Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani isän äiti väittää, että olen hyväksikäyttänyt hänen poikaansa vauvan saamiseksi

Vierailija
02.10.2009 |

Tapasimme vauvan isän kanssa opiskelijapippaloissa viime syksynä. Mies on 24 v. ja minä 30 v. yhden ison lapsen äiti ennestään. Sanoin, että haaveilen vauvasta, joten jos hän haluaa nusaista ilman ehkäisyä, niin mua se ei ainakaan haittaa.

No niinpä se nusaisi, ja vauva sai heti alkunsa. Mies kauhistui ja perääntyi. Ok, ei siinä sitten mitään. Nyt miehen äiti soittelee ja väittää että olen pilannut pojan elämän, että mun vanhempana olisi pitänyt ottaa vastuuta hänen pojastaan, koska hän oli kokematon.

Antaisi olla vaan. En edes vaadi tuolta mieheltä mitään. Ja just, jos ei 24-vuotias tiedä miten vauvoja tehdään, niin ei ole mun vastuulla opettaa.

Mies on nyt käynyt kerran katsomassa vauvaa, mutta ei edellenkään näytä tajuavan että vauva tosiaan on nyt syntynyt, ja se on hänen.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sinulle, veroprosentti 32.

Vierailija
2/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ei ilmeisesti omaa käytöstapoja. Pistä välit poikki niin oppii olemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiitos vain. Ap

Vierailija
4/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kaltaisia naisia jotka "naida nusauttavat" ketä tahansa keltä keppiä saa ilman kumia..

Sitten kummastellaan täällä kun lapsen isä ei ookkaan valmis ja anoppi soittelee perään..

Tuollaisille ihmisille en tosiaan soisi lapsia:(

Vierailija
5/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lapsen oikeudet ei täyty tässäkään tapuksessa. Ja teitä hulluja on ikävän paljon.

Veronmaksajat maksaa terapiat ja lääkkeet näille onnettomille jälkeläisille.

Vierailija
6/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttänyt miestä hyväksi! Miten mies sai tietää että olet raskaana, oletko pitänyt yhteyttä häneen parisuhteen tai isyyden toivossa? Missä vaiheessa mies "kauhistui ja perääntyi"? Perääntyi mistä - hänhän oli sitoutunut vain panemaan ilman ehkäisyä, ei mihinkään muuhun. Halusit lapsen totaali-yh:na ja sait sen, älä valita.

Vierailija
7/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kummastellaan täällä kun lapsen isä ei ookkaan valmis ja anoppi soittelee perään..

Eihän ap ole kummastellut isän valmiuden puutteita minkään vertaa. Ja kyllä anopin reaktio on aika vaffa, minäkin sitä kummastuisin. Ehkä hänellä oli niin kiiltävät suunnitelmat valmiina prinssiänsä varten, ja tällainen maailmaan tullut lapsi nyt ei ollut ollenkaan sitä mitä piti.

Se mitä minä olisin kavahtanut on sukupuolitaudin riski - hiv-tartuntaa kun ei saa pois vielä toistaiseksi millään. Mutta onnea vauvasta ja ehkä hän vielä saa toisenkin puolen sukua, jollei, mikäs siinä rakastavan äidin kanssa on eläessä. Ei se ainakaan tällä palstalla luulisi kenenkään elämää pilaavan, miten lapsi on alkunsa saanut.

Vierailija
8/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kasvaa ja ainakin muuttaa pois kotoa.

Vierailija
9/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle. Lapsella on oikeus myöskin isovanhempiin ja miehen muihin sukulaisiin.

Täytyy olla varsinaisen tyhmä etttei tajua, että lapsi tulee kyselemään juuristaan. Häneltä on riistetty puolet suvusta.

Paska akka oot.

Vierailija
10/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä kerran itselle sen lapsen halusit..

Vierailija
11/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on uhreista numero yksi.

Vierailija
12/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on isovanhemmat, jos he haluavat olla mukana. Jos eivät, niin sitten ei. Ei ne aina muutenkaan ole. Älä ole niin mustavalkoinen..

ap

lapselle. Lapsella on oikeus myöskin isovanhempiin ja miehen muihin sukulaisiin. Täytyy olla varsinaisen tyhmä etttei tajua, että lapsi tulee kyselemään juuristaan. Häneltä on riistetty puolet suvusta. Paska akka oot.

Vierailija
13/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla on isovanhemmat, jos he haluavat olla mukana. Jos eivät, niin sitten ei. Ei ne aina muutenkaan ole. Älä ole niin mustavalkoinen.. ap

lapselle. Lapsella on oikeus myöskin isovanhempiin ja miehen muihin sukulaisiin. Täytyy olla varsinaisen tyhmä etttei tajua, että lapsi tulee kyselemään juuristaan. Häneltä on riistetty puolet suvusta. Paska akka oot.

Mene vaan itseesi ei tule olemaan lapsella helppoa tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
14/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhemmat sotkee kaiken ne sotkee lapsen pään ja sotkivat miehenikin josta otin eron.. isovanhemmista näkee parisuhteen tulevaisuuden suosittelen tutustumaan ennen avioliittoa.

Vierailija
15/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimintaa.

mina mina mina haluan lapsen, olkoon isa sitten kuka tahansa opiskelijajuippi.

enta lapsen oikeus rakastavaan isaan ja normaaliin perhe-elamaan ?

Vierailija
16/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi luultavasti syyttää itseään näiden ilkeiden kommentoijien takia.. Menisitte itseenne missä empatia?

Vierailija
17/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lause kyllä antaa ymmärtää muuta.

Häh? Justhan mä sanoin, etten ole vaatimassa mitään. Ei siis tunnusta lasta. -Ap

Olet muka tehnyt vauvan ihan itseäsi varten ja kuitenkin laittanut poikaparan tunnustamaan sen. Varmaan perinnöt mielessä.

Vierailija
18/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet haluavatko olla tuollaisen tempun jälkeen?

- mikä ihmeen "temppu" tässä nyt muka on kyseessä? Pidättekö tosiaan kirjoittajat 24-vuotiasta miestä holhousta tarvitsevana? Hänelle on ap suoraan sanonut, että on valmis tulemaan raskaaksi jos kohdalle sattuu, ja mies on suostunut. Se että mies on hämmentynyt asiasta ei kai ole ihme, kun moni synnytysvalmennusryhmissä mukana juossut isäkin on päästään pyörällä aluksi. Mutta on mukana jos tahtoo, eikä lapsen äiti kai mitenkään suunnittele peittelevänsä lapselta suvun toista puolta.

Vierailija
19/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olit sinä joka ensin ehdoti. Vokottelit bileissä jalat levällään miehen tekoon josta ei ole paluuta. Siitä vaan sössimään, niin hyvä tulee. Lyödäänkö vetoa että jätkä oli hiprakassa. Ei sulla paljon päätä palella ei.

Sinä et ajatellut kuin itseäsi, viis seurauksista. PISTE.

Vierailija
20/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan kun äitiäni haukuttiin aikoinaan puolankerjäläiseksi. otin kaiken itseeni. minä pieni 3v tyttö otin kaiken tiseeni näiden ilkeiden ihmisten kommentit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä