Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani isän äiti väittää, että olen hyväksikäyttänyt hänen poikaansa vauvan saamiseksi

Vierailija
02.10.2009 |

Tapasimme vauvan isän kanssa opiskelijapippaloissa viime syksynä. Mies on 24 v. ja minä 30 v. yhden ison lapsen äiti ennestään. Sanoin, että haaveilen vauvasta, joten jos hän haluaa nusaista ilman ehkäisyä, niin mua se ei ainakaan haittaa.

No niinpä se nusaisi, ja vauva sai heti alkunsa. Mies kauhistui ja perääntyi. Ok, ei siinä sitten mitään. Nyt miehen äiti soittelee ja väittää että olen pilannut pojan elämän, että mun vanhempana olisi pitänyt ottaa vastuuta hänen pojastaan, koska hän oli kokematon.

Antaisi olla vaan. En edes vaadi tuolta mieheltä mitään. Ja just, jos ei 24-vuotias tiedä miten vauvoja tehdään, niin ei ole mun vastuulla opettaa.

Mies on nyt käynyt kerran katsomassa vauvaa, mutta ei edellenkään näytä tajuavan että vauva tosiaan on nyt syntynyt, ja se on hänen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ketjussa.

ihanko odottavat mitalia siitä että tekevät lapsia avioliitossa?

isättömiä lapsia on ollut maailman sivu, siitä mitään psykoosia tule.

Vierailija
42/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäen riskit mitä siitä lapselle aiheutuu satavarmasti.

Tänään tiedetään mitä seurauksia tällaisesta vastuuttomasta lasten tehtailusta aiheutuu lapselle. Sata vuotta sitten lapsilla oli vielä huonommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuuko se 24 v vielä äitinsä kanssa.

Vierailija
44/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muka tehnyt vauvan ihan itseäsi varten ja kuitenkin laittanut poikaparan tunnustamaan sen. Varmaan perinnöt mielessä.

Vierailija
45/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet muka tehnyt vauvan ihan itseäsi varten ja kuitenkin laittanut poikaparan tunnustamaan sen. Varmaan perinnöt mielessä.

Vierailija
46/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tieten tahtoen lisääntyvät..??

Etkö sä olis voinu sitä revaas jakaa jollekkin tuntemattomalle niin ei tarvis täällä porata..

Ymmärrän että sun kaltaises luuseri ei mitään parisuhdetta saa aikaan ( lapsi olis sannut isänkin elämäänsä) mutta jos sulle tosiaan on sama millainen vatipää sun lapses saa alulle niin ok, siittä vaan, säälix käy lapsia.. huh huh

Vierailija
47/47 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä mitään porata, kunhan vain avauduin. Eikä tarvitse sääliäkään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi