Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro minulle! Perustuuko avioliittoni valheelle?

Vierailija
02.10.2009 |

Monivuotinen aviomieheni kertoi tänään, että ei rakastunut minuun heti vaan jonkin ajan kuluttua. Ei osannut määritellä, milloin. Hän oli ensin kiinnostunut seksistä. Kun kysyin, hän myönsi, että ei tiedä olisimmeko yhdessä, jos seksiä ei olisi ollut heti. Se, että olin helppo, oli kuulemma suuri syy sille, että alkoi seurustella kanssani. Minua ennen hän oli seurustellut tytön kanssa, jonka kanssa oli seksiä vasta kahden kuukauden kuluttua. Mulla on halpa olo ja tuntuu, että mieheni on kanssani vain tottumuksesta. Hän sanoo lähes päivittäin rakastavansa minua, mutta onko sekin vain totuttu tapa? Onko suhteemme koskaan ollut aito? Teinkö virheen, kun menin heti aluksi hänen kanssaan sänkyyn? Mistä mä kaivan suhteemme totuuden, kun miehen sanaan on vaikea luottaa? Nythän hän tietysti sanoisi sen, mitä hänen kannattaa sanoa.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei sitäpaitsi osaa sanoa asioita niin kuin tarkoittavat. anna asian olla.

Vierailija
22/30 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aviomiehesi! Naimisiin asti ei mennä "helppojen" naisten kanssa seksin takia. Ja monta vuotta vielä olette olleet yhdessä. Mieti nyt vähän!!! Ja miksi olisi pitänyt rakastua heti, eihän hän sinua tuntenut silloin ollenkaan. Parempi vaan että vähän viiveellä, muukin kuin viehko ulkomuotosi saattoi silloin vaikuttaa asiaan.

Miehesi tuli harkitsemattomasti lausuneeksi jotain johon olet nyt ihan suotta takertunut.

Minun neuvoni on, että älä kuulustele miestäsi tästä, äläkä yritä kaivaa mitään oletettua "totuutta" esiin. Pilaat itse kaiken sillä.

Veikkaan että kyllä se sua ihan oikeasti rakastaa. Mitä väliä alkoiko se ensi sekunnista vai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiset tuttumme olivat kuulemma puhuneet minusta ja huonosta maineestani (olen harrastanut seksiä neljän miehen kanssa ennen aviomiestäni, osaksi teini-iän ikäviä hyväksikäyttötapauksia). Hänellä oli kuulemma minusta sellainen ennakkokäsitys ennen kuin oppi tuntemaan minut. Ensimmäisen yömme jälkeen hän oli mennyt heti kertomaan kavereilleen minusta ja seksistä. Haluaisin, että se, jota rakastan, olisi arvostanut minua alusta asti ja ihaillut muun kuin ulkonäön vuoksi. Minä halusin mennä kihloihin, johon hän suostui, kun sai odotusaikaa. Minä halusin mennä naimisiin, hän olisi halunnut joskus myöhemmin. Vastaani ei ole koskaan tullut tilannetta, että olisin saanut yllättyä mieheni oma-aloitteisuudesta. Hän ei ole koskaan tavoitellut minua. On totta, että mieheni ei ole tehnyt minulle koskaan pahaa ja sanoo usein rakastavansa minua. Silti minusta tuntuu kurjalta se, että suhteemme alku ei ole mikään muisteltavan ihana. Mieheni ei olisi tervetullut vanhempieni taloon, jos hän kertoisi, mitä ajatteli minusta tavatessamme. -ap

Vierailija
24/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Sinulla on ollut NELJÄ seksikokemusta (neljän eri miehen kanssa) ennen tätä miestä !! HALOOOOO !

Minulla on takana kaksi pitkää suhdetta ja muutama sähellys, enkä pidä itseäni horatsuna tai helppona nakkina, kun tämän nykyisen mieheni tapasin.

Mutta kun ensimmäisen miehen / pojan kanssa aloin seurustella - suhde eteni avoliittoon ja lapsiin - meidän suhteen välissä hiersi se, etten ollut koskematon, vaan minulla oli jokunen onneton teinisähelys ja lähinnä hyväksikäyttöön verrattavaissa olevia tilanteita takana. Tämä mies niistä jaksoi aina valittaa ja haukkua. Mutta silloin olimmekin alle parikymppisiä.

