tykkäisitkä huonoa jos miehesi menisi kahville naisen kanssa joka
elää parisuhteessa toisen naisen kanssa, eli on lesbo? Mieheni ei kertonut että menee kahville tämän henkilön kanssa. Yritti kyllä soittaa mutten vastannut kun puhuin toista puhelua.
Kommentit (32)
ja ikää Sinulla AP on?Edelleenkin se on periaatekysymys...
ehkä en niin vapaamielinen kuitenkaan, ja ihan hyvä niin.
tunteeko ukkosi tämän kyseisen tapauksen?
jos kavereita ovat niin tasan antaisin omanikin mennä.. mitä pahaa kahvilla käynnistä on?
eriasia jos he eivät tuntisi toisiaan..
mahtaa ap olla sitä liian mustasukkaista sorttia.
tiijät kenen akan kanssa ukkosi juttelee työpaikallakin...
varmaan niistäki oot mustis.
ihme jos et oo sielläki kyttäämässä ukkosi tekemisiä :D
selaatko myös päivittäin miehesi puhelimen?
en epäilisi yhtään
Sitä paitsi,homot ovat noin 100 kertaa parempia/hauskempia/luotettavimpia kavereita kun naiset.
Tää on melkeinpä pahempaa kuin homofobia tai syrjintä. En kestä sitä, että ihmiset ei pysty näkemään homoja vain ihmisinä. Toiset niistä on kivoja, hauskimpia tyyppejä joita tunnen, toiset taas ihan helvetin rasittavia ihmisiä. Eikä tällä todellakaan ole mitään tekemistä seksuaalisen suuntautumisen kanssa. Tällaiset kommentit ei tee mitään tasa-arvon ja erilaisuuden hyväksymisen edistämiselle. Aivan sama asia kuin sanoisi, että "kaikki punatukkaiset on kevytkenkäisiä" tai "kaikki romanialaiset vihaa naisia".
No joo, off topic, mutta toivon todella kirjoittajan miettivän pari kertaa ennen kuin tuollaisia sammakoita suustaan päästää uudestaan. Ap, tuollainen omistamishalu ei ole rakkautta, vaan ongelma. Lisäksi tunnut aika paljon miettivät, mitä toiset ajattelevat. Ei tuollaiselle pohjalle voi tasavertaista suhdetta rakentaa. Toivon kuitenkin, että olet provo.
pakata ja häipyä saman tien.Että av:lläkin oltiin sitä mieltä ;)
ap.
vastakkaista sukupuolta olevien ihmisten kanssa, miksi pitäisi? Jos siippa nyt menis vaikka mun kaverin luo niin se ei toki haittaisi, mutta tuskinpa se haluais... =)
Sais mennä! Miehellä onkin itse asiassa vastaava ystävä, aina välillä näkevät toisiaan. Minä myös olen asunut koko nuoruuteni sekasolussa, ja mulla on entisiä kämppiksiä kavereina. Aina kyläillään puolin ja toisin, yksin tai puolisoiden kanssa. Ei niillä kyläilyllä tapahdu/puhuta mitään mitä kumppanitkin ei vois kuulla. Luotan ettei mieskään tee mitään sellaista omien kavereidensa kanssa.
Käsittämättömän mustasukkaista olisi tykätä huonoa moisesta.
että elää noin voimakkaassa pelossa juorujen vuoksi, että on halukas rajoittamaan omaa ja perheensä elämää noinkin paljon. Ei voi olla helppoa ja onnellista elämää, jos jokaista pienintäkin liikettä joutuu noin vahtaamaan. Oikeasti... Tuleeko siitä maailmanloppu jos joku idioottimainen juoru lähteekin liikkeelle? Eikö se että itse luottaa ja tietää totuuden ole ratkaiseva asia? Mies lesbon tai heteron kanssa kahvilla, ihan normaalien ihmisten elämää.