Vauvani isän äiti väittää, että olen hyväksikäyttänyt hänen poikaansa vauvan saamiseksi
Tapasimme vauvan isän kanssa opiskelijapippaloissa viime syksynä. Mies on 24 v. ja minä 30 v. yhden ison lapsen äiti ennestään. Sanoin, että haaveilen vauvasta, joten jos hän haluaa nusaista ilman ehkäisyä, niin mua se ei ainakaan haittaa.
No niinpä se nusaisi, ja vauva sai heti alkunsa. Mies kauhistui ja perääntyi. Ok, ei siinä sitten mitään. Nyt miehen äiti soittelee ja väittää että olen pilannut pojan elämän, että mun vanhempana olisi pitänyt ottaa vastuuta hänen pojastaan, koska hän oli kokematon.
Antaisi olla vaan. En edes vaadi tuolta mieheltä mitään. Ja just, jos ei 24-vuotias tiedä miten vauvoja tehdään, niin ei ole mun vastuulla opettaa.
Mies on nyt käynyt kerran katsomassa vauvaa, mutta ei edellenkään näytä tajuavan että vauva tosiaan on nyt syntynyt, ja se on hänen.
Kommentit (47)
ihan itse tietoisesti aiheutettu koko sotku, miksi pitaisi tuntea minkaanlaista empatiaa ap:ta kohtaan.
lisaksi vastasyntynyt ei varmaankaan osaa lukea naita nettikirjoituksia.
Vanhin lapseni on 19-vuotias. Jos muutaman vuoden kuluttua minulle yhtäkkiä kerrotaan, että minulla onkin lapsenlapsi jossain joltain aivan tuntemattomalta naiselta, niin aivan varmasti olisin järkyttynyt ja oikeastaan surullinenkin. Toivoisin, että lapsillani olisi normaalit perheet ja lapsenlapseni saisivat tuntea isovanhempansa ja lasten puolisoihin olisi hyvät välit. Mielestäni aivan ymmärrettävää, eikö?
Tällaisen "puolihuijauksen" jälkeen näitä asioita lienee varsin vaikea toteuttaa.
Koita ap hieman asettua muidenkin ihmisten asemaan, kuin vain siihen omaasi.
tulleet ajatelleeksi etta normaalius on kuitenkin aika turvallista ja kivaa ?
nykyaan pitaa kaikki ns. epanormaali hyvaksya ja sita pitaisi oikein ihailla.
mutta kun ajatellaan vaikkapa lasta, kylla normaalissa perheessa on varmasti parempi kasvaa kuin oudossa viritelmassa jossa aidilla ja opiskelijajuipilla on ollut jotain saatoa bileiden jalkeen. isa ei oikeen taida edes tajutakaan etta hanella on nyt vauva.
nusase mua ei haittaa vaikka tulen raskaaksi.Haaveilen vauvasta.
Ap halus lasta eikä siittäjällä niin väliä. Törkee teko lasta kohtaan. Täysin vastuutonta.
jos voisin puolustaa sinua näiltä kiusaajilta joilta ei heru empatiaa niin tekisin sen. mieluusti lätkisin kärpäslätkällä järkeä läskipäihin.
lapsesi on nyt tärkein elä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa teihin.
muistan kun äitiäni haukuttiin aikoinaan puolankerjäläiseksi. otin kaiken itseeni. minä pieni 3v tyttö otin kaiken tiseeni näiden ilkeiden ihmisten kommentit.
Tahallisesti aiheutat lapselle traumoja. Maailma on paha paikka.
saanut tasmalleen sen mita halusikin, olisi nyt sitten tyytavainen.
ellei halua hieman shokissa olevaa "anoppia" elamaansa niin miksi yleensa ilmoitti juipille vauvan syntymasta tai koko raskaudesta.
sai tasmalleen mita tilasi.
jos voisin puolustaa sinua näiltä kiusaajilta joilta ei heru empatiaa niin tekisin sen. mieluusti lätkisin kärpäslätkällä järkeä läskipäihin. lapsesi on nyt tärkein elä anna muiden mielipiteiden vaikuttaa teihin.
lisääntyä niin miksette sitten estä sitä? tahtoisitte estää mutta ei rahkeet riitä.
No opin selviytymään kaduilla jo kolmen vanhana opin pitämään puoleni ja nykyäänkin pidän puoleni ja myös läheisteni.
Koettakaapa estää meikäläisiä lisääntymästä!!! Saatte meidät vastaan.
Se tämän sotkun on saanut aikaan. Oikein suunnitellusti.
Sitten vasta teihin hyvät ystävät.
"Postinkantajan" pojista ja tytöistä on vaikea saada tasapainoisia.
Siihen tarvitaan monta terapia käyntiä ja sopivaa lääkitystä.
Jos ap olisi terve/normaali mieleltään.
Nyt sinulla on vauva ja nauti vanhemmuudestasi. Jos anoppi tai isä joka ei ole vielä katkaissut napanuoraansa äitiinsä ei osallistu niin pärjäätte kyllä kahdestaankin. Mieluummin te vauvan kanssa kuin toinen aikuinen vauva. Vaikka tosiaan saisihan siltä vakiseksiä..
Mä just odottelen täällä toiveikkaana milloin saan testata tärppäskö vauva ekasta yrityksestä..Ihan yksin projektissani :)) Taannoin aiheesta avauduin av:lla ja aika paljon kakkaa tuli niskaan.
Mä just odottelen täällä toiveikkaana milloin saan testata tärppäskö vauva ekasta yrityksestä..Ihan yksin projektissani :)) Taannoin aiheesta avauduin av:lla ja aika paljon kakkaa tuli niskaan.
Toivon et tärppäs!
Kuka tämä ap oikein on joka päivä sohaisee muurahaispesää eri tarinalla?
Lapsi sairastuu taatusti psykoosiin murkkuna.
On siinä lapselle kertomista miten sai alkunsa hyväksikäytöstä. Muista olla rehellinen ja kertoa kaikki.
tämähän tässä taas olikin. NORMAALI. Jokaisen on pakko olla normaali, ja mielellään samalla tavalla kuin MINÄ olen normaali. Älä ap välitä, rakasta lastasi ja elä elämääsi. Vauvan isoäiti rauhoittuu jos on rauhoittuakseen.