Yhteiset tuttumme olivat kuulemma puhuneet minusta ja huonosta maineestani (olen harrastanut seksiä neljän miehen kanssa ennen aviomiestäni, osaksi teini-iän ikäviä hyväksikäyttötapauksia). Hänellä oli kuulemma minusta sellainen ennakkokäsitys ennen kuin oppi tuntemaan minut. Ensimmäisen yömme jälkeen hän oli mennyt heti kertomaan kavereilleen minusta ja seksistä. Haluaisin, että se, jota rakastan, olisi arvostanut minua alusta asti ja ihaillut muun kuin ulkonäön vuoksi. Minä halusin mennä kihloihin, johon hän suostui, kun sai odotusaikaa. Minä halusin mennä naimisiin, hän olisi halunnut joskus myöhemmin. Vastaani ei ole koskaan tullut tilannetta, että olisin saanut yllättyä mieheni oma-aloitteisuudesta. Hän ei ole koskaan tavoitellut minua. On totta, että mieheni ei ole tehnyt minulle koskaan pahaa ja sanoo usein rakastavansa minua. Silti minusta tuntuu kurjalta se, että suhteemme alku ei ole mikään muisteltavan ihana. Mieheni ei olisi tervetullut vanhempieni taloon, jos hän kertoisi, mitä ajatteli minusta tavatessamme. -ap

Vierailija
25/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono nainen on huono nainen, ei se miksikään muutu sanoja vääntelemällä.

Minkä ikäisiä olette?

Sinulla on ollut NELJÄ seksikokemusta (neljän eri miehen kanssa) ennen tätä miestä !! HALOOOOO !

Minulla on takana kaksi pitkää suhdetta ja muutama sähellys, enkä pidä itseäni horatsuna tai helppona nakkina, kun tämän nykyisen mieheni tapasin.

Mutta kun ensimmäisen miehen / pojan kanssa aloin seurustella - suhde eteni avoliittoon ja lapsiin - meidän suhteen välissä hiersi se, etten ollut koskematon, vaan minulla oli jokunen onneton teinisähelys ja lähinnä hyväksikäyttöön verrattavaissa olevia tilanteita takana. Tämä mies niistä jaksoi aina valittaa ja haukkua. Mutta silloin olimmekin alle parikymppisiä.

Vierailija
26/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli suhteemme alkuaikojen käsityksestä, kun olimme n. parikymppisiä. Mieheni ei enää kuulemma pidä minua huonona naisena, mutta silloin hän uskoi niihin juttuihin, jotka häntäkin sitten innoittivat. Hän itse sanoo nyt, että hänellä oli tietty ennakkokäsitys ja se loukkaa minua. -ap

Vierailija
27/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi on nössö. Jos hän olisi rohkea hän kiertelisi moottoripyörällä amerikoissa.

Hän päätti valita työnteon, vaimon, lapset ja omakotitalon.

Harrastatte seksiä ja kaikki on ok tasapaksua turvallista elämää. Sellaisia me ihmiset olemme ja kun on tylsää niin pitää alkaa vatvoa.

Elä vatvo ja mieti salaliittoteorioita sillä miehesi selvästi rakastaa sinua. Hyvää yötä

Vierailija
28/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli suhteemme alkuaikojen käsityksestä, kun olimme n. parikymppisiä. Mieheni ei enää kuulemma pidä minua huonona naisena, mutta silloin hän uskoi niihin juttuihin, jotka häntäkin sitten innoittivat. Hän itse sanoo nyt, että hänellä oli tietty ennakkokäsitys ja se loukkaa minua. -ap

siksi mä itse muutin pikkupaikkakunnalta pois heti kun pystyin. Voi herrajumala sitä ihmisten juoruilua, olipa aihe/henkilö mikä tahansa.

Vierailija
29/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei jätä yhtä syviä arpia suhteeseen kuin alun "olen vaikea nakki" -leikit. On ihan hauska nähdä vaivaa ja liehitellä naista, silloin kun tavoitteena on vain valloitus, yksi sulka hattuun. Kun tavoitteena on vakava suhde, on ehdottomasti parasta, jos nainen on heti lääpällään.

Olen tässä itse jallittanut kaikin keinoin yhtä naista jo puoli vuotta. Tuo aika on syönyt kaiken vakavamielisen kiinnostuksen häneen - jäljellä on vain kiinnostus panna.

Vierailija
30/30 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se huvikseen sun kanssa ole naimisissa.

Mun mies melkein menetti mut alussa, kun vaikutti liian kovalta pukilta. Siis hänellä oli huono maine, eikä missään pikkukaupungissa, vaan Helsingissä. Eikä oltu edes pikkupentuja, vaan mies oli 29 ja mä 26. Kun hän koetti iskeä mua, niin tosi monet sanoivat, että mee vaan, on kuulemma tosi hyvä seksissä. Just joo!

Mies jaksoi jallittaa hetken ja mäkin ihastuin kyllä. Ja huomasin sitten, että huono maine oli tullut ihan muutaman naisen puheista, ei satojen.