Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö nykyisessä elämäntilanteessasi abortin, jos tulisit raskaaksi?

Vierailija
02.10.2009 |

Kysyn ihan vaan mielenkiinnosta ja ketään syyllistämättä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nyt ei olisi kovin sopiva mutta kyllä lapsen vastaan ottaisin jos vahingossa tulisin raskaaksi.

Vierailija
22/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellinen tilanne on erittäin huono, ja miesystävä on selkeästi ilmaissut kantansa, "eihän me nyt lasta voitaisi tehdä", viimeksi viikko sitten, kun kondomi rikkoutui. Tekisin varmaan mitään kertomatta, ja kertoisin jälkeenpäin, jättäessäni hänet.

Vierailija
24/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten synnyttäisin. Muuten päätyisin aborttiin koska ikää jo yli 40v.

Vierailija
25/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä juuri nyt ihan loppuunkaluttu näiden edellisten lasten toimesta, mutta en pystyisi. Koettaisin järjestellä apuja jaksamiseen muulla tavalla.

Vierailija
26/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se olis päinvastoin iloinen yllätys, joka otettais vastaan riemumielin!

Vierailija
27/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapsisuunnitelmia ei enää näiden kahden jälkeen ole, pitäisin toki jos raskaaksi tulisin.

Vierailija
28/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi enemmän kuin toivottua ja yksi elämäntilanteeseen sopimaton "yllätysraskaus" takana, enkä viimeksikään edes harkinnut aborttia. Omasta huolimattomuudestani ei sikiön tarvitse hengellään maksaa, joten aikuisten ihmisten tehtävä on sopeutua uuteen tilanteeseen.

Vierailija
29/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on steriloitu, joten vois olla selittämistä.

Eikä vauva vaan enää sovi tähän elämäntilanteeseen.

Vierailija
30/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa ollaan, parisuhde ei hyvä eikä huono, 3 lasta jo on enkä ole vielä kuin 30+

Vierailija
31/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton sinkku ja ainoamies,jonka kanssa seksiä harrastan ei halua lapsia ja on sanonut, että jos tulisin raskaaksi, hän ei haluaisi olla missää tekemisissä (uskon, että mielensä vielä muuttuu jossain kohdaas, muttei ehkä vielä pitkään aikaan..)

En haluaisi lasta tähän tilanteeseen, mutta jos tulisin raskaaksi, en varmaan kykenisi tekemään aborttiakaan. Tiedän, että pystyisin kasvattamaan lapsen yksin ongelmitta, olisin kypsä äidiksi ja rakastan lapsia, mutten tieten tahtoen "hanki" lasta ennen kuin olen parisuhteessa, johon lasta halutaan...

Niin, en todella tiedä mitä tekisin!

Vierailija
32/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on yksi erityislapsi enkä halua toista vaikka tytärtäni rakastankin.. ja riskit on suuret. eli kyllä, tekisin abortin.

Vierailija
33/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja voimat lopussa näinkin. En pystyisi kasvattamaan pahasti vammaista lasta.

Vierailija
34/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka lapsiluku on täynnä (3) enkä todellakaan haluaisi enää lapsia.

Vierailija
35/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en olisi kovin onnellinenkaan raskaudesta, vaan tosi vittuuntunut.

Mutta kait sitten ajan mittaan tottuisin ajatukseen ja sitten kun lapsi syntyy olis kait tervetullut.

Meillä on lapsiluku täynnä, enkä toivo enää lisää lapsia. Ei yksinkertaisesti ole varaa lisää lapsiin.

Mutta jos nyt ehkäisystä huolimatta tulisin raskaaksi ja se menisi ihan loppuun saakka, eikä tulis keskenmenoa, niin kait se ihan tervetullut sitten olis. Luulen että mieleni voisi muuttua, vaikka nyt on jyrkkä ei lapselle. Joutusin kait tinkiä vielä enemmän omasta elämästäni.

Vierailija
36/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tiedätte pystyttekö olemaan vammaisen lapsen äiti jos teillä ei ole vammaista lasta???? Ei kukaan ole siihen valmis ennen kuin saa lapsen jolla on jotain ongelmaa. Naurettavaa jeesustelua, ettei koskaan tekisi aborttia paitsi jos lapsi on vammainen. Ihan kuin vammaisilla ihmisillä ei olisi mitään ihmisarvoa.

Vierailija
37/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sittenhän olis lapsiluku täys. Oon kyllä ajatellut vasta joskus vuoden kuluttua olevani raskaana, mutta isompi ikäero tulisi kuin kahdelle ensimmäiselle, joten nou hätä. Onhan noita muutenkin jo 5. :)

Vierailija
38/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä tekisi aborttia, mutta jos tulisin raskaaksi, niin parisuhde kyllä menisi...

Vierailija
39/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenojen jälkeen olin pitkään aivan varma, etten koskaan tekisi. Nyt kolmen pienen lapsen äitinä en näkisi muuta mahdollisuutta, jotta näillä olemassa olevilla lapsilla olisi elämänarvoinen lapsuus ja jotenkin fyysisesti ja psyykkisesti kasassa oleva äiti. Pienintäkään riskiä, pikemminkin tuplavarmistus, ei nyt myöskään ehkäisyn tiimoilta oteta, sillä yksi yllätyslapsi on jo pesueessa.

Vierailija
40/45 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmasti tekisi aborttia vaikka ajankohta ei ole parhain kun juuri sain työpaikan ja lopetin lasten hoidon kotona.Olisihan se todella suuri yllätys ja tekisi elämän hankalemmaksi,mutta abortin kannalla en silti ole. sitten sen jälkeen tekisin sterilisaation. Aborttiin en myöskään sen takia pystyisi koska kuitenkin tässä ennen työnhakua kolmannesta haaveilin,mutta päätettiin että kahteen saa jäädä ellei yllärivauvaa tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan