiteita ja kaiken maailman hiusten tehohoitoja, joita ei oikeastaan tarvitsisi kukaan.

Meikkaaminen on eri juttu, se on koristautumista ja sen ymmärrän.

Vierailija
6/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho naamassa on tosi pahan näköinen ja jos tahdon olla edes vähän nätti, naama pitää peittää meikillä. En juo, en polta, en tee mitään haitallista ja silti näin.

Vierailija
7/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä kasvojen ihonhoito eli kasvonaamiot (kuorinta ja kosteuttaminen) tekevät IHMEITÄ!

Vierailija
8/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut en ole koskaan, ulkoilen, syön terveellisesti, nukun riittävästi, alkoholia käytän todella vähän (tein jonkun testin, jonka tuloksen mukaan olin raitis). Mutta naaman iho on kamalannäköinen :(. Muun kropan ihon on nätti. Miksi juuri naama?!?!?!

Vierailija
9/9 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinut en ole koskaan, ulkoilen, syön terveellisesti, nukun riittävästi, alkoholia käytän todella vähän (tein jonkun testin, jonka tuloksen mukaan olin raitis). Mutta naaman iho on kamalannäköinen :(. Muun kropan ihon on nätti. Miksi juuri naama?!?!?!

mikä on ongelmasi? kukkiiko iho vai onko kuiva tms?